Kledingbak in Arnhem centrum

28-12-2011 17:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een half jaar ongeveer woon ik in Arnhem (centrum), maar het is me nog niet gelukt om hier een kledingbak te vinden op loopafstand. (Dus zo'n bak waar je kleding die nog goed is maar die je zelf niet meer gebuikt in te doen)

Bij de tweedehandswinkel heb ik het al gevraagd en daar wisten ze het ook niet, zij namen zelf niets in op die plek, en verwezen me door naar de Switch op he industrieterrein, maar ik zoek eigenlijk juist een bak in de stad, waar je gewoon als je er toch langs komt lopen even een tas met tshirts in kan doen.

Ik ben van andere steden gewend dat er meestal bij supermarkten of op andere centrale plaatsen wel bakken te vinden zijn, of dat er een keer per maand ofzo een stichting oude kleding komt ophalen, maar ik her hier niet zoiets gevonden, weet iemand hier toevallig waar er in het centrum ergens zo'n bak staat?
Staat er niet 1 bij de Albert Heijn? Bij het Velperplein daarzo...
Heb je al op de sites van de desbetreffende verzamelinstanties gekeken? Daar staan locatiezoekers voor kledinbakken op
Afgeven bij 2 Switch aan het begin van de Westervoortsedijk ( dus aan de centrumkant).
O sorry, zie dat dat al tegen je gezegd is.... Maar het is niet zo ver dan je misschien denkt, hoor. Hooguit 5 minuutjes fietsen vanaf het Kerkplein.
Volgens mij zit aan se rijnkade de kledingbank, erg goed doel.
Bedankt voor alle tips, rijnkade had ik nog helemaal niet aan gedacht, daar zal ik morgen gelijk eens kijken.

Bij de ah staat er geen volgens mij, en de switch is inderdaad op de fiets ook helemaal niet zie ik nu, (industrieterrein' klinkt gelijk zo ver weg haha) maar het zou zo relaxed zijn als er een zit op weg naar een supermarkt ofzo, dat je ook al heb je maar 2 shirtjes die je weg doet je ze ook gelijk kwijt bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven