wat doe jij met oudjaar?
vrijdag 30 december 2011 om 16:01
vrijdag 30 december 2011 om 16:04
Euhm,
We beginnen morgen bij mijn ouders, oliebollen eten, stukje wandelen, waarschijnlijk met vriend naar keukens kijken ( ja, we gaan een huis kopen, dus inrichting is ook nodig). Samen met oma een spelletje doen, daarna richting ouders van vriend, zo'n 20 km verderop. Hier de rest van de avond rondhangen, Youp van 't Hek kijken ( we zijn naar de try-out geweest, dus ik wil wel weten hoe de uiteindelijke show eruit ziet), nog meer oliebollen eten, asti drinken, i.p.v. echte champagne, daarna het dorp in. We hebben kaartjes voor de crazy piano's, dus dat moet leuk worden! Ik kijk er naar uit. Oud & Nieuw is een van de leukste avonden voor mij.
We beginnen morgen bij mijn ouders, oliebollen eten, stukje wandelen, waarschijnlijk met vriend naar keukens kijken ( ja, we gaan een huis kopen, dus inrichting is ook nodig). Samen met oma een spelletje doen, daarna richting ouders van vriend, zo'n 20 km verderop. Hier de rest van de avond rondhangen, Youp van 't Hek kijken ( we zijn naar de try-out geweest, dus ik wil wel weten hoe de uiteindelijke show eruit ziet), nog meer oliebollen eten, asti drinken, i.p.v. echte champagne, daarna het dorp in. We hebben kaartjes voor de crazy piano's, dus dat moet leuk worden! Ik kijk er naar uit. Oud & Nieuw is een van de leukste avonden voor mij.
vrijdag 30 december 2011 om 16:07
Morgenmiddag met de trein naar mijn ouders. Vriendlief komt ook, maar die gaat fietsen (ong. 50 km). Daar spelletjes spelen, wii'en, oliebollen eten en ander lekkers, en 's avonds Youp kijken. Ik ben als de dood voor vuurwerk, dus dat is ieder jaar een ramp, maar ik kruip gewoon lekker weg bij vriendlief. Morgen is het trouwens een jaar geleden dat ik mijn vriend leerde kennen! Dus ook wel een klein momentje daarbij stilstaan denk ik. En de Jip & Janneke champagne mag natuurlijk ook niet ontbreken.
vrijdag 30 december 2011 om 16:08
vrijdag 30 december 2011 om 16:08
vrijdag 30 december 2011 om 16:09
Overdag even lekker in huis rommelen, misschien nog even naar de markt in de ochtend voor groente en fruit (er is toch gewoon markt neem ik aan??), 's middags vertrekken we naar vrienden, 150km verderop. Daar gaan we gourmetten en 's avonds komen haar ouders ook gezellig en vieren we het met z'n 6en. Blijven daar slapen en zondag weer naar huis. Op nieuwjaarsdag gezellig naar mijn opa. Vaste prik op die dag. Alle neven/nichten/ooms/tantes enzo weer eens zien.
vrijdag 30 december 2011 om 16:21
@Maaique: het is toch fijn iemand om je heen te hebben met oud en nieuw? Gewoon het beste van maken.
Ik ga morgen met mams oliebollen bakken, de eerste keer voor mij, dus spannend! En samen met mijn moeder is dat heel gezellig. Later gaan vriend en ik doorhouden bij mijn broer, die een groot eenpansgerecht maakt, we gaan een spel doen (weerwolf) en daarna stappen!
Ik ga morgen met mams oliebollen bakken, de eerste keer voor mij, dus spannend! En samen met mijn moeder is dat heel gezellig. Later gaan vriend en ik doorhouden bij mijn broer, die een groot eenpansgerecht maakt, we gaan een spel doen (weerwolf) en daarna stappen!