Seksslavin
vrijdag 30 december 2011 om 20:22
vrijdag 30 december 2011 om 20:30
Pff... Ik vraag me af hoe oud je bent. Je lijkt wel een klein kind dat zowel het koekje als het snoepje wilt. Kan je precies vertellen hoe dit afloopt. Straks heb je niets, noch het koekje, noch het snoepje.
Wordt volwassen en maak eens keuzes in je leven. En respecteer mensen zoals je zelf gerespecteerd wilt worden. Arme vent van jou. Heb plaatsvervangende schaamte richting het andere geslacht. :puke:
Wordt volwassen en maak eens keuzes in je leven. En respecteer mensen zoals je zelf gerespecteerd wilt worden. Arme vent van jou. Heb plaatsvervangende schaamte richting het andere geslacht. :puke:
vrijdag 30 december 2011 om 20:33
Ik ga jou voorspellen dat de sex geweldig zal zijn ...en weet je waarom???? het zit al in jou hoofd
Hij hoeft je maar met een vinger aan te raken en jij zal komen omdat het je eigen lustgevoelens zijn die je nu aan het voeden bent...
Maar dat is het begin van het einde ...je wilt meer en vaker en geloof me kost je je huwelijk
Hij hoeft je maar met een vinger aan te raken en jij zal komen omdat het je eigen lustgevoelens zijn die je nu aan het voeden bent...
Maar dat is het begin van het einde ...je wilt meer en vaker en geloof me kost je je huwelijk
Als je zo´n behoefte hebt om SM uit te proberen, kun je beter naar een club gaan. Als het tegenvalt was het éénmalig, is het leuk (nouja, het is niet mijn ding), dan ga je vaker.
Dan heb je in elk geval geen tweede vaste relatie, want dat vind ik echt niet kunnen. Als je je man te saai vindt kun je een vibrator aanschaffen en je fantasie gebruiken. Kan ook erg fijn zijn en je loopt geen risico.
En wat ga je doen als je van je ´meester´ in je blootje met een halsband om over straat moet, het café in, en je man zit daar net een pilsje te drinken?
*visualiseert nu klapperende kaken en bier all over the place*
Dan heb je in elk geval geen tweede vaste relatie, want dat vind ik echt niet kunnen. Als je je man te saai vindt kun je een vibrator aanschaffen en je fantasie gebruiken. Kan ook erg fijn zijn en je loopt geen risico.
En wat ga je doen als je van je ´meester´ in je blootje met een halsband om over straat moet, het café in, en je man zit daar net een pilsje te drinken?
*visualiseert nu klapperende kaken en bier all over the place*
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:59:
Mijn man kan nooit zijn plek innemen.
Deze zin viel me nog op. Je man kan nooit de plek van je SV innemen?
Andersom zou wel kunnen?
Het lijkt mij dat in je relatie je man boven de SV staat. Niet andersom.
Je staat niet eens open voor de mogelijkheid dat je man wellicht moeite zou kunnen doen om je tegemoet te komen. Of dat hij in elk geval moeite gaat doen om je te proberen te begrijpen.
Daar ga je allemaal aan voorbij.
Natuurlijk moet je ook aan jezelf denken in een relatie. Maar zolang je in een relatie zit, moet het een niet ten koste gaan van het ander. Niet van jou, maar ook niet van je man.
Mijn man kan nooit zijn plek innemen.
Deze zin viel me nog op. Je man kan nooit de plek van je SV innemen?
Andersom zou wel kunnen?
Het lijkt mij dat in je relatie je man boven de SV staat. Niet andersom.
Je staat niet eens open voor de mogelijkheid dat je man wellicht moeite zou kunnen doen om je tegemoet te komen. Of dat hij in elk geval moeite gaat doen om je te proberen te begrijpen.
Daar ga je allemaal aan voorbij.
Natuurlijk moet je ook aan jezelf denken in een relatie. Maar zolang je in een relatie zit, moet het een niet ten koste gaan van het ander. Niet van jou, maar ook niet van je man.
vrijdag 30 december 2011 om 20:36
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:29:
Ik zit hier met rode konen.
Ik heb enige tijd geleden iemand ontmoet met wie ik geen relatie wil, maar die seksueel zo goed bij me past. En net hebben we afgesproken dat ik zijn seksslavin ben. En dat ik vanaf nu niks meer doe, seksueel gezien, zonder zijn toestemming. Zelfs voor mezelf aanraken moet ik toestemming vragen en als ik die niet krijg, pech.
En dat gaat allemaal lukken zonder dag je man er lucht van krijgt?
quote: De seks met mijn man is al langere tijd niet goed. Het is oersaai, altijd hetzelfde. En ik heb zo'n enorme behoefte aan seks die hij mij niet kan geven. Hij is geen dominant persoon in bed. Kan me niet wild nemen of minutenlang achter elkaar zonder te komen.
