Hoe is jouw 1e kerstdag verlopen?
zondag 25 december 2011 om 16:55
zondag 25 december 2011 om 16:56
quote:Flowerfield schreef op 25 december 2011 @ 16:55:
Cateautje, wat heerlijk, geen verplichtingen?
Als ik jouw post lees dan wordt ik wel een beetje jaloers hoor, ben hier al de hele middag aan het rennen.
En we hadden afgesproken met familie dat ze tussen 2 en 5 kwamen, maar schoonmoeder is nog niet van plan te vertrekken. En wij zijn kapot!
Ach meid, zie het maar zo. Je hebt straks weer een heel jaar om er van bij te komen. Sterkte verder.
Cateautje, wat heerlijk, geen verplichtingen?
Als ik jouw post lees dan wordt ik wel een beetje jaloers hoor, ben hier al de hele middag aan het rennen.
En we hadden afgesproken met familie dat ze tussen 2 en 5 kwamen, maar schoonmoeder is nog niet van plan te vertrekken. En wij zijn kapot!
Ach meid, zie het maar zo. Je hebt straks weer een heel jaar om er van bij te komen. Sterkte verder.
zondag 25 december 2011 om 17:00
zondag 25 december 2011 om 17:00
zondag 25 december 2011 om 17:07
Uitslapen, ontbijt en cadeautjes met vriend.
Beetje hangen, wasje draaien, muziekje en forummen.
Vriend is nu naar z´n moeder en ik ben voor het eerst in 2 weken alleen thuis, zonder verplichtingen; ik geniet me te pletter!
Ik heb een magnum in de vriezer liggen, die ga ik straks eten
. Ik geloof dat dit inderdaad de beste dag van het jaar is!
Beetje hangen, wasje draaien, muziekje en forummen.
Vriend is nu naar z´n moeder en ik ben voor het eerst in 2 weken alleen thuis, zonder verplichtingen; ik geniet me te pletter!
Ik heb een magnum in de vriezer liggen, die ga ik straks eten
. Ik geloof dat dit inderdaad de beste dag van het jaar is!
This is not kosher!
zondag 25 december 2011 om 17:19
Vanmorgen lekker rondje hardgelopen met de hond.
Net op tijd terug voor de aftrap van de Top2000 door André Kuipers in het ruimtestation! Dus daarna lekker muziek kijken/luisteren, sms'je sturen en kijken of het op tv komt, en oh ja, ook nog een keer gewandeld met de hond om te kijken naar alle lichtjes overal. En internetten.
Manlief kookt, ik heb de tafel versierd. Met zijn tweetjes zijn we. En de hond.
Het is iig een andere kerst qua gevoel dan de acht eerdere jaren. Beter!
Net op tijd terug voor de aftrap van de Top2000 door André Kuipers in het ruimtestation! Dus daarna lekker muziek kijken/luisteren, sms'je sturen en kijken of het op tv komt, en oh ja, ook nog een keer gewandeld met de hond om te kijken naar alle lichtjes overal. En internetten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 25 december 2011 om 17:20
Vanochtend croissantjes gebakken en jus geperst met zoontje van 2 en met kaarsje aan ontbeten. Toen brunch met familie bij mijn ouders, erg gezellig. Om half 4 thuis, uur in bad gezeten met zoon die doodop was want die wilde vanmiddag niet slapen. En nu staat manlief pannenkoeken te bakken. Heerlijk dagje zo!!!
zondag 25 december 2011 om 17:20
Uitslapen, ging vrij laat het bed uit. Douchen. Wat forummen, eten, en toen naar mijn ouders.
Bij mijn ouders naar Urbi et Orbi gekeken. Koffie met wat erbij.
Ik ben met hen naar een soort activiteitencentrum geweest. Zij hebben daar nogal wat vrienden. De meeste mensen daar zijn al op leeftijd.
Daarna met hen terug naar hun huis. Daar ben ik nu.
Dadelijk wat eten, TV kijken en later op de avond naar huis.
Ik ben dan ongeveer 10 uur bij mijn ouders geweest.
Bij mijn ouders naar Urbi et Orbi gekeken. Koffie met wat erbij.
Ik ben met hen naar een soort activiteitencentrum geweest. Zij hebben daar nogal wat vrienden. De meeste mensen daar zijn al op leeftijd.
Daarna met hen terug naar hun huis. Daar ben ik nu.
Dadelijk wat eten, TV kijken en later op de avond naar huis.
Ik ben dan ongeveer 10 uur bij mijn ouders geweest.
World of Warcraft: Legion
zondag 25 december 2011 om 17:29
quote:rionyriony schreef op 25 december 2011 @ 17:27:
Saai, want er is geen Sissi vandaag en ook geen Sound of Music. Dat zijn toch de ankers van de kersttijd.The sound of music heb je tenminste op dvd voor de slechte dagen van het jaar. Dus hops, dinsdag naar de Mediamarkt en gelijk in slaan. Niet te versmaden op een regenachtige dag.
Saai, want er is geen Sissi vandaag en ook geen Sound of Music. Dat zijn toch de ankers van de kersttijd.The sound of music heb je tenminste op dvd voor de slechte dagen van het jaar. Dus hops, dinsdag naar de Mediamarkt en gelijk in slaan. Niet te versmaden op een regenachtige dag.
zondag 25 december 2011 om 17:30
Gister mijn moeder ontvangen, lekker gekookt en haar te logeren gehad. Vandaag lekker lang en uitgebreid ontbeten en even een blokje omgelopen voor ik haar op de bus heb gezet.
