Cadeautje!

24-12-2011 22:57 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex (twee jaar een relatie mee gehad) is bijna jarig en ben bezig met een heel mooi en leuk cadeau voor hem. Ik maak een heel groot fotoboek met allerlei foto's van ons (en familie).



Ik moet alleen één foto voor op de voorpagina en heb geen idee welke, ik wil dus tips van andere! En misschien kunnen mensen hier de foto's ook heel mooi bewerken? Ik probeer dat namelijk ook maar dat lukt me niet zo goed!



Ik ga hier dus zo een paar foto's van ons posten voor op de voorkant en ik hoop dat jullie dan de mooiste kunnen uitkiezen.



Foto's worden ook weer verwijderd i.v.m. privacy!



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ach op je 18e zijn dit soort acties niet zo heel vreemd, laat haar lekker gaan!
quote:iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 09:43:

[...]



Één keer met seks (heb maar met twee mensen seks gehad) maar achteraf was dat niet vrijwillig en verder alleen maar zoenen.



En op basis van zoveel ervaring wil jij escort girl worden?

Ik kom niet meer bij
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 25 december 2011 @ 10:01:

Ach op je 18e zijn dit soort acties niet zo heel vreemd, laat haar lekker gaan!Dat is waar maar soms moet je beetje tegen jezelf in bescherming worden genomen. 18 is best jong om bekend te staan als soon to be escortdame en al je gegevens al op straat liggen. Als dat hele escortverhaal er niet bij zou zitten is het een heel ander verhaal. Maar misschien kan ze dan beter naar een forum van de Yes ofzo (bestaat dat blad nog? )
Alle reacties Link kopieren
Helaas, het Yes forum is opgedoekt.

waarom denk je dat het forum hier met van die jonge maffe kippies overspoeld wordt?
Alle reacties Link kopieren
Meisie... doe het nou maar gewoon niet...

Geef hem een bon om te karten ofzo en laat dat boek, dat vinden jongens helemaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 25 december 2011 @ 11:06:

Meisie... doe het nou maar gewoon niet...

Geef hem een bon om te karten ofzo en laat dat boek, dat vinden jongens helemaal niet leuk.*mompelt iets wat klinkt als 'dovemansoren'*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:lolapop2 schreef op 25 december 2011 @ 10:02:

[...]





En op basis van zoveel ervaring wil jij escort girl worden?

Ik kom niet meer bij JA, maar volgens haar ex-vriend (ja die van het kado) is die baan haar op het lijf geschreven! Dusssssss.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik las in een ander topc (van eergisteren ofzo) dat je ex geen contact meer met je wil.

Meid, je bent nog jong. Laat hem gaan!! En ga verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 25 december 2011 @ 21:31:

Ik las in een ander topc (van eergisteren ofzo) dat je ex geen contact meer met je wil.

Meid, je bent nog jong. Laat hem gaan!! En ga verder met je leven.Ja, klopt, maar hij twijfelt dus altijd; dan weer wel/dan weer niet. En ik ben uitgenodigd op zijn verjaardag, dus.
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel: niet doen slaat dus goed op deze situatie
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf ook moeilijk om hem los te laten, we hebben een lange relatie gehad en hij voelt als een familielid (een broer ofzo). Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 21:47:

Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.Sinds wanneer ben je verantwoording schuldig aan een ex?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Meid, je zet jezelf voor schut met zo een cadeau.

Ik zou iets kopen waar hij echt iets aan heeft, twee bioskoopkaartjes of wat dan ook, dat fotoboek zal binnen no time de prullenbak ingegooid worden....zeker nu je weer een vaste relatie hebt.
Alle reacties Link kopieren
[quote]iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 21:47:

Ik vind het zelf ook moeilijk om hem los te laten, we hebben een lange relatie gehad en hij voelt als een familielid (een broer ofzo). Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.[/quote]



Want, je moet toestemming vragen aan je EX? Hou er toch mee op joh! Dit begint nu echt hele trieste vormen aan te nemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 25 december 2011 @ 11:02:

Helaas, het Yes forum is opgedoekt.

waarom denk je dat het forum hier met van die jonge maffe kippies overspoeld wordt?yesforum, het bestaat!
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?



Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.



Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.



En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.



Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 25 december 2011 @ 22:47:

Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?



Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.



Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.



En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.



Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.O, wat ben ik het 100% eens met deze reactie. Wat een ongelooflijke arrogantie van deze a.s. escort "dame"
Alle reacties Link kopieren
Dat noemen ze een stalker, als hoe Helene het verwoord...
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 25 december 2011 @ 22:47:

Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?



Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.



Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.



En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.



Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.Je verzint, dat staat nergens. Hij zoekt zelf altijd weer contact op en wil mij juist wel zien. Hoevaak heeft hij mij vandaag al gesmst terwijl ik nog niet heb geantwoord? Drie keer.
Alle reacties Link kopieren
18 jaar heet dat... dan doe je dat soort dingen en denk je dat je enorm verbonden bent met je eerst ex-vriendje. Niets geks aan eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 21:47:

Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.ja leuk op zijn verjaardag
Alle reacties Link kopieren
Je wilt je ex-vriend (achteraf) een fotoboek geven van de afgelopen twee jaar dat een 'fijne' relatie met hem hebt gehad?

In mijn ogen geef je dan een verkeerd signaal aan je ex, want als hij een fotoboek krijgt van jullie tweetjes lijkt me dat voor hem een signaal om het opnieuw te proberen. Je zal hem valse hoop geven. Ik geloof dat jij gezegd hebt dat je niet opnieuw een relatie met hem wilt EN tegelijkertijd vind jij iemand anders leuk en wil je daar een relatie mee.



Een vriendschap beginnen na dat hij de relatie heeft verbroken omdat jij vreemd bent gegaan, vind ik erg arglistig.



Conclusie ik vind jou een arglistige vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 25 december 2011 @ 11:02:

Helaas, het Yes forum is opgedoekt.

waarom denk je dat het forum hier met van die jonge maffe kippies overspoeld wordt?Ik denk niet dat dit forum overspoelt wordt met jonge kippetjes hoor, maar ik dacht dat ze met haar puberproblemen misschien wel meer steun vindt op het Yesforum of een forum van de Fancy ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven