wijzigingen e-mailadres Viva-account

29-12-2011 14:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik mijn e-mailadres van mijn Viva-account wijzigen? Of erachter komen welk e-mailadres überhaupt aan mijn nick gelinkt is?

Kan het namelijk nergens bij Mijn Viva terug vinden.
He, das een goeie! Ging even zoeken, maar kan het ook nergens vinden..
Volgens mij kan dat helemaal niet.
Kan wel, heb ik laatst gedaan door naar forum@viva.nl te mailen.
Ook het opvragen kan alleen door te mailen naar Viva, je kunt het niet zelf bekijken/wijzigen.
Hmm.

Dus als ik mijn anonieme viva-mailaccount wil achterhalen, moet ik een nieuw anonieme viva-mailaccount aanmaken?

Of mijn prive-mail bekend maken?
vroeger kon je het zelf wijzigen, waarom dat nu niet meer kan??
Dat is ook raar, dat je het kunt opvragen en wijzigen door naar Viva te mailen. Want dan mail je dus vanaf een ander adres, hoe weten zij dan of je echt wel de persoon bent die je zegt te zijn?
Ik heb een iets andere vraag, maar kan m misschien ook wel hier kwijt: hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen? Ik kan het nergens vinden. Het zou bij Mijn Viva, Profiel wijzigen moeten zijn volgens een mededeling ergens, maar ik zie t daar niet?
Nee, je wachtwoord wijzigen kan niet, dat heb ik wel eens aan een moderator gevraagd.
quote:yvonjaspers schreef op 29 december 2011 @ 14:32:

Dat is ook raar, dat je het kunt opvragen en wijzigen door naar Viva te mailen. Want dan mail je dus vanaf een ander adres, hoe weten zij dan of je echt wel de persoon bent die je zegt te zijn?

Daar zeg je wat.

Kak, dus nu kan elke malloot een mail sturen naar Viva voor mijn mailadres. En dan verwijzen naar dit topic.

"Wil de echte banaanaap opstaan?"
quote:yvonjaspers schreef op 29 december 2011 @ 14:32:

Dat is ook raar, dat je het kunt opvragen en wijzigen door naar Viva te mailen. Want dan mail je dus vanaf een ander adres, hoe weten zij dan of je echt wel de persoon bent die je zegt te zijn?Geen idee, ik had tot voor kort een Ziggo adres, en die heb ik vanag mijn Ziggo account gewijzigd naar mijn nieuwe Tele2 adres.
Dus als je oude adres niet meer actief is zou je het niet meer kunnen wijzigen. Want de aanvraag moet natuurlijk van je oude adres gebeuren...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 29 december 2011 @ 15:27:

Dus als je oude adres niet meer actief is zou je het niet meer kunnen wijzigen. Want de aanvraag moet natuurlijk van je oude adres gebeuren...Weet ik niet, lijkt me stug. Misschien dat ze dan gewoon wat extra info willen hebben ter verificatie.
quote:yvonjaspers schreef op 29 december 2011 @ 14:35:

Nee, je wachtwoord wijzigen kan niet, dat heb ik wel eens aan een moderator gevraagd.

wat een slechte zaak zeg

het wordt toch altijd en overal aangeraden om je wachtwoorden eens in de zoveel tijd te wijzigen, echt heel apart dat dat hier niet kan, zeker als het nog zo onveilig is geregeld met het e-mail adres ook...
.
D!t-P4sw0orD/!s-v31Lig

Niet te raden en praktisch niet te bruteforcen. Alleen nog maar hopen dat ze hem wel nog even encrypten in de database.
langewachtwoordenzijnveiligerdankorte

niet te raden en door lengte praktisch niet te bruteforcen. Maar wel makkelijker te onthouden.

quote:XionZ schreef op 29 december 2011 @ 16:42:

D!t-P4sw0orD/!s-v31Lig

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
@nerd_

ik <3 nerderige grapjes
quote:nerd_ schreef op 29 december 2011 @ 16:32:

@Jorina

Hoe lang duurde ´t bij jou?

Krijg je dan bericht dat ´t gebeurd is?

Ik heb ´t ook gevraagd, maar nog niks gehoord.

Misschien hebben ze ´t wel al na vijf minuten gedaan, maar als je ´t niet zelf kan bekijken, weet je dat niet,hè?

Ik wist dat ´t kon, doordat het een paar keer gezegd werd in ´t Moderator Overig topic, de laatste tijd.

.

Lang, ik hoorde eerst twee weken niks, en daarna heb ik nogmaals gemaild. Toen was het binnen een paar dagen gepiept.
.
quote:nerd_ schreef op 29 december 2011 @ 19:28:

@Enn

Ook nerderige potentie.

Zag je de "verborgen" tekst al voordat Banaanaap al dan niet bewust een hint gaf?

Ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven