haaruitval
woensdag 28 december 2011 om 00:14
ik heb last van haaruitval...t begon sinds vorig jaar, maar nu is t veel erger....hele happen uit mij haar!!!
onder behandelingen bij dermatoloog, moet onder een lamp, voor stralingen en dat moet t stimmuleren....maar t helpt totaal niet. sinds april ben ik daar en het lijkt erger te worden...
WAT MOET IK DOEN?
straks ben ik helemaal kaal:'(
onder behandelingen bij dermatoloog, moet onder een lamp, voor stralingen en dat moet t stimmuleren....maar t helpt totaal niet. sinds april ben ik daar en het lijkt erger te worden...
WAT MOET IK DOEN?
straks ben ik helemaal kaal:'(
woensdag 28 december 2011 om 00:19
woensdag 28 december 2011 om 00:27
quote:sweetylady schreef op 28 december 2011 @ 00:24:
Waarom volg je mij???
ik heb alles al geprobeerd, dus misschien hebben meer mensen hier last van.... dokters weten ook niet alles en geven je ook niet altijd goed advies. en daarvoor zijn die forus hier voor toch.Volgen? Ik lees hier alle nieuw geopende topics en reageer als ik dat wil. Ik geef je volgens mij geen slecht advies, maar het leven zit jou, zachtgezegd nogal tegen, en jij bent de enige die dat kan veranderen.
Waarom volg je mij???
ik heb alles al geprobeerd, dus misschien hebben meer mensen hier last van.... dokters weten ook niet alles en geven je ook niet altijd goed advies. en daarvoor zijn die forus hier voor toch.Volgen? Ik lees hier alle nieuw geopende topics en reageer als ik dat wil. Ik geef je volgens mij geen slecht advies, maar het leven zit jou, zachtgezegd nogal tegen, en jij bent de enige die dat kan veranderen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 28 december 2011 om 00:37
quote:sweetylady schreef op 28 december 2011 @ 00:24:
Waarom volg je mij???
ik heb alles al geprobeerd, dus misschien hebben meer mensen hier last van.... dokters weten ook niet alles en geven je ook niet altijd goed advies. en daarvoor zijn die forus hier voor toch.Dus fora zijn ervoor omdat dokters niet alles weten en je ook niet altijd goed advies kunnen geven? Zal ik een doorverwijzing voor je schrijven naar een andere dermatoloog dan maar?
Waarom volg je mij???
ik heb alles al geprobeerd, dus misschien hebben meer mensen hier last van.... dokters weten ook niet alles en geven je ook niet altijd goed advies. en daarvoor zijn die forus hier voor toch.Dus fora zijn ervoor omdat dokters niet alles weten en je ook niet altijd goed advies kunnen geven? Zal ik een doorverwijzing voor je schrijven naar een andere dermatoloog dan maar?
woensdag 28 december 2011 om 00:41
quote:mclean72 schreef op 28 december 2011 @ 00:29:
Fame heeft wel een punt.
Stress is een van de bekendste oorzaken van haaruitval.
Het is een syptoom, geen op zichzelf staand probleem.Dit inderdaad. En wat je moet doen? In ieder geval niet SCHREEUWEN tegen ons. En dan precies doen wat Fame je aanraad. Afspraak maken met de huisarts en alle dingen op tafel leggen. Met een totaalplaatje kan een arts meer dan met alleen maar 1 symptoom.
Fame heeft wel een punt.
Stress is een van de bekendste oorzaken van haaruitval.
Het is een syptoom, geen op zichzelf staand probleem.Dit inderdaad. En wat je moet doen? In ieder geval niet SCHREEUWEN tegen ons. En dan precies doen wat Fame je aanraad. Afspraak maken met de huisarts en alle dingen op tafel leggen. Met een totaalplaatje kan een arts meer dan met alleen maar 1 symptoom.
woensdag 28 december 2011 om 00:45
Ow haha fame, dat wist ik niet dat je je zo had aangemeld. Ben ook maar pas lid hier, dus ff kijken hoe alles precies werkt. Medisch advies hoef ik niet, maar misschien tips met natuurlijke producten of niets dergelijks. Hoe je haar weer stimuleerd tot groeien, dat bedoel ik meer. Ik weet dat ik aan mezelf moet werken, ben er ook wel mee bezig, maar is makkelijk gezegd dan gedaan.
woensdag 28 december 2011 om 00:56
woensdag 28 december 2011 om 00:59
Ja, haal een potje vitamine haar en nagels bij iedere drogist verkrijgbaar onder het huismerk. Kost je iets van 5 euro per maand. En vertel je huisarts nog een keer al je problemen. Hij kan dan verbanden leggen en een andere behandelmethode of zo regelen waardoor het beter met je zal gaan.
woensdag 28 december 2011 om 01:04
quote:xalliesuper schreef op 28 december 2011 @ 01:03:
Hihi nou potje B vitamine complex en weer naar je huisarts en alles goed laten uitzoeken en zelf veel evt. met hulp aan ontstressen doen. Dan wordt het vast beter.
Succes! Zeg ik!
Hihi nou potje B vitamine complex en weer naar je huisarts en alles goed laten uitzoeken en zelf veel evt. met hulp aan ontstressen doen. Dan wordt het vast beter.
Succes! Zeg ik!