Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hier trouwens een goede nacht gehad zonder speen, als het niet erger dan dit wordt zijn we van het kreng af hopelijk
Goedemorgen!!

Hier wel een redelijke nacht gehad! Heb in totaal toch nog een uurtje of 4 geslapen geloof ik... Wel 3 keer eruit omdat de kleine lekker op mijn blaas ligt te draaien, magoed.

Jeuk was iets beter te handelen, hoefde nu maar 1x bijsmeren!

Mijn moeder had gisteren voor mij nieuwe mentholgel gehaald, en die was iets sterker dan die ik had... En deze sterkere helpt blijkbaar iets beter!

Char: meevaller dus van je uitkering!

Zo, T is weer op het kdv, man heeft haar even gebracht. Zometeen komt vriendin op de thee, met haar zoontje van bijna 2 mnd!

En om 14.00 naar de vk toe, benieuwd wat ze deze keer te zeggen heeft... Heb dezelfde als vorige week..

Heb nog wel een hele onrustige buik, met af en toe lekkere pijntjes ertussendoor.. Denk dat de kleine verder aan het indalen is...
GW: wat goed trouwens, dat H zonder speen geslapen heeft!
Fijn, gw! Meet is bj een van de meiden thuis, is toch wel makkelijkste.

En benieuwd deb, voorwerk! Jankbui heb je ook algehad dus als je mij vraagt ben je. Er klaar voor!

Net naar de kindervboerderij geweest. Alles was aaaai.
Moom, heb taart al besteld voor verjaardag J2 en de rest doe ik morgen. Wij hebben zelf een toet toet auto garage gekocht en een boekje van woezel en pip. Van mijn ouders krijgt hij een activiteitentafel en van schoonfamilie een driewieler.

Heb er echt heel lang over moeten nadenken wat we voor J2 moesten vragen, heb idd nog zoveel spul van J1.

Gw, wat goed dat de nacht zonder speen goed gegaan is! ik zou dat ook wel willen, maar is hier nog drama.

Deb, fijn dat je een betere nacht hebt gehad. benieuwd wat de vk zegt vanmiddag
Das handig moom, ik bied mijn huis ook aan voor de volgende meet!

Ik hoop dat man ook beetje consequent gaat zijn vandaag
Deb: succes bij vk!

S ligt op bed, ik ga er ook weer in
Hus, sorry, beetje late reactie, maar de fles hadden ze hier ook niet meer, anders had ik hem voor je mee genomen.

Balen dat ze nog steeds de fles niet goed wil pakken, kan me voorstellen dat het frustrerend voor je is..

Moom, leuk, een meet met kindjes! Moeten wij ook weer eens doen..

deb, hoe was het?

Jeetje ja, zijn K en J2 ook alweer bijna een jaar, wat gaat het snel.

becky, hoeveel meter hebben jullie bij je huis aan gebouwd? En hadden jullie een bouwvergunning nodig? Wij zijn ook bezig met offertes voor een uitbouw. Kan alleen niet op de site van de gemeente vinden of we een vergunning nodig hebben, en ze zijn dicht nu. Nou ja, heeft ook niet zo'n haast..
Deb, hoe was het?

Gedoe hoor Hus, maar ik snap dat je hoopt dat je de bv nog een tijdje kunt volhouden,. Ik had van mezelf ook nooit gedacht dat ik het na 11 mnd nog zou geven, maar het voelt gewoon goed. Dus hopelijk gaan we nog even door.

Leuk Duuv, plannen voor een uitbouw. Goeie investering volgens mij. Je wint er zoveel ruimte mee.

Oh Maya, jullie hebben al bijna de verjaardag van j2! Bij ons duurt het nog een maand. We hebben al een loopfietsje (met 4 wielen hoor) op MP gekocht een tijdje geleden. Die staat op zolder te wachten. Verder weet ik het eigenlijk niet. Misschien zo'n little people garage ofzo. Of iets van duplo. Boekjes zijn ook altijd leuk. Loopwagen heeft ie al. Misschien een zandbak voor van het voorjaar? Verder geen groots feest. Opa en oma komen. Misschien nog een paar vrienden.

Verder een beetje een mineur-stemming hier vandaag (zie hyves). Voel me ook wat ziekig, dus dat helpt al helemaal niet.
Alles was goed met de baby en met mij.