Nu weer in de rust thuis en morgen ook nog heerlijk vrij, even opladen voor mijn laatste werkweek voor ik vijf dagen vrij ben
Ik denk dat ik nog een paar films ga kijken en mijn klerenkast eens ga uitmesten en dingen wegdoen. En de restjes in de koelkast opsnoepen
Nu weer in de rust thuis en morgen ook nog heerlijk vrij, even opladen voor mijn laatste werkweek voor ik vijf dagen vrij ben
Ik denk dat ik nog een paar films ga kijken en mijn klerenkast eens ga uitmesten en dingen wegdoen. En de restjes in de koelkast opsnoepen
zondag 25 december 2011 om 17:33
quote:Elmervrouw schreef op 25 december 2011 @ 17:19:
Het is iig een andere kerst qua gevoel dan de acht eerdere jaren. Beter!Je kent me niet maar wat fijn om te horen!
Het is iig een andere kerst qua gevoel dan de acht eerdere jaren. Beter!Je kent me niet maar wat fijn om te horen!
zondag 25 december 2011 om 17:38
quote:Cateautje schreef op 25 december 2011 @ 17:29:
[...]
The sound of music heb je tenminste op dvd voor de slechte dagen van het jaar. Dus hops, dinsdag naar de Mediamarkt en gelijk in slaan. Niet te versmaden op een regenachtige dag.
Goed idee; ik zal eens kijken waar ik ze goedkoop kan krijgen tegen het eind van 2012.
Er is wel Pocohontas op SBS6, maar ik mis toch Sissi.
[...]
The sound of music heb je tenminste op dvd voor de slechte dagen van het jaar. Dus hops, dinsdag naar de Mediamarkt en gelijk in slaan. Niet te versmaden op een regenachtige dag.
Goed idee; ik zal eens kijken waar ik ze goedkoop kan krijgen tegen het eind van 2012.
Er is wel Pocohontas op SBS6, maar ik mis toch Sissi.
it's a big club and you ain't in it
zondag 25 december 2011 om 17:38
zondag 25 december 2011 om 17:41
Vanmorgen rustig opgestaan en lekker ontbeten met man en zoon (2,5jr), daarna een paar kadootjes onder de boom uitgepakt.
Zoon is helemaal weg van zijn kado, hij heeft de hele dag nog met niks anders gespeeld en heeft zelfs geen tijd om te eten of drinken. Haha, heerlijk om te zien.
Verder doen we het rustig aan vandaag. Morgen drukke dag met veel familie voor de boeg. Aangezien ik zwanger ben doen we vandaag rustig aan om energie te besparen. Maar heb slecht geslapen, dus energie besparen / opbouwen voor morgen lukt nog niet echt.
Straks simpel eten, met kaarslicht. Ene meneer À. Heijn heeft een heerlijk rollade voor ons gemaakt, aardappeltoefjes en maïskolven erbij en als toetje nog wat ijs. Morgen is er nog genoeg 'narigheid' te eten
Vanavond een potje Carcassonne met mijn man en lekker vroeg naar bed.
Fijne dagen allemaal!
Zoon is helemaal weg van zijn kado, hij heeft de hele dag nog met niks anders gespeeld en heeft zelfs geen tijd om te eten of drinken. Haha, heerlijk om te zien.
Verder doen we het rustig aan vandaag. Morgen drukke dag met veel familie voor de boeg. Aangezien ik zwanger ben doen we vandaag rustig aan om energie te besparen. Maar heb slecht geslapen, dus energie besparen / opbouwen voor morgen lukt nog niet echt.
Straks simpel eten, met kaarslicht. Ene meneer À. Heijn heeft een heerlijk rollade voor ons gemaakt, aardappeltoefjes en maïskolven erbij en als toetje nog wat ijs. Morgen is er nog genoeg 'narigheid' te eten
Vanavond een potje Carcassonne met mijn man en lekker vroeg naar bed.
Fijne dagen allemaal!
zondag 25 december 2011 om 17:47
zondag 25 december 2011 om 17:48
quote:Elmervrouw schreef op 25 december 2011 @ 17:19:
wauw wat geweldig zeg!
Klinkt knusjes
Enjoy je kerst!
wauw wat geweldig zeg!
Klinkt knusjes
Enjoy je kerst!
zondag 25 december 2011 om 17:48
Vandaag mezelf heerlijk verwend met een overheerlijke rollade, champignons, en een flinke scheut cherry[saus], aardappelkroketjes en knapperige verse sperzieboontjes. En dat helemaal voor mij alleen! Heb ervan genoten. Waar ik ook van geniet is een relaxte dag zonder verplichtingen, geen stress en gezeur van ex. Na een [paar] jaar ellende ben IK nu weer aan de beurt!
Nu even janken bij 'Hello Goodbye' op Ned1 en daarna tijd voor een relaxt avondje met een drankje.
Proost iedereen en een fijne avond!
Nu even janken bij 'Hello Goodbye' op Ned1 en daarna tijd voor een relaxt avondje met een drankje.
Proost iedereen en een fijne avond!
zondag 25 december 2011 om 17:50