Hoe is jouw 1e kerstdag verlopen?
zondag 25 december 2011 om 16:20
Ik heb gisteravond al een overheerlijke (ga ik van uit) biologische rollade gebraden en een gehaktbrood gemaakt om vandaag koud te eten. Zonet nog even uitjes en tomaten heel kort gebakken bakken en pijnboompitjes geroosterd voor de salade. Verder hebben we diverse soorten kaas in huis, afbakbrood, toastjes, boter, kruidenboter. Kortom, zodra vriendlief klaar is met uitgebreid badderen, kunnen we beginnen met eten terwijl we nog een leuk filmpje opzetten.
Overdag hebben we ook al de hele dag tekenfilmpjes gekeken. Heerlijk, zo'n rustige kerst.
Overdag hebben we ook al de hele dag tekenfilmpjes gekeken. Heerlijk, zo'n rustige kerst.
zondag 25 december 2011 om 16:25
Kerk bezocht vanochtend, daarna bij vrienden geluncht en aan de thee gezeten. Was erg gezellig.
Nu zet ik de stoofperen op *loopt even naar gasfornuis* en ga straks koken voor mezelf.
Vanavond doe ik vrijwilligerswerk vanuit huis, met de computer.
Voor morgen staat een saunabezoek op het programma... lekker zweten en in mijn eva´s kostuum buiten lopen.
Nu zet ik de stoofperen op *loopt even naar gasfornuis* en ga straks koken voor mezelf.
Vanavond doe ik vrijwilligerswerk vanuit huis, met de computer.
Voor morgen staat een saunabezoek op het programma... lekker zweten en in mijn eva´s kostuum buiten lopen.
zondag 25 december 2011 om 16:26
zondag 25 december 2011 om 16:31
quote:dubbelvla schreef op 25 december 2011 @ 16:26:
Ik heb lekker heel de dag op de bank gehangen, een zielige poging gedaan tot skeeleren en naar de troep in mijn huis gekeken
Dadelijk ga ik alle kastjes open trekken om te kijken wat ik voor mezelf kan koken en daarna ga ik verder op de bank hangen.Whahaha gekeken naar de troep in huis
Ik heb lekker heel de dag op de bank gehangen, een zielige poging gedaan tot skeeleren en naar de troep in mijn huis gekeken
Dadelijk ga ik alle kastjes open trekken om te kijken wat ik voor mezelf kan koken en daarna ga ik verder op de bank hangen.Whahaha gekeken naar de troep in huis
zondag 25 december 2011 om 16:31
zondag 25 december 2011 om 16:36
De dag begon dus goed, maar niet heus. Iedereen in mijn omgeving heeft de buik griep gehad, behalve ik dus. En ja wel, op 1e kerstdag, ik had te vroeg gejuicht dat het mij dus niet overkwam.
Mijn cockerspaniël heeft met de feest dagen de zenuwen, vanwege vroege knallers die af gestoken worden . Dus vanochtend een enorme hoop opgeruimd *zucht*. Ik kon het hem niet kwalijk nemen, maar over morgen gaat ie voorlopig aan de valdispert. Werkt prima. Als ik mij morgen beter voel dan ga ik voorzichtig aan de hapjes van vandaag.
Mijn cockerspaniël heeft met de feest dagen de zenuwen, vanwege vroege knallers die af gestoken worden . Dus vanochtend een enorme hoop opgeruimd *zucht*. Ik kon het hem niet kwalijk nemen, maar over morgen gaat ie voorlopig aan de valdispert. Werkt prima. Als ik mij morgen beter voel dan ga ik voorzichtig aan de hapjes van vandaag.
zondag 25 december 2011 om 16:36
zondag 25 december 2011 om 16:37
quote:zionomi schreef op 25 december 2011 @ 16:33:
@hanke cool zeg vrijwilligerswerk vanuit huis,
vanochtend ook langs een eenzame bejaarde geweest ook vrijwillig is toch harstikke leuk...
Is ook eigen belang hoor, ik vaar er wel bij
Daarnet mijn bed verschoond, vind ik altijd zo fijn om onder dat mooie linnengoed te liggen, ruikt zo lekker.
@hanke cool zeg vrijwilligerswerk vanuit huis,
vanochtend ook langs een eenzame bejaarde geweest ook vrijwillig is toch harstikke leuk...
Is ook eigen belang hoor, ik vaar er wel bij
Daarnet mijn bed verschoond, vind ik altijd zo fijn om onder dat mooie linnengoed te liggen, ruikt zo lekker.
zondag 25 december 2011 om 16:42
zondag 25 december 2011 om 16:43
quote:duistercontinent schreef op 25 december 2011 @ 16:36:
De dag begon dus goed, maar niet heus. Iedereen in mijn omgeving heeft de buik griep gehad, behalve ik dus. En ja wel, op 1e kerstdag, ik had te vroeg gejuicht dat het mij dus niet overkwam.
Och ...sterkte en beterschapppies!
ja voor de dieren wat minder allemaal het geknal
hoop dat je je hapjes nog wegkrijgt morgen !
Och ...sterkte en beterschapppies!
ja voor de dieren wat minder allemaal het geknal
hoop dat je je hapjes nog wegkrijgt morgen !
zondag 25 december 2011 om 16:44
zondag 25 december 2011 om 16:45
Ik was al vroeg op en heb vanwege het donker maar gelijk wat kaarsen aangestoken. Onder het genot van koffie, krentenbollen en Dean Martin, ben ik de dag begonnen.
Heb naar Dumbo zitten kijken en heb al tussen de middag het kerstdiner gegeten. Vanmiddag heb ik naar The wizzard of Oz gekeken en tussendoor heb ik de hele middag 3 wasjes gedraaid, die hangen nu heerlijk in de frisse wind.
Ik ben alleen dit jaar, maar heb het heerlijk naar mijn zin.
Heb naar Dumbo zitten kijken en heb al tussen de middag het kerstdiner gegeten. Vanmiddag heb ik naar The wizzard of Oz gekeken en tussendoor heb ik de hele middag 3 wasjes gedraaid, die hangen nu heerlijk in de frisse wind.
Ik ben alleen dit jaar, maar heb het heerlijk naar mijn zin.
zondag 25 december 2011 om 16:52
Vanmorgen onbijt voor in bed gemaakt en wat tv gekeken. De kattenbak verschoond en de witte was gedraaid.
De keuken heeft ook weer een goede beurt gehad en vanmiddag heb ik even onder de zonnebank gelegen.
Vanavond een kalkoenstoofpot die ik gisteren al gemaakt heb met rijst en vooraf sharon fruit met toast en 2 soorten wildpaté.
Morgen een drukke dag met veel gereis en bezoek (3) dus vandaag kalm aan.
De keuken heeft ook weer een goede beurt gehad en vanmiddag heb ik even onder de zonnebank gelegen.
Vanavond een kalkoenstoofpot die ik gisteren al gemaakt heb met rijst en vooraf sharon fruit met toast en 2 soorten wildpaté.
Morgen een drukke dag met veel gereis en bezoek (3) dus vandaag kalm aan.