Bloeddruk prima, urine was goed, ben bloedgeprikt ivm de jeuk.

Baby is ingedaald, en ligt bijna helemaal vast in het bekken, dat verklaart idd ook de buikpijn van de afgelopen paar dagen..

Volgens de echo is baby nu bijna 6 pond.

Maar in hoeverre dat betrouwbaar is, weet ik ook niet.

Volgende week weer terug op controle.

Nu even mijn meisje vermaken, eten maken, eten, meisje badderen enz enz...
Speec kan niet op haives reageren daarom een hier

vreselijk
Jesus Speec wat erg wat een nachtmerrie..
Idd Speec, Jeetje! Wat een schrik. Ben zonet direct gaan kijken boven.

Deb, fijn dat alles goed is én dat kleine ingedaald is! En 6 pond is best goed al met bijna 37wk! Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten!
Speec

Deb, ik denk dat je de 40w niet haalt!
Rustig hier... Ik ga op bed, morgenochtend vroeg weg ivm glucose onderzoek. Mag niks meer eten tot morgenochtend 11 uur....

Trusten!
Moom: dat zei de vk ook al, dat ze dacht dat ik de 40 weken niet zou halen .... Dat zei ze bij T ook, en toen had ze gelijk, dus hopelijk nu ook!

Char: succes morgen11

Ben nu even aan het bedenken hoe ik deze week nog even ga invullen... Moet nog zoveel gedaan hebben, en ik ga het helaas niet meer redden om het allemaal zelf te gaan doen... Ik moet het actieve gedoe opgeven merk ik, en dat vind ik helemaal niet leuk!

Zelfs de aandacht en het spelen met mijn meisje lijdt eronder, en dat vind ik echt verschrikkelijk... Ben morgen weer een hele dag met haar alleen, en ik kan er al tegenop zien... Zij wil zoveel, en ondanks dat ik haar overal wel plezier mee wil doen, en mee wil helpen, lukt het gewoon niet meer... Zijn lange dagen dan...
Speec Kan me helemaal voorstellen dat je in een mineurstemming zit.

Justdeb, ik denk ook niet dat je de 40 weken haalt, en ik hoop het ook niet voor je met je jeuk. Lijkt me vreselijk en helemaal lastig als je er niets aan kunt doen.

Fijn dat verder alles goed is!

Ik moet de tabel nog bijwerken met T. d'r stats volgens mij, morgen maar eens opzoeken.

Duuv, hier in de gemeente mag je zonder iets te zeggen 2.5 meter aanbouwen, dat hebben wij dus ook gedaan, 2.5 bij 5.8. Het maakt echt heel veel verschil! Ik heb op een gegeven moment gewoon gebeld of ik nog niets moest melden, een omgevingsvergunning was niet nodig.

Moom, leuk die meet. Ik vind meeten met kindjes ook heel leuk.

GW, hoe is het slapen zonder speen gegaan?

Hier gaat het met N. nog niet zo lekker, de hele dag aan je willen hangen, weer overgegeven vandaag maar niet meer aan de diarree gelukkig. Wel veel hoesten nog, zo sneu. We zijn van de pap en poedermelk af, nu alleen nog sojamelk met of zonder thee. Het praten en begrijpen gaat nog steeds heel snel. Ze wilde vandaag een popje in een doosje doen en dat ging niet, zegt ze "nee, past niet". Waar ze het vandaan haalt. Geen idee. Ze wordt zo groot.

Zelf zit ik even niet zo lekker in mijn vel, ik baal dat ik onverwacht moet werken, ik wilde mijn huis opruimen deze week en ook dat gaat niet lukken. Vent voert, voor mijn gevoel, geen reet uit, is alleen maar bezig om alles wat met een stekker te maken heeft aan te sluiten en het kan hem geen reet schelen dat er nog een megawas gestreken moet worden of uberhaupt in de wasmachine gedaan moet worden. Hij gaat er altijd maar vanuit dat dat vanzelf gebeurt. Natuurlijk is N. niet zo lekker en doet hij veel leuke dingen met haar maar dat is allemaal lekker makkelijk, ik werk de hele dag en dan staat er nog veel werk thuis op me te wachten.
oh wat kan ik heerlijk klagen zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens moe van mezelf wordt, ik ben gewoon soms echt onaardig tegen vent en soms ook tegen N. Voel me dan zo schuldig. En dan het bericht van Speec op hyves, ik zat echt een potje te janken. Ben zo blij met mijn man en mijn meisje.

