Goedkoop reizen naar Antwerpen

27-12-2011 11:15 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het plan: vanuit Utrecht op 20 of 27 januari reizen naar Antwerpen.

Dagje solden.

Ik reis met iemand mee terug naar Nederland.

NS-highspeed vind ik te duur.

Ja, er LIJKT een mooie aanbieding te zijn voor 19 euro, maar die gaat voor mij niet op. Ik ben zo rond de 33 euro kwijt en dat vind ik veel.

Iemand tips hoe ik daar anders kan komen voor minder?
Liften
Of je er dan komt is nog de vraag
quote:schimmel schreef op 27 december 2011 @ 11:15:

Het plan: vanuit Utrecht op 20 of 27 januari reizen naar Antwerpen.

Dagje solden.

Ik reis met iemand mee terug naar Nederland.

NS-highspeed vind ik te duur.

Ja, er LIJKT een mooie aanbieding te zijn voor 19 euro, maar die gaat voor mij niet op. Ik ben zo rond de 33 euro kwijt en dat vind ik veel.

Iemand tips hoe ik daar anders kan komen voor minder?33e naar Antwerpen duur? Met de auto red je dat niet eens....
Bestaat er niet zoiets als een liftservice, of carpoolservice? Waar je je in kunt schrijven voor een rit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat is helemaal niet duur.

Een hele dag shoppen, dat is pas duur. Ook al is het uitverkoop enzo.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Gewoon zelf met de auto gaan?
quote:elninjoo schreef op 27 december 2011 @ 11:33:

Gewoon zelf met de auto gaan?Tja, dan moet je benzine en parkeergeld betalen... kom je vast ook aan zo'n bedrag.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
www.eurolines.nl

15 euro voor de 20e en 10 euro als je de 27e gaat!

Ow wacht weet niet waarom maar ik heb vanaf Amsterdam ingevuld zie nu dat het Utrecht moest zijn. Van Utrecht zal vast ook kunnen. En er komen nog wel wat reserveringskosten over heen.
euroliner..echt spotgoedkoop
Bazinga!
quote:Gromm schreef op 27 december 2011 @ 11:36:

www.eurolines.nl

15 euro voor de 20e en 10 euro als je de 27e gaat!Vertrek 10.00 uur, aankomst 12.45 in Antwerpen.. beetje zonde van je dag lijkt me.
Sja je meot er wat voor over hebben als je echt goedkoop wilt he,
Wellicht kun je wat vinden op www.backseatsurfing.com, een soort couchsurfing maar dan voor auto's.
Ik had idd ook al bij eurolines gekeken.

Tijd vind ik ook te laat.

Kijk, ik ben afgelopen voorjaar voor 29,00 euro heen en weer gereisd naar Londen (!) met eurolines.

Ja, dan vind ik 33,00 euro voor een enkele reis Antwerpen veel.

Niet dat ik het duur vind, maar stuk betaalbaarder zou toch moeten lukken denk ik dan.
Voor een retour moet je niet miepen voor 33 euro. Je gaat er toch shoppen denk ik dan, waarom dan klagen over 5 euro meer of minder?
Bazinga!
quote:EvyBlissy schreef op 27 december 2011 @ 11:34:

[...]

Tja, dan moet je benzine en parkeergeld betalen... kom je vast ook aan zo'n bedrag.Dat wel, maar je zit niet aan OV vast en hebt lekker de privacy van je eigen vervoer. Bij de Metropolis bioscoop kun je trouwens gratis parkeren en dan met de bus naar 't centrum gaan.
Jiesus.
Ga maar eens met de NS naar de andere kant van Nederland, dat is al veel duurder dan 33 euro. Je bent wel erg aan het miepen. Dat je één keer mazzel hebt gehad met de prijs van een internationale treinreis betekent niet dat je nu teveel betaald.
Lopen is gratis.
quote:schimmel schreef op 27 december 2011 @ 11:46:

Kijk, ik ben afgelopen voorjaar voor 29,00 euro heen en weer gereisd naar Londen (!) met eurolines.

Ja, dan vind ik 33,00 euro voor een enkele reis Antwerpen veel.

Niet dat ik het duur vind, maar stuk betaalbaarder zou toch moeten lukken denk ik dan.

Tja, ik ben ook voor 2 euro naar Zweden gevlogen en weer terug, maarja, in het verleden behaalde resultaten enzo..

Ik vrees dat je, behalve de optie van Confi, niet veel goedkoper uit komt. Dus dan toch maar dat ene shirtje niet in de solden kopen en er verder niet meer over nadenken.

Dan kun je op het door jou gewenste tijdstip weg, ben je op tijd in Antwerpen om te shop-till-you-drop-pen en ga je daarna gratis of goedkoop weer terug naar Utrecht.
Liften > gratis, risico op pas laat aankomen

Treinen > relatief goedkoop, keuze in aankomsttijd

Bussen > spotgoedkoop, aankomst pas in de middag.

Auto > niet goedkoop, veel privacy, zelf bepalen hoelaat je aankomt.

Op basis van jouw gegevens zou ik je toch de trein adviseren.
Evengoed, het gaat toch Eurolines worden op de 27e. Bedankt Gromm.
quote:schimmel schreef op 27 december 2011 @ 12:44:

Evengoed, het gaat toch Eurolines worden op de 27e. Bedankt Gromm.

Dus je spaart dan wel 23 euro uit, maar komt pas in de middag aan, is blijkbaar nu toch niet te laat. Maar doordat je zo laat aankomt kun je ook weer minder uitgeven in de solden. Ik zeg 'je houdt geld over!'

Veel plezier in Antwerpen.
Himalaya, dat zeg ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven