Mode & Beauty alle pijlers

Goede uitwasbare haarverf?

30-12-2011 01:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blond, maar ik wil een tijdje bruin haar. Ik heb echter geen zin in uitgroei dus ik zoek haarverf welke je na een tijd uit kan wassen en waarbij je weer je gewone haarkleur terugkrijgt. Iemand tips?

Mijn haar is al vrij beschadigd omdat ik vaak tangen gebruik, dus het moet niet te agressief zijn.
Ehm, volgens da haargoeroe die nu reclame maakt voor een product waardoor je hem niet meer nodig hebt, Thijs ofzo, zat vanmorgen in Koffietijd te vertellen dat wanneer je blond haar donkerder verft je dat nooit donkerder mag kleuren dan je eigen k;leur, omdat donkerder je niet zal staan. Verder heb je dan kleurspoelingen. Die was je uit, maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat die kleur toch wel in je beschadigde haar trekt en nooit helemaal verdwijnt na die 6 wasbeurten. (Mits je antiroosshampoo gebruikt, dan vliegt de kleur er af.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben donkerblond, dan moet kastanjebruin wel kunnen toch?

Als Thijs de goeroe het zegt:P
Is donkerblond kastanjebruin? Als ik kastanjebruin verf wordt het bij mij pikzwart. Maar dat kan ik hebben. Ben zelf eigenlijk bijna zwart.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mijn zusje heeft blond haar, en heeft het kastanjebruin geverfd met de uitwasbare (ongeveer 28 wasbeurten) verf van Schwarzkopf. Polycolor heet het geloof ik.

En dat ziet er prima uit hoor!
Van blond naar bruin zou ik door de kapper laten doen! En zeker als je haar er al zo slecht aan toe is. Kan groen uitslaan.
quote:Mac123 schreef op 30 december 2011 @ 07:44:

Van blond naar bruin zou ik door de kapper laten doen! En zeker als je haar er al zo slecht aan toe is. Kan groen uitslaan.Dit geldt als je haar geblondeerd is.
Mijn haar is vrij gezond hoor... Maargoed, kapper it is.
Gebruik de kleurshampoo van Guhl. Blijf je 3 maanden goed zien en ik was om de dag mijn haar. Ben er erg tevreden over!
Volgens mij krijg je ook uitwasbare verf er toch nooit echt helemaal uit. Zeker op lichter en al beschadigd haar.
Bij mij ging er iets fout met de uitwasbare verf, het werd meer permanente verf omdat het in mijn haar getrokken was (ben ook blond) heb er uiteindelijk een donkere permanente verf over heen gezet die vervolgens groen uitsloeg...

uiteindelijk maar naar de kapper gegaan, geeft toch het beste effect en meer zekerheid dat het goed gaat.
Ik ben middenblond van mezelf, heb het nu naar hazelnootbruin gekleurd. Gewoon zelf gedaan, met hulp van een erg behulpzame moeder! Staat prima, krijg complimentjes van anderen of dit niet mijn echte kleur is, want zo komt mijn gezicht mooier uit etc.

Ik heb wel een permanente kleur gebruikt, maar van uitgroei is na 5 weken nog geen sprake ( kan ook komen door mijn eigen haarkleur, die dus niet mooi egaal is-;)).

Over een paar weken laat ik er highlights inzetten en daarna wordt het vanzelf weer mn eigen kleur. Al een aantal keer gedaan zo:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven