Werk & Studie alle pijlers

Collegegeld

29-12-2011 16:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september ben ik gestart met een HBO-opleiding deeltijd. Alleen in november besloten te stoppen ivm werkdruk en nog wat privacyredenen.

Vrij snel afgemeld en er werd mij gemeld dat het reeds betaalde collegegeld teruggestort zou worden.

(Bedrag van 550,- ong). Er is maar 211 euro teruggestort. Antwoord op mijn vraag of en waar de rest is krijg ik niet.

Logische lijkt me dat ik terugkrijg wat ik teveel heb betaald, maar ze zeiden heel duidelijk dat ik alles terugkreeg

Weet iemand waarom er maar ongeveer de helft is teruggestort?
Eh, bel ze?
Ik zou er even een belletje aan wagen. Alles terugkrijgen gaat waarschijnlijk niet lukken trouwens. Je hebt een dienst afgenomen en die zul je moeten betalen.
Volgens mij krijg je de helft terug, als je voor januari stopt.
Bellen krijg ik te horen dat ze het terugstorten, antwoord op mijn vraag hoeveel en wat krijg ik niet.

Allemaal leek mij ook sterk, zou wel een meevaller zijn, maar had het niet verwacht. Hoogstens wat ik teveel had betaald.
Wat een poep reactie.

Gewoon weer bellen en zeggen dat je wil weten hoeveel en wanneer je het kan verwachten. Als ze het niet weten, dan zoeken ze het maar uit. Je hebt er toch recht op? Je zult niet de enige zijn. En het gaat niet om een paar tientjes
Als je in november een uitverzoek hebt gedaan word je eind november uitgeschreven en betaal je dus collegegeld voor 3 maanden. Je kunt zelf uitrekenen hoeveel je dus moet betalen en hoeveel je dan terug krijgt van het al betaalde collegegeld.

Je krijgt nooit alles terug, de maanden dat je ingeschreven hebt gestaan moet je betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven