Collegegeld
donderdag 29 december 2011 om 16:01
In september ben ik gestart met een HBO-opleiding deeltijd. Alleen in november besloten te stoppen ivm werkdruk en nog wat privacyredenen.
Vrij snel afgemeld en er werd mij gemeld dat het reeds betaalde collegegeld teruggestort zou worden.
(Bedrag van 550,- ong). Er is maar 211 euro teruggestort. Antwoord op mijn vraag of en waar de rest is krijg ik niet.
Logische lijkt me dat ik terugkrijg wat ik teveel heb betaald, maar ze zeiden heel duidelijk dat ik alles terugkreeg
Weet iemand waarom er maar ongeveer de helft is teruggestort?
Vrij snel afgemeld en er werd mij gemeld dat het reeds betaalde collegegeld teruggestort zou worden.
(Bedrag van 550,- ong). Er is maar 211 euro teruggestort. Antwoord op mijn vraag of en waar de rest is krijg ik niet.
Logische lijkt me dat ik terugkrijg wat ik teveel heb betaald, maar ze zeiden heel duidelijk dat ik alles terugkreeg
Weet iemand waarom er maar ongeveer de helft is teruggestort?
donderdag 29 december 2011 om 16:18
donderdag 29 december 2011 om 16:30
Als je in november een uitverzoek hebt gedaan word je eind november uitgeschreven en betaal je dus collegegeld voor 3 maanden. Je kunt zelf uitrekenen hoeveel je dus moet betalen en hoeveel je dan terug krijgt van het al betaalde collegegeld.
Je krijgt nooit alles terug, de maanden dat je ingeschreven hebt gestaan moet je betalen.
Je krijgt nooit alles terug, de maanden dat je ingeschreven hebt gestaan moet je betalen.