Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
Spannend hoor.. Dus jij zegt als jij en je man aan de huwelijkse verplichtingen doen 'Wacht schat, ik moet even mijn Meester smssen of dat wel mag...' ?
quote:ster89 schreef op 30 december 2011 @ 19:32:

Spannend hoor.. Dus jij zegt als jij en je man aan de huwelijkse verplichtingen doen 'Wacht schat, ik moet even mijn Meester smssen of dat wel mag...' ?
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Triest. Als dit is wat je wil, heb dan ook de ballen om dat aan je man te vertellen. Dit is gewoon hypocriet en gemeen.
Mag je je wel afdrogen daar beneden als je gedoucht of geplast hebt?
Ik snap best dat je het spannend vind om nu een meester te hebben en opdrachten ed te moeten uitvoeren, maar ik vind het erg gemeen tegenover je man.

Dit soort dingen kunnen best als iedereen ermee in zou stemmen.

Hoe zou jij het vinden wanneer je man zoiets zou doen?
quote:ster89 schreef op 30 december 2011 @ 19:32:

Ik keur het niet goed dat je dit buiten je huwelijk om doet, maar ach wie ben ik.

Het klinkt wel erg spannend!

Nu moet je dus afwachten tot hij je gaat nemen? Haha. Ik zou ook al bloedgeil rondlopen.
Hoe weet je dat hij sexueel goed bij je past als er alleen nog maar gezoend is?
Heb je ooit met je man proberen te praten over je onderdanige gevoelens?
Jullie passen sexueel uitstekend bij elkaar, maar hebben tot nu toe alleen gezoend???? Hoe krijgt de beste man je zover om zonder eerst een proef van bekwaamheid af te geven jouw tot zijn sexslavin te krijgen? Ben je zo makkelijk?
Ik ben geen voorstander van vreemdgaan (zonder dat de partner er van af weet). Maar dat ben ik. Hoe denk je dit praktisch te gaan organiseren? Als je een opdracht krijgt die nogal opvalt, hoe ga je dan antwoorden op de lastige vragen van je man?
quote:hipslala schreef op 30 december 2011 @ 19:40:

Hoe weet je dat hij sexueel goed bij je past als er alleen nog maar gezoend is?

Inderdaad. Geile praatjes kunnen wel mooi zijn, maar misschien is de rest wel drie keer niks.

En dan komt je man erachter en gooit je er uit en dan heb je niks. Overleg eens serieus met je man zou ik zeggen.
quote:hipslala schreef op 30 december 2011 @ 19:40:

Hoe weet je dat hij sexueel goed bij je past als er alleen nog maar gezoend is?O, en dit ook. En ik heb sowieso niet echt behoefte om iemands slavin te zijn, maar zou voordat ik eraan begon wel even zeker willen weten dat ik er dan ook plezier aan zou beleven qua seks.
TO, waar ben je, of mag je ook niet typen zonder toestemming?
.
anoniem_134796 wijzigde dit bericht op 01-01-2012 15:24
Reden: iets met parels en zwijnen...
% gewijzigd
En hoe ga je die striemen van die zwepen aan je man verklaren?
quote:chartreuse schreef op 30 december 2011 @ 19:44:

Ik snap de frustratie als je onderdanige gevoelens hebt en je partner is vanilla. Been there, done that, got the T-shirt.

Bestaan hier t-shirts voor? Waar, waar?! Ik wil er ook één . Grapje hoor. Goede post verder.
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:29:En dat ik vanaf nu niks meer doe, seksueel gezien, zonder zijn toestemming.Da's niet erg eerlijk tegenover je man. Die wordt zonder dat hij het weet betrokken in een afspraak tussen jou en een ander.
Jullie hebben gelijk. Natuurlijk. Ik ben alleen heel bang dat dit niet bespreekbaar is. Natuurlijk mag mijn man dan ook iets met een ander doen. Maar hij WIL dat niet eens. En wil ook niet dat ik dat doe.

Ik geloof niet in monogamie. En ik kan het duidelijk niet laten...
quote:chartreuse schreef op 30 december 2011 @ 19:44:

Je speelt met vuur.

Leidraad in iedere vorm van (BD)SM is safe, sane & consensual. Veilig, verstandig en met wederzijdse toestemming. Je denkt misschien van wel, maar bovenstaande is dus NIET van toepassing bij jou.

Veilig:

- je bent chantabel, want je doet het zonder medeweten van je man en je wil ook niet dat je man er achter komt;

- wie weet waar je uithangt als je met deze man IRL afspreekt? Is er iemand die alarm kan slaan en kan vertellen waar je bent als je niet terugkeert van 'n afspraak? Of mogen je vriendinnen 't ook niet weten...

Verstandig:

- de reis waar je aan begonnen bent is heftig. Het is absoluut verstandig om te zorgen dat je 'n uitlaatklep hebt, dat je kunt praten over wat je overkomt. Over wat het met je geest doet. En dat kun jij niet, want je man weet het niet en mag het niet weten, je SV kun je niet altijd zomaar contacten voor 'n lang gesprek, vanwege je man;

- je gedrag gaat veranderen. Flink veranderen. Hoe ga je dat aan je man uitleggen?

Met wederzijdse toestemming:

- nu is die er nog wel. Maar jij bent chantabel, en wat als je SV dingen wil die jij NIET wil? Hoe goed ken je deze knakker nu helemaal, hoe zeker weet je dat hij op dàt moment niet allerlei dingen gaat afdwingen die jij helemaal niet wil door te dreigen met je man op de hoogte te stellen?

Ik snap de frustratie als je onderdanige gevoelens hebt en je partner is vanilla. Been there, done that, got the T-shirt.

Maar wat jij nu doet is oerstom. Gevaarlijk zelfs. Niet alleen je relatie zet je op het spel hiermee, je zet je eigen lichamelijke en geestelijke gezondheid op het spel. Niet doen. Nu afkappen. Het gestuiter wat je voelt doordat je onderdanigheid er niet mag zijn, is NIETS vergeleken met de ellende die je hiermee over je af kunt roepen.Hear hear!
Waarom ga je dan voor het oog van je man en de buitenwereld een monogame relatie aan als je die belofte sowieso gaat breken? Wat stelt die hele relatie dan nog voor?
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:48:

Jullie hebben gelijk. Natuurlijk. Ik ben alleen heel bang dat dit niet bespreekbaar is. Natuurlijk mag mijn man dan ook iets met een ander doen. Maar hij WIL dat niet eens. En wil ook niet dat ik dat doe.

Ik geloof niet in monogamie. En ik kan het duidelijk niet laten...Maar kan hij dan niet de rol overnemen van de meneer waar je nu rode konen van krijgt? Weet hij serieus hoe je over jullie seksleven denkt?
En denk je niet dat je man ook een stem heeft of hij met een bedriegende partner doorgaat?
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:48:

Ik geloof niet in monogamie. En ik kan het duidelijk niet laten...Dan moet je gaan scheiden! Zo simpel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven