leuke man ontmoet
zaterdag 24 december 2011 om 21:22
Vorige week op feest van een vriendin een leuke man ontmoet, zij gaf aan dat hij mij een hele leuke vrouw vindt en ik vind hem ook leuk, denk ik, in ieder geval iemand voor een 2e date;-).
Ik heb wederzijdse vriendin aangegeven hem ook een leuke man te vinden, maar niets meer gehoord, niet aan haar natuurlijk om actie te ondernemen maar weet niet goed wat nu te doen. Ik heb zijn email adres maar wat dat betreft een schijterd omdat ik in het verleden te vaak een blauwtje heb gelopen op eigen initiatief.
Ik heb wederzijdse vriendin aangegeven hem ook een leuke man te vinden, maar niets meer gehoord, niet aan haar natuurlijk om actie te ondernemen maar weet niet goed wat nu te doen. Ik heb zijn email adres maar wat dat betreft een schijterd omdat ik in het verleden te vaak een blauwtje heb gelopen op eigen initiatief.
zaterdag 24 december 2011 om 22:13
quote:limelight schreef op 24 december 2011 @ 21:55:
Zoek in je mappen met foto's een leuke foto en maak daar een leuke persoonlijke kerstfoto van en mail die naar hem met de beste wensen.
Dan heb jij de eerste stap gezet en is het aan hem.
Pff.. als een vent mij zo'n kaart zou sturen na 1 ontmoeting op een feestje zou ik hem een creep vinden.
Heel lief hoor.. Maar een beetje too much
Zoek in je mappen met foto's een leuke foto en maak daar een leuke persoonlijke kerstfoto van en mail die naar hem met de beste wensen.
Dan heb jij de eerste stap gezet en is het aan hem.
Pff.. als een vent mij zo'n kaart zou sturen na 1 ontmoeting op een feestje zou ik hem een creep vinden.
Heel lief hoor.. Maar een beetje too much
zondag 25 december 2011 om 00:42
zondag 25 december 2011 om 02:13
Ik begrijp je. Voor zover ik dat kan Van ene frequentie naar de ander zonder vaste lijn maar toch logisch (op unieke manier). Te intepreteren op veel manieren, maar slechts 1 is goed. Je doet me denken aan doolhof puzzel. Je kan er beter in worden maar moet altijd blijven nadenken. Maar ik ga maar eens slapen, het is tenslotte morgen kerstdag en moet nog even wat frustraties bedenken voor mijn familie
edit: welterusten uiteraard, waar zijn mijn manieren.
edit: welterusten uiteraard, waar zijn mijn manieren.
maandag 26 december 2011 om 12:02
Ben weer even met een update, volgens vriendin vindt hij mij ook erg leuk en ze had al gehoopt dat ik hem ook leuk zou vinden. dus hoor jullie al zeggen, stuur een mail.
Ik kan mailen maar hij mij ook denk ik dan. Reden dat ik er zo een beetje insta, ook al is het niet anno nu is dat ik met relaties in het verleden altijd diegene ben geweest die er meer instak dan dat ik terugkreeg, en nu heb ik zoiets van ik wil wel eens een keer iemand die moeite voor mij doet. We hebben het hier natuurlijk over een potentiele date en geen relatie maar het voelt alsof ik weer degene ben die de moeite doet en ik wil nu eens een keer dat iemand een stap harder doet voor mij.
Maar goed tegelijkertijd is het natuurlijk ook zo dat als ik zelf niets doe er ook niets gebeurt.
Klinkt vaag waarschijnlijk, maar goed ik ga er nog even over nadenken.
Ik kan mailen maar hij mij ook denk ik dan. Reden dat ik er zo een beetje insta, ook al is het niet anno nu is dat ik met relaties in het verleden altijd diegene ben geweest die er meer instak dan dat ik terugkreeg, en nu heb ik zoiets van ik wil wel eens een keer iemand die moeite voor mij doet. We hebben het hier natuurlijk over een potentiele date en geen relatie maar het voelt alsof ik weer degene ben die de moeite doet en ik wil nu eens een keer dat iemand een stap harder doet voor mij.
Maar goed tegelijkertijd is het natuurlijk ook zo dat als ik zelf niets doe er ook niets gebeurt.
Klinkt vaag waarschijnlijk, maar goed ik ga er nog even over nadenken.
maandag 26 december 2011 om 12:12
maandag 26 december 2011 om 12:18
Ja is ook zo, ga ik ook wel doen van de week maar was even iets waar ik over nadacht eigenlijk.
Mijn vriendin had het al over koppelen en ik hou daar helemaal niet van en haar smaak is wat anders dan die van mij maar ik zag hem en ik vond hem gelijk leuk, leuk gepraat, en is niets voor mij ik ben nooit gelijk onder de indruk van een man en sinds een aantal maanden sta ik er gelukkig wel weer open voor merk ik, na een te lange tijd mij teveel bezig gehouden te hebben met iemand die niet voor mij kon gaan, dus wat dat betreft weer een positief iets.
Dit is ook iets wat ik normaliter niet snel doe, beetje een schijterd en de keren dat ik het gedaan heb liep ik een blauwtje;-) dus misschien weer een goed moment om zelf weer eens actie te ondernemen.
Mijn vriendin had het al over koppelen en ik hou daar helemaal niet van en haar smaak is wat anders dan die van mij maar ik zag hem en ik vond hem gelijk leuk, leuk gepraat, en is niets voor mij ik ben nooit gelijk onder de indruk van een man en sinds een aantal maanden sta ik er gelukkig wel weer open voor merk ik, na een te lange tijd mij teveel bezig gehouden te hebben met iemand die niet voor mij kon gaan, dus wat dat betreft weer een positief iets.
Dit is ook iets wat ik normaliter niet snel doe, beetje een schijterd en de keren dat ik het gedaan heb liep ik een blauwtje;-) dus misschien weer een goed moment om zelf weer eens actie te ondernemen.
maandag 26 december 2011 om 12:22
quote:cappi schreef op 26 december 2011 @ 12:18:
Dit stukje komt over alsof je er bij voorbaat vanuit gaat dat je 'wel weer een blauwtje' gaat lopen.
Als je die gedachte nu eens loslaat en hem gewoon een luchtig berichtje stuurt en uitnodigt om ergens koffie te gaan drinken?
Dit stukje komt over alsof je er bij voorbaat vanuit gaat dat je 'wel weer een blauwtje' gaat lopen.
Als je die gedachte nu eens loslaat en hem gewoon een luchtig berichtje stuurt en uitnodigt om ergens koffie te gaan drinken?
maandag 26 december 2011 om 12:27
dibbes, zo bedoelde ik het niet, nadat ik reactie had verzonden dacht ik verkeerd verwoord, ik bedoelde juist dat ik ondanks de blauwtjes in het verleden, mij daar niet van moet laten weerhouden om zelf actie te ondernemen.
Ik ga inderdaad een luchtig berichtje sturen en dan merk ik het wel, als hij positief reageert, dan leuk, zo niet dan heb ik het toch gedaan.
Bedankt allemaal.
Ik ga inderdaad een luchtig berichtje sturen en dan merk ik het wel, als hij positief reageert, dan leuk, zo niet dan heb ik het toch gedaan.
Bedankt allemaal.
woensdag 28 december 2011 om 22:41
Even een update voor wie geinteresseerd is, ik heb besloten geen email te sturen, na wat aanvullende info ben ik beetje op hem afgeknapt. Schijnt nogal via sites het bed in te duiken met vrouwen, verbaasd te zijn dat vrouwen zo snel meegaan, wil geen relatie, volgens vriendin omdat hij moeite heeft met scheiding (vrouw vreemd gegaan) maar dan denk ik moet je nu als man in de 40 op zo'n manier met je scheiding omgaan, meneer wil geen relatie momenteel maar staat wel op een datingsite? Dan heb ik zoiets van kan je niet op andere manieren aan je behoeften voldoen.
Ik heb genoeg energie gestoken in mannen en dan denk ik nu wordt het eens tijd dat iemand anders een stap harder zet voor mij, als hij mij zo leuk vindt dan kan hij ook contact met mij zoeken, zo niet dan ook goed, maar ik voel me een beetje te goed op mij op te gaan werpen aan iemand die al blijkbaar genoeg vrouwelijke aanhang via zulke sites heeft, ondanks dat hij volgens mijn vriendin mij erg leuk vindt maar ik vind dit een afknapper, dus wat dat betreft wel weer trots op mijzelf dat ik niet mijzelf gelijk weer op iemand stort.
Misschien ben ik erg zwart wit maar ik heb er niet zoveel zin meer in om een email te sturen nu ik dit weet, maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar wat jullie zouden doen omdat ik er misschien wel erg zwart wit insta.
Ik heb genoeg energie gestoken in mannen en dan denk ik nu wordt het eens tijd dat iemand anders een stap harder zet voor mij, als hij mij zo leuk vindt dan kan hij ook contact met mij zoeken, zo niet dan ook goed, maar ik voel me een beetje te goed op mij op te gaan werpen aan iemand die al blijkbaar genoeg vrouwelijke aanhang via zulke sites heeft, ondanks dat hij volgens mijn vriendin mij erg leuk vindt maar ik vind dit een afknapper, dus wat dat betreft wel weer trots op mijzelf dat ik niet mijzelf gelijk weer op iemand stort.
Misschien ben ik erg zwart wit maar ik heb er niet zoveel zin meer in om een email te sturen nu ik dit weet, maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar wat jullie zouden doen omdat ik er misschien wel erg zwart wit insta.
woensdag 28 december 2011 om 23:37
lilly, bedankt voor je reactie, misschien erg zwart wit van mijn kant maar ik knap af op zulk soort gedrag.
Heb geen zin om energie te steken in iemand die blijkbaar wel op datingsites staat maar geen relatie wil, niet dat dat gelijk mijn insteek was qua date wat dat betreft heb ik zoiets van als het klikt leuk maar zo niet ook goed maar nu ik dit weet heb ik al zoiets van laat maar. Is zijn goed recht om het bed in te duiken met vrouwen maar wel op een datingsite staan en dan verbaasd zijn dat vrouwen op zoek zijn naar een relatie dan denk ik ga niet op een datingsite staan en ga op een andere manier je sexuele behoefte voldoen. Ik ga niet bij een potentiele date gelijk uit van een relatie maar wil wel een gelijkgezind iemand tegenkomen die daar ook zo instaat. Vind het wel jammer want ik was wel van plan om een email te sturen want vond hem leuk maar ben nu afgeknapt.
maar goed, ik denk soms ook dat ik misschien wel erg snel mijn conclusies trek vandaar dat ik toch even benieuwd ben naar andere meningen.
Heb geen zin om energie te steken in iemand die blijkbaar wel op datingsites staat maar geen relatie wil, niet dat dat gelijk mijn insteek was qua date wat dat betreft heb ik zoiets van als het klikt leuk maar zo niet ook goed maar nu ik dit weet heb ik al zoiets van laat maar. Is zijn goed recht om het bed in te duiken met vrouwen maar wel op een datingsite staan en dan verbaasd zijn dat vrouwen op zoek zijn naar een relatie dan denk ik ga niet op een datingsite staan en ga op een andere manier je sexuele behoefte voldoen. Ik ga niet bij een potentiele date gelijk uit van een relatie maar wil wel een gelijkgezind iemand tegenkomen die daar ook zo instaat. Vind het wel jammer want ik was wel van plan om een email te sturen want vond hem leuk maar ben nu afgeknapt.
maar goed, ik denk soms ook dat ik misschien wel erg snel mijn conclusies trek vandaar dat ik toch even benieuwd ben naar andere meningen.
donderdag 29 december 2011 om 00:01
donderdag 29 december 2011 om 00:05
haha huismuts, ja ik ben misschien heel zwart wit en misschien moet ik er niet gelijk aan conclusies aan trekken maar mijn gevoel zei gelijk van laat maar, maar ja dat ben ik weer, komt ook door ervaringen uit het verleden dat ik nu zoiets heb van laat een man maar moeite doen voor mij maar ja dan kan ik in sommige gevallen wachten tot ik een ons weeg, door zulke reacties ga ik toch weer twijfelen, maak het waarschijnlijk gecompliceerder dan het zou moeten zijn.
donderdag 29 december 2011 om 00:08
Ik las later dat hij wel 'fout' is, dus zo gek is het niet dat je niet gaat mailen. Maar anders zou ik het zeker wel doen. De kans dat je hem anders nog ziet is vrij klein, volgens mij. Dus echt 'af' ga je toch niet? Die vriend van mijn schoonzus was een beetje geimponeerd door haar en durfde geen contact te zoeken. Bang dat zij hem zou afwijzen. Tja..... kan ook nog:-)
donderdag 29 december 2011 om 01:33
Cappi, áls het waar is, van wie heb je die aanvullende info gehoord, van hemzelf? En zoniet, hoe betrouwbaar is je bron?
Áls het waar is, kan ik het van jou uit gezien wel begrijpen. Het idee wellicht 'één van de zovelen te worden/zijn'.
En ook op een datingsite staan mannen/vrouwen die alleen op seks uit zijn ipv date/relatie. De term kan behoorlijk misleidend werken.
Hoe dan ook, als jij je er niet (meer) prettig onder voelt, dan lekker zo laten.
Áls het waar is, kan ik het van jou uit gezien wel begrijpen. Het idee wellicht 'één van de zovelen te worden/zijn'.
En ook op een datingsite staan mannen/vrouwen die alleen op seks uit zijn ipv date/relatie. De term kan behoorlijk misleidend werken.
Hoe dan ook, als jij je er niet (meer) prettig onder voelt, dan lekker zo laten.
zaterdag 7 januari 2012 om 00:12
Weer even een update, niets meer mee gedaan tot vriendin belde of ik hem een email had gestuurd ik uitgelegd waarom niet na haar verhaal, na haar uitleg (hij vond mij erg leuk, had beetje kriebels toen hij wegging etc, vraag waarom hij mij dan niet gemailed heeft maar achterwege gelaten, ik heb het de afgelopen weken ook niet gedaan) toch zoiets van waarom ook niet, dus vanavond een email gestuurd en nu ben ik te schijterig om mijn email te checken, jemig voel me net weer een puber.
zaterdag 7 januari 2012 om 00:17