Ben gewoon nog veel moe hoewel N. het de afgelopen nachten goed heeft gedaan.
Deb, dat had ik ook en ik voelde me ook schuldig naar N. toe. We hebben op het laatst veel de tv aan gehad. Ik weet niet of T. graag tv kijkt? Het is niet mijn favoriete manier van vermaak, maar als tijdelijke oplossing vind ik het wel kunnen.

Husk, ik zal morgen even naar de Pre bellen om te vragen of ze hier de flesjes in de winkel hebben (en zo ja, ophalen).

Vandaag is de 1e dag dat ik helemaal geen borst heb gegeven. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik 'opgedroogd' ben. Het voelt nog niet echt fijn nu.

M. begint nu veel meer mee te krijgen van de omgeving en ze lacht ook veel meer dan N. deed in het begin. Ik ben zo blij met mijn meisjes!
Beck: klagen mag hoor, is af en toe wel even een opluchting toch... (ben zelf ook lekker aan de klaagmodus afgelopen weken)...

Jammer dat je man dan niet ziet (of wil zien) dat er nog een berg strijk/was ligt. Misschien even een keer subtiel vragen of hij wat wil gaan strijken??

En wat heerlijk he, dat de kindjes ineens al zoveel snappen en zoveel kunnen praten! Verbaas me er hier ook elke dag nog over hoor.

Hopelijk is N gauw weer wat opgeknapt, voor haar ook een .

Murron: T kijkt ook wel graag tv, en die staat hier momenteel ook meer aan als dat ik graag zou willen.. maar dat is wel even handig.. Alleen wil ze niet alle programma's zien, en komt ze mij halen om de tv uit te doen, omdat ze met mij wil spelen...

En helemaal gestopt met de bv nu dus?

Wat leuk dat M al zo kan lachen! krijgen we nog foto's daarvan op hyves??

Alvast weltrusten allemaal!
Becky, ik heb ook een vent die denkt dat het huishouden vanzelf gaat, hij is ook deze week vrij, maar krijgt dan van mij een to do list

werkt hier redelijk al heb ik er zelf niet altijd zin in

zonder speen inslapen vergt hier nog wel wat inspanning maar het is weer gelukt volgens man was het drama maar bij navraag heeft het een half uur geduurd

overdrijven is ook een mannenvak

deb, moeillijk zou je evt een extra dagje kdv kunnen afnemen ?
Murron, klaar met de bv dus. Als het goed voelt is het prima toch. Fijn dat het zo goed gaat met M., hoe vindt N. het?

GW, ik vertik het om to do lijsten te geven, ik ben zijn moeder/schooljuf niet (en dat krijg ik al te horen als ik iets vraag en hij heeft het niet gedaan). Nu is N. niet fit dus ik zie het nog wel door de vingers maar volgende week gaat ze gewoon naar het kdv dus kan hij mooi wat doen. Omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit baal ik er enorm van dat hij een hele dag bezig met het aansluiten van zijn apparaten en ik in twee uur de hele bovenverdieping heb gesopt. Ik zeg er maar niet te veel van want het is af en toe al zo gezellig hier.
Man zegt het hier zelf dat ik maar op moet schrijven wat hij moet doen, maar leuk is het niet altijd zin

schoonmaakster andersniets voor jullie ? Scheelt hier heel veel erger
Schoonmaakster komt er wel maar eerst volgend jaar alle financiën weer overzien. Alles wordt weer duurder en het extra salaris verdwijnt in het niets.....

Ik ga naar bed. Ben er klaar mee voor vandaag. Trusten ladies,
Beck, niet fijn dat je niet lekker in je vel zit. en dan ook nog een vent die niets doet. mijn vriend zal ook niet snel iets uit zichzelf doen. ik leg ook wel eens een briefje neer, leuk is anders maar zo gebeurt er ii wat in huis

deb, ik denk ook dat t eerder komt! j2 was met 37weken ook volledig ingedaald

duvel, ik heb tijdens de verbouwing van alles uitgezocht. je mag 2,5 meter vergunning vrj aanbouw. breedte maakt niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven