The Never Ending Question 84
maandag 26 december 2011 om 17:33
maandag 26 december 2011 om 18:33
Ben al die tijd vergeten om op 't knopje "wijzig" te drukken.. Nee Lot, gaat even niet zo lekker. Vriend wordt morgen weer geopereerd, spannend, vooral de gevolgen (wond blijft open en moet dagelijks 2x door dames uitgespoeld en verbonden worden), vriend woont nog steeds bij moeder en ga m daardoor weinig zien, weet dat mijn vader (met wie ik geen contact meer heb) op dit moment op dezelfde afdeling ligt als waar vriend morgen komt. Mijn kerstdagen waren ruk, moeder vergeet dat ik er ook bij hoor (vergeet drinken voor mij in te doen, praat consequent door me heen, totaal geen oog voor me. Heb 6 kerstoptredens gegeven waar mijn vriend en familie van wisten en niemand is wezen kijken. Voel me ontzettend alleen. Op 16 januari begint mijn eerste therapie sessie, kijk er enorm naar huis. NEI- therapie.
Nee, daar krijg ik geen vlekken van. Ik word alleen wat stil als ik zenuwachtig ben. Heb altijd wel wat eczeemvlekjes, daardoor vragen mensen dat vaak wel, erg rot.
Als je even heel egoïstisch bent, want wens je dan voor jezelf voor het komende jaar?
Nee, daar krijg ik geen vlekken van. Ik word alleen wat stil als ik zenuwachtig ben. Heb altijd wel wat eczeemvlekjes, daardoor vragen mensen dat vaak wel, erg rot.
Als je even heel egoïstisch bent, want wens je dan voor jezelf voor het komende jaar?
maandag 26 december 2011 om 18:44
maandag 26 december 2011 om 18:55
Julia, daarom is er ook een sneue vrouwentopic, met rare achtergronden voor alle vrouwen met soapachtergronden. Een beetje als grap, de een heeft het vast erger dan de ander, en 't is ook helemaal niet bedoeld om te bagatelliseren, wel om te relativeren (en vooral gewoon voor de gezelligheid). Geniet ze van je wijn