Facebook vraagje

31-12-2011 17:57 11 berichten
Hoe selecteer je op Facebook je familie? (Wie je zus is, broer, oom, ect.)

Alvast bedankt.
Gewoon aangeven dat iemand je vader moeder of cavia is en versturen. Dan moet degene dat alleen nog bevestigen.
Bedankt, maar ik zie niet waar ik dat aan kan geven?
Alle reacties Link kopieren
Heb je de "nieuwe facebook", met de timeline? Want dan moet je naar "about" en dan kan je daar als het goed is een familielid toevoegen. Ik had er al een paar, dus bij mij staat er dan onderaan het lijstje van familieleden "add another family member".

Sorry, voor de Engelse dingen, maar ik gebruik Facebook in het Engels.
profiel bewerken > vrienden en familie

Heel makkelijk!
Thanx, ben eruit;)
even een vraagje de andere kant op: ik wil een familie-lid verwijderen. Ik heb haar al van mijn vriendenlijst verwijderd, maar ze staat nog wel vermeld als familie-lid. Ik weet wel hoe ik het moet verwijderen, maar vroeg mij af of zij daar een melding van krijgt? Ik wil het namelijk niet inwrijven, maar haar daar gewoon weg hebben. Als zij er speciaal een mailtje over krijgt, laat ik het namelijk waarschijnlijk maar staan voor nu...
ik ben ook een beginnende facebooker. Kunnen andere mensen ook zien dat je op hun facebookpagina hebt gekeken?

Ik wil eigenlijk eerstwel een beetje anoniem rondneuzen....
quote:forpele schreef op 05 januari 2012 @ 15:49:

ik ben ook een beginnende facebooker. Kunnen andere mensen ook zien dat je op hun facebookpagina hebt gekeken?

Ik wil eigenlijk eerstwel een beetje anoniem rondneuzen....Wil je je ex bespieden?
Nee, graag een antwoord op mijn vraag.
quote:forpele schreef op 05 januari 2012 @ 17:27:

Nee, graag een antwoord op mijn vraag.Als je naar je eigen profiel gaat kun je selecteren als wie je je eigen profiel wilt zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven