Bikinilijn scheren

06-12-2011 10:35 178 berichten
Sinds een paar maanden date ik met een leuke vrouw. Afgelopen weekend zijn we voor het eerst intiem met elkaar geweest en kwam ik er achter dat ze zich niet scheert. Dat vind ik jammer. Ik vind geschoren gewoon mooier en sexier. Hoe pak ik dit aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:hopperdepopper schreef op 31 december 2011 @ 12:39:

[...]

Presenteer je jezelf niet zo vaak of groeit jouw haar erg snel?

Met drie weken had ik het over het zachte "baby huidje", de tijd dat nieuwe haren weer uitkomen. Ik dacht ongeveer drie weken, ik heb trouwens nooit precies de tijd in de gaten gehouden.

Er is trouwens wel één nadeel, wat ook geldig is voor het haarsen: er is een fase dat je haren te kort zijn om handmatig uitgehaald te worden. Je hebt te weinig grip. Ik heb daar nog geen goede oplossing voor. Als iemand hier een (zinnige ) idee heeft, heb ik interesse. Jullie zijn zo vol goede ideën ....
quote:flukehydra schreef op 06 december 2011 @ 12:15:

[...]

Eerlijk gezegd snap ik wel wat hij bedoelt. Hij zegt: als ze haar lichaam zo goed verzorgd (door te bewegen, niet teveel te eten enz), dan is het onverwacht dat ze dat deel niet verzorgd.

Wat is daar nou raar aan?

Dan moet jij eens voor de aardigheid met een kennis van mij praten. Hij is huisarts en zegt dat je JUIST voor die uiterlijk goed verzorgde en aangeklede mensen moet oppassen.

Ooit heeft hij zo'n keurig dame haar poes opnieuw laten schoonmaken, zo ranzig wat het daar beneden!!

Om nog maar te zwijgen over de gore kalknagels :puke: die eronder zitten.
quote:Lisv schreef op 14 december 2011 @ 20:45:

Ik vrouw, 28, scheer ook niks. Mannetje vindt het prima en ik ook. Ik heb dan wel een 'volle bos', dus de bikinilijn hou ik bij.

Ook naar de sauna ga ik gewoon puur natuur. Vorige week zag ik toch echt wel vrouwen met schaamhaar, ik was echt niet de enige. Daarbij is er niemand die er op let, juist in de sauna maakt niemand dat wat uit.

Soms knip ik het onder wat korter zodat je niet van die sliertjes bij je schaamlippen hebt bij het plassen. Verder prima zo.Dat het nog bestaat...in schock

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven