Apps op facebook
woensdag 28 december 2011 om 23:14
Ik ben niet zo'n held met dingen als facebook. Nou zat ik te snuffelen en zag dat je ook apps kon gebruiken. Maar als ik hierop klik dan moet ik meteen toestemming geven om mijn gegevens te gebruiken. Ik wil niet zomaar dingen 'aanzetten' maar gewoon even kijken wat zo'n app dan doet/inhoudt. Doe ik iets verkeerd?
(Ik klik links in het rijtje op "Apps and Games" en dan klik ik op een app waarvan ik meer wil weten.)
(Ik klik links in het rijtje op "Apps and Games" en dan klik ik op een app waarvan ik meer wil weten.)
donderdag 29 december 2011 om 10:25
Ik doe het niet. De reden inderdaad dat je toestemming geeft dat ze al je gegevens mogen gebruiken.
Ik heb niet al mn gegevens ingevuld en ook nog eens niet mn echte gegevens maar toch.
Ze kunnen je surf gedrag inzien, je foto`s, alles wat je post op facebook, alles wat je zoekt op google.
Ik pas er voor.
Zoek maar eens op bits of freedom. Zij hebben er heel veel over geschreven. Over privacy en facebook onder andere.
Ik heb niet al mn gegevens ingevuld en ook nog eens niet mn echte gegevens maar toch.
Ze kunnen je surf gedrag inzien, je foto`s, alles wat je post op facebook, alles wat je zoekt op google.
Ik pas er voor.
Zoek maar eens op bits of freedom. Zij hebben er heel veel over geschreven. Over privacy en facebook onder andere.
vrijdag 30 december 2011 om 12:15