Wat was je beste aankoop van 2011?

31-12-2011 11:16 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat was je beste aankoop van 2011?

De mijne: een elektrische kruik. Oh wat simpel!

Geen gedoe meer met kokend heet water en een heerlijk ding is het.

Een nieuwe auto, onze oude zoop benzine, olie en kostte ons dik 1000 euro per jaar aan onderhoud.

Goede 2e , een wollen dekbed. Ik wil graag gewicht voelen, ik geniet iedere keer weer als ik me in mijn dekbed rol.
Officieel moet ik nu zeggen: onze nieuwe ketel die we begin dit jaar hebben laten installeren, want die heeft ons veel geld bespaard.

Maar persoonlijk is mijn beste aankoop deze:

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Samsung galaxy s2 en al mijn nieuwe desigual jurkjes
Autoooooooooooooo!
Elektrische deken. Naar aanleiding van een topic op het forum hier. Nooit geweten dat zo'n ding zooooo fijn is.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:a_nick_is_crini schreef op 31 december 2011 @ 11:45:

Officieel moet ik nu zeggen: onze nieuwe ketel die we begin dit jaar hebben laten installeren, want die heeft ons veel geld bespaard.

Maar persoonlijk is mijn beste aankoop deze:

[afbeelding]

Hij blijft prachtig!!!! Als ik zelf niet zo;n blauwe jas al had gehad, had ik hem ook willen hebben!!!

Mijn beste aankoop; onze bakfiets!!! heerlijk.

En dat we een nieuwe auto hebben is ook superfijn, maar daar rij ik niet in.

En verder alle kleertjes, prulletjes enz voor mijn derde versbakken zoon die op 20-11-2011 is geboren.
Heerlijke stoere gympies waar ik zowat ik kan wonen, zo fijn zitten ze!
Een nieuw bed! Ons oude bed was na nog geen vijf jaar helemaal doorgezakt en versleten (slechte kwaliteit, dat Swiss Sense, grrr!), dus we hadden allebei regelmatig last van rugpijn. Dit jaar hebben we dus twee nieuwe boxsprings, twee nieuwe pocketveringmatrassen en een nieuwe topper gekocht. En echt, we slapen als rozen, en hebben sindsdien geen enkele keer meer last van onze ruggen gehad!

(Vooral met die topper zijn we heel blij: geen gleuf meer tussen de matrassen, dus we kunnen nòg lekkerder lepelen!)
Wat een mooie geboortedatum Annie!
quote:Fame schreef op 31 december 2011 @ 11:34:

Ik hoop mijn advocaat. Getrouwd in gemeenschap van goederen, maar in de 1e 6 maanden al een rekening van di man van 24.000 euro en nog geen beweging in de zaak.....Zo dan.... Lucratieve business die scheidingen....
Onze rondreis door Europa! Dat was absoluut de beste uitgave, die herinneringen raak je niet kwijt he?
Materieel gebied: IPAD

Verder: reis met lief en dochter van 2,5 mnd naar Nieuw Zeeland en Maleisie begin dit jaar!!!
Een zwangerschapstest! Ik bleek al 8 1/2 week zwanger te zijn
Twee vakanties. Of moet 't iets tastbaars zijn?
quote:sundream schreef op 31 december 2011 @ 11:32:

[...]

Kleine dingen maken het soms zo mooi he ja!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Begin dit jaar toen het zo ontzettend koud was en er veel sneeuw lag heb ik een fantastische winterjas gekocht. Heb er nu alleen niks meer aan, het is niet koud! Maar dat vind ik niet erg

Verder weet ik het eigenlijk niet. Ik heb niet iets speciaals of bijzonders gekocht dit jaar denk ik. Van vorig jaar weet ik het nog wel: mijn beste uitgave was toen voor ooglaseren. Wat ben ik daar blij mee!
Afgelopen week een digiweegschaal gekocht. Wil nu serieus die 10-15 kg eraf hebben
Mijn Maine Coon kitten! Hij is mn derde kat en echt mn beste koop ooit. Maakt mijn groepje compleet. Speelt met de middelste en knuffelt met de oudste, allemaal relaxt nu.
WTF?
Auto en iphone
Ik weet ook al wat de beste koop van2012 gaat worden: roomba
Een e-reader.

Ik lees me het ongans aan boeken.
Mijn Jura espressoapparaat
Mijn ipad en mijn ergonimische haaknaald. Nooit meer kramp in mijn handen
Mijn wandelschoenen.
mijn grijze jas met pofachtige mouwtjes...voel me er zo sexy in! en en en mijn fototoestel...canon eos 1100D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven