wat doe jij met oudjaar?

30-12-2011 16:01 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verveel me wat gaan jullie doen?

Ik heb een hekel aan vuurwerk dus ik ga morgen alleen de deur uit om lekker de hele dag in de sauna te liggen. In de avond gaan we kaasfonduen en daarna.. oliebollen eten.. het zou me niks verbazen als ik twaalf uur niet eens haal.

Wie heeft er leukere plannen?
Net zoiets als jij, maar dan zonder sauna. Heerlijk saai!
Ga in therapie!
Wel kaasfondue? Dat kun je overigens ook beter niet in de sauna doen.
Vriend gaat oliebollen maken, ik ga die opeten

Verder niks. Tv kijken en hond troosten.
Euhm,

We beginnen morgen bij mijn ouders, oliebollen eten, stukje wandelen, waarschijnlijk met vriend naar keukens kijken ( ja, we gaan een huis kopen, dus inrichting is ook nodig). Samen met oma een spelletje doen, daarna richting ouders van vriend, zo'n 20 km verderop. Hier de rest van de avond rondhangen, Youp van 't Hek kijken ( we zijn naar de try-out geweest, dus ik wil wel weten hoe de uiteindelijke show eruit ziet), nog meer oliebollen eten, asti drinken, i.p.v. echte champagne, daarna het dorp in. We hebben kaartjes voor de crazy piano's, dus dat moet leuk worden! Ik kijk er naar uit. Oud & Nieuw is een van de leukste avonden voor mij.
Ik blijf gewoon thuis met familie, oliebollen, eten, drinken, spelletjes, tv, etc. Gewoon de gezelligheid
Grappig hoe dat verschilt he, ik hou echt niet van oud en nieuw.

Vriend is wel momenteel de oliebollen en flappen aan het bakken
Wij hebben thuis een feest met goede vrienden. Wordt super gezellig!

Maar overdag doe ik helemaal niets. Ja, misschien even met de kids naar het bos ofzo
Morgenmiddag met de trein naar mijn ouders. Vriendlief komt ook, maar die gaat fietsen (ong. 50 km). Daar spelletjes spelen, wii'en, oliebollen eten en ander lekkers, en 's avonds Youp kijken. Ik ben als de dood voor vuurwerk, dus dat is ieder jaar een ramp, maar ik kruip gewoon lekker weg bij vriendlief. Morgen is het trouwens een jaar geleden dat ik mijn vriend leerde kennen! Dus ook wel een klein momentje daarbij stilstaan denk ik. En de Jip & Janneke champagne mag natuurlijk ook niet ontbreken. ;)
Ik ga lekker alleen thuis zitten en ervar het net als iedere andere avond.

In mijn huispak met de hond op de bank.
Ik ga naar mijn ouders, gezellig samen eten en dan s avonds ga ik naar huis naar mijn hond en ga ik in mijn pyjama met haar op de bank een film kijken.

Daarna ga ik nieuwjaar vieren met mijn vriend in Engeland via skype hahaha
Ah know`t, tha shunt
quote:Tomatensoep schreef op 30 december 2011 @ 16:01:

Wie heeft er leukere plannen?Ik. Ik ga vanaf zeven uur in mijn bed liggen zwijmelen van Shemar Moore. Ga een groot deel van het 1e seizoen Criminal Minds kijken (die afleveringen heb ik nog niet gezien).
Ik zou met mn beste vriend naar brabant gaan naar een vriend van hem

Maar net ruzie om niks met hem gemaakt en nu negeert ie me. dus ik denk dat ik alleen ben morgen
Internagelaktisch
Overdag even lekker in huis rommelen, misschien nog even naar de markt in de ochtend voor groente en fruit (er is toch gewoon markt neem ik aan??), 's middags vertrekken we naar vrienden, 150km verderop. Daar gaan we gourmetten en 's avonds komen haar ouders ook gezellig en vieren we het met z'n 6en. Blijven daar slapen en zondag weer naar huis. Op nieuwjaarsdag gezellig naar mijn opa. Vaste prik op die dag. Alle neven/nichten/ooms/tantes enzo weer eens zien.
Ik heb geen fondue, maar misschien gaan we stoeptegelen/racletten. Dat vonden de kinderen vorig jaar erg geslaagd. Als ik zin heb ga ik oliebollen bakken
Ga in therapie!
Haha dat is vast heel fijn de hele avond zo'n man kijken.

Ben je ook zo bang schduw? Wat vind je t engst?
Ben je daarom zo chagrijnig, Maaique? Hij laat je vast niet zitten hoor. Misschien een excuusberichtje sturen?
Ga in therapie!
Wat is stoeptegelen?
quote:maaique schreef op 30 december 2011 @ 16:09:

Ik zou met mn beste vriend naar brabant gaan naar een vriend van hem

Maar net ruzie om niks met hem gemaakt en nu negeert ie me. dus ik denk dat ik alleen ben morgenNee toch?
Wij krijgen de buurtjes op bezoek en 2 kids nemen een vriend mee, volle bak dus!

Spelletjes doen en lekker veel vuurwerk kijken van de andere buren ;)
Nah hij praat alweer tegen me maar ik ben een beetje labiel dus kan er niet zo goed mee omgaan.

misschien moet ik maar gewoon thuis blijven
Internagelaktisch
@Maaique: het is toch fijn iemand om je heen te hebben met oud en nieuw? Gewoon het beste van maken.

Ik ga morgen met mams oliebollen bakken, de eerste keer voor mij, dus spannend! En samen met mijn moeder is dat heel gezellig. Later gaan vriend en ik doorhouden bij mijn broer, die een groot eenpansgerecht maakt, we gaan een spel doen (weerwolf) en daarna stappen!
Ik neem me al jaren voor om het niet te vieren. Maar dan ga ik toch voor de bijl, ga beignets kopen en oliebollen bakken, en dan valt het weer tegen.

Daarna heb ik maanden nodig om over mijn party-is-over-depressie heen te komen.
Ik weet niet of dat nu fijn is.

Ik zit echt niet lekker in mn vel. Veel huilen enzo. Ben gewoon heel eenzaam.

Sorry, beeje tmi.
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 30 december 2011 @ 16:23:

Ik weet niet of dat nu fijn is.

Ik zit echt niet lekker in mn vel. Veel huilen enzo. Ben gewoon heel eenzaam.

Sorry, beeje tmi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven