Hoe is jouw 1e kerstdag verlopen?

25-12-2011 15:55 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerste kerstdag vandaag hoe is hij bij jullie verlopen?

Nog wat leuks meegemaakt?

nog iets bijzonders gedaan?

Hier rustig... een grote schoonmaak gehouden en verder ga ik zo lekker een biefstukje met patat maken

Heerlijk!
quote:duistercontinent schreef op 25 december 2011 @ 16:36:

De dag begon dus goed, maar niet heus. Iedereen in mijn omgeving heeft de buik griep gehad, behalve ik dus. En ja wel, op 1e kerstdag, ik had te vroeg gejuicht dat het mij dus niet overkwam.

Mijn cockerspaniël heeft met de feest dagen de zenuwen, vanwege vroege knallers die af gestoken worden . Dus vanochtend een enorme hoop opgeruimd *zucht*. Ik kon het hem niet kwalijk nemen, maar over morgen gaat ie voorlopig aan de valdispert. Werkt prima. Als ik mij morgen beter voel dan ga ik voorzichtig aan de hapjes van vandaag. Beterschap
In bed gelegen tot 13.00h, hierna uitgebreid 'ontbeten', voor de tv gehangen met vriendlief en straks even bij schoonfamilie langs. Die vieren zelf ook niet echt uitgebreid, dus het zal wel gewoon tvkijken zijn ofzo.

Prima dagje dacht ik zo :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Schoonmoeder is geloosd, en wij hebben het eten op. Straks peutertje in bad en dan gaan wij de kerstslingers in de lampen hangen.

quote:Cateautje schreef op 25 december 2011 @ 17:38:

[...]

Er is vanavond ook het oude scroogeverhaal, daar kun je ook je hart mee ophalen. Op welke zender is dat, Cateautje?
it's a big club and you ain't in it
Ik zou met man een weekendje weg boeken omdat er elk jaar gedoe is met kerst. Ik heb me toch laten overhalen door mijn broer om gezellig kerst te vieren bij mijn moeder.

En oh wat is het gezellig.. Broer is boos weggegaan na mijn moeder bedreigd te hebben, moeder in tranen, zijn vriendin in tranen, zijn zoontje roept maar vrede op aarde, vrede op aarde.. Volgend jaar vieren we het ver weg met zn tweetjes

Ik haat dit. Lang leve mijn iphone met viva
Wij hebben de eerste verjaardag van onze dochter gevierd. Wat is de tijd toch snel gegaan!
Ik stel 'm uit tot tweede kerstdag: het lukt me maar niet om die jongens zich Libellewaardig te laten gedragen en dan bedank ik ook even voor vrede vreten op aarde. Wel gedaan: kamer opgeruimd, keuken zo goed als opgeruimd, vanochtend hadden de heren het heel gezellig met twee logees, met de Wii of tv is het ook redelijk vredig hier, kadootjes uitgepakt en we hebben een spelletje gedaan. Straks erwtensoep, warme chocolade met slagroom en vast nog wel wat lekkers uit het kerstpakket. Morgen gourmet en derde kerstdag gestoofde peertjes. En tenminste een kaarsje aansteken voor hun vader.
Hmmmm. Over de aanloop naar deze 1e kerstdag wil ik het maar even niet hebben, maar die was niet fraai.

Na alle commotie heb ik vanmorgen dus vooral verdwaasd op de bank gezeten, man gedwongen gevraagd om mijn schouders te masseren en uiteindelijk hebben we onze tassen ingepakt, zodat we morgen heel vroeg weg kunnen.

Ik ben de deur niet uit geweest en houd me rustig.
quote:chocolover schreef op 25 december 2011 @ 18:05:

Ik zou met man een weekendje weg boeken omdat er elk jaar gedoe is met kerst. Ik heb me toch laten overhalen door mijn broer om gezellig kerst te vieren bij mijn moeder.

En oh wat is het gezellig.. Broer is boos weggegaan na mijn moeder bedreigd te hebben, moeder in tranen, zijn vriendin in tranen, zijn zoontje roept maar vrede op aarde, vrede op aarde.. Volgend jaar vieren we het ver weg met zn tweetjes

Wat erg voor je, hoop dat je nog iets van je avond kan maken..

Ik haat dit. Lang leve mijn iphone met viva
Niet echt goed gelukt mijn post, sorry
Komt goed hoor noell.. Nog 2 uurtjes en ik ben thuis
quote:rionyriony schreef op 25 december 2011 @ 18:03:

[...]

Op welke zender is dat, Cateautje?RTL 8 om half 9
Zowaar een beetje uitgeslapen. Hond uitgelaten. Op de bank geforumd. Chips gegeten. Port gedronken. Chocolade gegeten. Lolly's gegeten. En nu zou ik eigenlijk mijn biefstukje met patat moeten gaan maken, maar ik zit nog veel te vol van het gesnoep :-)

Ik ben alleen, dus kan doen wat ik wil. Dus schenk ik mezelf nog maar een portje in :-)
Films gekeken met de kinderen, de zooi van gister opgeruimd, wasjes gedraaid, lekkere hapjes gegeten en nu zijn we in blijde afwachting van het kerstdiner dat in de oven staat. Lekker relaxt dus!
quote:Cateautje schreef op 25 december 2011 @ 18:21:

[...]

RTL 8 om half 9Ah, die had ik niet in mijn persoonlijke tv-gids staan, bedankt.
it's a big club and you ain't in it
wat een relaxt dagje vandaag! Vanmorgen uitgebreid ontbeten en kadootjes onder de boom uitgepakt met man en kids. Daarna ben ik mn bedje weer even ingedoken want kids waren vroeg op! Om 11.00 opgestaand, gedoucht en gegamed met kids, hierna schoonouders gebeld en lunch gemaakt en gegeten met zn viertjes.

Om 14.00 zijn we richting stad en kerk gegaan, we geloven niet maar was super leuke sfeer en veel dingen voor de kids te doen. Daarna naar huis waar ik lekker geborreld heb met manlief, daarna gekookt en heerlijk genoten van de cheesecake die ik gister al had gemaakt met dochter, Eenvoudig doch heerlijk gegeten en nu zitten de kids beauty and the beast te kijken en gaan ze hierna in bad. Dan weer even lekker tijd voor mn man! Super relaxt dus!
Om 12 uur kerst brunch met onze 3 kinderen. Daarna Jeff Dunham gekeken. De kerst editie

Daarna aan de monopoly. Wat toastjes tussendoor.

En we gaan zo aan de kaasfondue met de nodige salade's ed erbij. Daarna dessert en ploffen we op de bank.

Vast nog wel een suffe film ergens.
Uitgeslapen, vriend heeft me wakker gemaakt voor kerstontbijt(lief, hij is ziek thuis gekomen van een verre reis dus ik moest m eerst missen en toen verzorgen, vandaag weer voor t eerst wat beter)

Vanmiddag even gewandeld en bij thuiskomst hapjes gemaakt.

Nu vol, nog steeds
Gister vrijwilligerswerk gedaan voor mensen die het niet ruim hebben (mensen die op straat slapen maar ook mensen die naast de huur niet veel meer kunnen betalen) en vandaag cadeaus uitgepakt met de kinderen. Leuk voor de kids; zitten nu heerlijk tevreden te spelen. Zelf heb ik een enorm leeg kutgevoel maar we maken er maar wat leuks van, toch?
Vanmorgen met vriend heerlijk uitgeslapen, daarna bij zijn ouders lekker gegeten. Toen met vriend, zijn ouders, zus en vriend naar zijn oom en tante gegaan. Nu weer lekker thuis en doen wat we zelf willen.

Morgen eerst naar zijn opa en daarna met mijn ouders naar mijn opa en oma.
Aangezien kerst vorig jaar helemaal in de soep is gelopen, besloten vriend en ik een keer thuis te blijven. We hebben eerst uitgeslapen, kerstontbijtje genomen en daarna de hele middag door A'dam gestruind, heerlijk, het leek wel midden in de nacht, zo rustig was het. Net een borrel genomen tijdens Belle en het Beest en ik ben nu sushi aan het voorbereiden. Prosecco dr'bij, lekker rustig.
quote:Seymour schreef op 25 december 2011 @ 19:15:

Gister vrijwilligerswerk gedaan voor mensen die het niet ruim hebben (mensen die op straat slapen maar ook mensen die naast de huur niet veel meer kunnen betalen) en vandaag cadeaus uitgepakt met de kinderen. Leuk voor de kids; zitten nu heerlijk tevreden te spelen. Zelf heb ik een enorm leeg kutgevoel maar we maken er maar wat leuks van, toch?Als je zo goed bent voor anderen, hoef je echt geen kutgevoel te hebben (ook al spelen er ws dingen bij jou). Neem een lekker wijntje en geniet van je kinderen.
Ik scheld nooit, maar kerst is kut, en dat is dan nog een understatement. Pfff, lig nu alleen op de bank, een of andere B film te kijken. Blij als het weer voorbij is.
Kids ziek, dus ik thuis gebleven, rest naar familie, mét het eten....

Thuisblijven is niet echt erg, niks te eten hebben 1e kerstdag is minder. Smeer maar een broodje zo.
quote:ambrosia9 schreef op 25 december 2011 @ 19:47:

Ik scheld nooit, maar kerst is kut, en dat is dan nog een understatement. Pfff, lig nu alleen op de bank, een of andere B film te kijken. Blij als het weer voorbij is. Zoek of download een A-film of een film die je heel leuk vindt en probeer het een beetje gezellig te maken met een kaarsje ofzo, sterkte! Ik moet zeggen dat nu ik weer alleen ben ik me ook wat leeg voel hoor, is dan toch wel weer een overgang. Of gewoon forummen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven