Goedkoop reizen naar Antwerpen
dinsdag 27 december 2011 om 11:15
Het plan: vanuit Utrecht op 20 of 27 januari reizen naar Antwerpen.
Dagje solden.
Ik reis met iemand mee terug naar Nederland.
NS-highspeed vind ik te duur.
Ja, er LIJKT een mooie aanbieding te zijn voor 19 euro, maar die gaat voor mij niet op. Ik ben zo rond de 33 euro kwijt en dat vind ik veel.
Iemand tips hoe ik daar anders kan komen voor minder?
Dagje solden.
Ja, er LIJKT een mooie aanbieding te zijn voor 19 euro, maar die gaat voor mij niet op. Ik ben zo rond de 33 euro kwijt en dat vind ik veel.
Iemand tips hoe ik daar anders kan komen voor minder?
dinsdag 27 december 2011 om 11:30
quote:schimmel schreef op 27 december 2011 @ 11:15:
Dagje solden.
Iemand tips hoe ik daar anders kan komen voor minder?33e naar Antwerpen duur? Met de auto red je dat niet eens....
Dagje solden.
Iemand tips hoe ik daar anders kan komen voor minder?33e naar Antwerpen duur? Met de auto red je dat niet eens....
dinsdag 27 december 2011 om 11:34
dinsdag 27 december 2011 om 11:36
www.eurolines.nl
15 euro voor de 20e en 10 euro als je de 27e gaat!
Ow wacht weet niet waarom maar ik heb vanaf Amsterdam ingevuld zie nu dat het Utrecht moest zijn. Van Utrecht zal vast ook kunnen. En er komen nog wel wat reserveringskosten over heen.
15 euro voor de 20e en 10 euro als je de 27e gaat!
Ow wacht weet niet waarom maar ik heb vanaf Amsterdam ingevuld zie nu dat het Utrecht moest zijn. Van Utrecht zal vast ook kunnen. En er komen nog wel wat reserveringskosten over heen.
dinsdag 27 december 2011 om 11:39
quote:Gromm schreef op 27 december 2011 @ 11:36:
www.eurolines.nl
15 euro voor de 20e en 10 euro als je de 27e gaat!Vertrek 10.00 uur, aankomst 12.45 in Antwerpen.. beetje zonde van je dag lijkt me.
www.eurolines.nl
15 euro voor de 20e en 10 euro als je de 27e gaat!Vertrek 10.00 uur, aankomst 12.45 in Antwerpen.. beetje zonde van je dag lijkt me.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 27 december 2011 om 11:44
Wellicht kun je wat vinden op www.backseatsurfing.com, een soort couchsurfing maar dan voor auto's.
dinsdag 27 december 2011 om 11:46
Ik had idd ook al bij eurolines gekeken.
Tijd vind ik ook te laat.
Kijk, ik ben afgelopen voorjaar voor 29,00 euro heen en weer gereisd naar Londen (!) met eurolines.
Ja, dan vind ik 33,00 euro voor een enkele reis Antwerpen veel.
Niet dat ik het duur vind, maar stuk betaalbaarder zou toch moeten lukken denk ik dan.
Tijd vind ik ook te laat.
Kijk, ik ben afgelopen voorjaar voor 29,00 euro heen en weer gereisd naar Londen (!) met eurolines.
Niet dat ik het duur vind, maar stuk betaalbaarder zou toch moeten lukken denk ik dan.
dinsdag 27 december 2011 om 11:49
quote:EvyBlissy schreef op 27 december 2011 @ 11:34:
[...]
Tja, dan moet je benzine en parkeergeld betalen... kom je vast ook aan zo'n bedrag.Dat wel, maar je zit niet aan OV vast en hebt lekker de privacy van je eigen vervoer. Bij de Metropolis bioscoop kun je trouwens gratis parkeren en dan met de bus naar 't centrum gaan.
[...]
Tja, dan moet je benzine en parkeergeld betalen... kom je vast ook aan zo'n bedrag.Dat wel, maar je zit niet aan OV vast en hebt lekker de privacy van je eigen vervoer. Bij de Metropolis bioscoop kun je trouwens gratis parkeren en dan met de bus naar 't centrum gaan.
dinsdag 27 december 2011 om 11:53
dinsdag 27 december 2011 om 11:57
quote:schimmel schreef op 27 december 2011 @ 11:46:
Tja, ik ben ook voor 2 euro naar Zweden gevlogen en weer terug, maarja, in het verleden behaalde resultaten enzo..
Ik vrees dat je, behalve de optie van Confi, niet veel goedkoper uit komt. Dus dan toch maar dat ene shirtje niet in de solden kopen en er verder niet meer over nadenken.
Dan kun je op het door jou gewenste tijdstip weg, ben je op tijd in Antwerpen om te shop-till-you-drop-pen en ga je daarna gratis of goedkoop weer terug naar Utrecht.
Tja, ik ben ook voor 2 euro naar Zweden gevlogen en weer terug, maarja, in het verleden behaalde resultaten enzo..
Ik vrees dat je, behalve de optie van Confi, niet veel goedkoper uit komt. Dus dan toch maar dat ene shirtje niet in de solden kopen en er verder niet meer over nadenken.
Dan kun je op het door jou gewenste tijdstip weg, ben je op tijd in Antwerpen om te shop-till-you-drop-pen en ga je daarna gratis of goedkoop weer terug naar Utrecht.
dinsdag 27 december 2011 om 12:25
dinsdag 27 december 2011 om 13:03
quote:schimmel schreef op 27 december 2011 @ 12:44:
Evengoed, het gaat toch Eurolines worden op de 27e. Bedankt Gromm.
Dus je spaart dan wel 23 euro uit, maar komt pas in de middag aan, is blijkbaar nu toch niet te laat. Maar doordat je zo laat aankomt kun je ook weer minder uitgeven in de solden. Ik zeg 'je houdt geld over!'
Veel plezier in Antwerpen.
Evengoed, het gaat toch Eurolines worden op de 27e. Bedankt Gromm.
Dus je spaart dan wel 23 euro uit, maar komt pas in de middag aan, is blijkbaar nu toch niet te laat. Maar doordat je zo laat aankomt kun je ook weer minder uitgeven in de solden. Ik zeg 'je houdt geld over!'
Veel plezier in Antwerpen.