Ik voel me nu zo geweldig, dit is wat ik wil!
En helaas, ik vertel mijn man niks. Vreemdgaan = eruit.
Overigens hebben mijn seksmaatje en ik tot nu toe alleen gezoend. Maar een seksafspraak is heel dichtbij, wanneer weten we nog niet.
Wie herkent dit, heeft dit ook met zijn/haar partner?
Zal ik op versturen klikken?
Ja, ik moet het kwijt en de OP mag niet worden gequote... Want dat mag ook niet van de slavendrijver?
Ik zit hier met rode konen.
Ik heb enige tijd geleden iemand ontmoet met wie ik geen relatie wil, maar die seksueel zo goed bij me past. En net hebben we afgesproken dat ik zijn seksslavin ben. En dat ik vanaf nu niks meer doe, seksueel gezien, zonder zijn toestemming. Zelfs voor mezelf aanraken moet ik toestemming vragen en als ik die niet krijg, pech.
En dat gaat allemaal lukken zonder dag je man er lucht van krijgt?
quote: De seks met mijn man is al langere tijd niet goed. Het is oersaai, altijd hetzelfde. En ik heb zo'n enorme behoefte aan seks die hij mij niet kan geven. Hij is geen dominant persoon in bed. Kan me niet wild nemen of minutenlang achter elkaar zonder te komen.
Ik voel me nu zo geweldig, dit is wat ik wil!
En helaas, ik vertel mijn man niks. Vreemdgaan = eruit.
Overigens hebben mijn seksmaatje en ik tot nu toe alleen gezoend. Maar een seksafspraak is heel dichtbij, wanneer weten we nog niet.
Wie herkent dit, heeft dit ook met zijn/haar partner?
Zal ik op versturen klikken?
Ja, ik moet het kwijt en de OP mag niet worden gequote... Want dat mag ook niet van de slavendrijver?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 30 december 2011 om 20:39
Ik vat heel goed dat je het niet durft te bespreken met je man uit angst dat hij je alleen al om je wensen veroordeeld. Maar jij veroordeeld hem tot een schijnhuwelijk op het moment dat jij niet eerlijk bent. Hou genoeg van hem om hem die eerlijkheid te gunnen en hem een keuze te geven. Dat kunnen jullie samen bepalen of en hoe jullie verder gaan in de relatie, in plaats van dat jij alleen gaat bepalen dat je relatie op een leugen gebaseerd is en hij de waarheid niet verdient omdat jij te schijterig bent dat je hem kwijt raakt. Op het moment dat jij liegt, ben je hem al kwijt. Je weet het alleen nog niet.
vrijdag 30 december 2011 om 20:43
vrijdag 30 december 2011 om 20:48
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 20:43:
Mijn man kan seksueel nooit tippen aan mijn SV.
Maar ik wil helemaal niet dat mijn man de dingen gaat proberen die mijn SV als fantasie heeft. Dat gaat hem gegarandeerd nooit lukken, en dan ben ik alleen maar enorm teleurgesteld.
Ik wil seks met mijn SV. Geen teleurstellend nepgedoe met mijn man.Wat praat jij ontzettend neerbuigend over je man.
Maar ik wil helemaal niet dat mijn man de dingen gaat proberen die mijn SV als fantasie heeft. Dat gaat hem gegarandeerd nooit lukken, en dan ben ik alleen maar enorm teleurgesteld.
Ik wil seks met mijn SV. Geen teleurstellend nepgedoe met mijn man.Wat praat jij ontzettend neerbuigend over je man.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
vrijdag 30 december 2011 om 20:49
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:29:
De seks met mijn man is al langere tijd niet goed. Het is oersaai, altijd hetzelfde. En ik heb zo'n enorme behoefte aan seks die hij mij niet kan geven. Hij is geen dominant persoon in bed. Kan me niet wild nemen of minutenlang achter elkaar zonder te komen.
Volgens mij valt daar vaak best een mouw aan te passen.
Ik vind het best raar dat je er al van uit gaat dat het met je man niks wordt.
Óf je bent zelf veel te passief (je stelt zelf niks voor) óf je houdt gewoon niet meer van hem (en gebruikt het seksuele "argument" als excuus).
De seks met mijn man is al langere tijd niet goed. Het is oersaai, altijd hetzelfde. En ik heb zo'n enorme behoefte aan seks die hij mij niet kan geven. Hij is geen dominant persoon in bed. Kan me niet wild nemen of minutenlang achter elkaar zonder te komen.
Volgens mij valt daar vaak best een mouw aan te passen.
Ik vind het best raar dat je er al van uit gaat dat het met je man niks wordt.
Óf je bent zelf veel te passief (je stelt zelf niks voor) óf je houdt gewoon niet meer van hem (en gebruikt het seksuele "argument" als excuus).
vrijdag 30 december 2011 om 20:50
Ik wil seks met mijn SV. Geen teleurstellend nepgedoe met mijn man.
Je SV to be, bedoel je?
En verder weer die náááre uitspraken over je man.
Maar dat boeit je niets, natuurlijk.
Je SV to be, bedoel je?
En verder weer die náááre uitspraken over je man.
Maar dat boeit je niets, natuurlijk.
vrijdag 30 december 2011 om 20:56
jengelende bengel, blèrgh, kinderachtig en egoïstisch.
Ik ben niet gauw 1tje die dit soort dingen ongenuanceerd brengt, maar hier gaan mijn haren rechtop van staan. Bah,bah,bah en nog eens bah!
jengelende bengel, blèrgh, kinderachtig en egoïstisch.
Ik ben niet gauw 1tje die dit soort dingen ongenuanceerd brengt, maar hier gaan mijn haren rechtop van staan. Bah,bah,bah en nog eens bah!
vrijdag 30 december 2011 om 20:57
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 20:50:
Ik probeer zoveel mogelijk in te gaan op de reacties. Ik wilde het kwijt, omdat ik me nu zo goed voel en het van de daken wil schreeuwen. Helaas kan dat niet.
Weet je, je kunt een willekeurige kroeg inlopen en daar de eerste de beste man vragen of hij sex met je wil. Er zullen bijzonder weinig mannen nee zeggen.
Wat jij wilt past niet binnen een huwelijk. Althans, niet zoals jij het wilt.
En je SV? Of Meester. Of wat je maar wilt. Staat die voor je klaar als je man je op straat zet?? Want sex willen met een getrouwde vrouw is één ding, maar haar opvangen als ze eruit gegooid wordt, dat is een heel ander verhaal.
En of hij sexueel bij je past moet je nog maar afwachten.
Maar he, jij wilt wilt wilt. En alle raad en tips die je krijgt wil je niet. Weet je wat? Doe wat je wilt. Maar kom niet achteraf zeuren.
Ik probeer zoveel mogelijk in te gaan op de reacties. Ik wilde het kwijt, omdat ik me nu zo goed voel en het van de daken wil schreeuwen. Helaas kan dat niet.
Weet je, je kunt een willekeurige kroeg inlopen en daar de eerste de beste man vragen of hij sex met je wil. Er zullen bijzonder weinig mannen nee zeggen.
Wat jij wilt past niet binnen een huwelijk. Althans, niet zoals jij het wilt.
En je SV? Of Meester. Of wat je maar wilt. Staat die voor je klaar als je man je op straat zet?? Want sex willen met een getrouwde vrouw is één ding, maar haar opvangen als ze eruit gegooid wordt, dat is een heel ander verhaal.
En of hij sexueel bij je past moet je nog maar afwachten.
Maar he, jij wilt wilt wilt. En alle raad en tips die je krijgt wil je niet. Weet je wat? Doe wat je wilt. Maar kom niet achteraf zeuren.
vrijdag 30 december 2011 om 21:00
Ik weet heel zeker dat mijn man me dit niet kan geven. Ik wil dwang, ik wil onderdanig zijn. Mijn man is al bang als hij iets te hard stoot. NEE! DAT WIL IK JUIST! Ik heb aangegeven dat ik andere seks wil, maar het blijft hetzelfde saaie gedoe.
Het ligt niet alleen aan mij dat ik besloten heb hiervoor te gaan. Het ligt ook zeker voor een groot deel aan mijn man en zijn gedachtes over seks en zijn daden.
Even een voorbeeld: Hoeveel van de mannen vind anale seks geil? Een heel groot gedeelte. Ik heb de enige man getroffen die ervan walgt. Hoeveel mannen hebben geen moeite met de Rode Zee? Wederom de mijne vind het verschrikkelijk, ook met condoom. Hij kan me niet geven wat ik graag wil.
Ik wil het wild, hardhandig, ruig!
Het ligt niet alleen aan mij dat ik besloten heb hiervoor te gaan. Het ligt ook zeker voor een groot deel aan mijn man en zijn gedachtes over seks en zijn daden.
Even een voorbeeld: Hoeveel van de mannen vind anale seks geil? Een heel groot gedeelte. Ik heb de enige man getroffen die ervan walgt. Hoeveel mannen hebben geen moeite met de Rode Zee? Wederom de mijne vind het verschrikkelijk, ook met condoom. Hij kan me niet geven wat ik graag wil.
Ik wil het wild, hardhandig, ruig!