Joggingbroeken, Oliebollen en Appelflappen.

31-12-2011 10:37 2115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is voor de: joggingbroeken, de oliebollen en de appelflappen.

Voor de mensen die ervoor kiezen niet mee te doen aan de idioterie van vuurwerk buiten om twaalf uur, voor de probeerders onder ons, die vannacht voor het eerst alleen zijn, en voor de die hards die niet anders willen.

Voor de eenzame, de zieke, en de honden en kattenbezitters onder ons.

Voor degene die naar Youp kijken, of naar Beau, de trashvrienden en de kookgekken, de bekenden van het forum maar zeker ook de onbekenden.

Voor iedereen die toch om 00.00 tegen een ander wil zeggen

Happy New Year,

Kom binnen, pak een appelflap of een oliebol en maak het jezelf gemakkelijk.

Have a happy forum 2012!

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Iemand die ook de show van Sjaak Bral gaat kijken?
[quote]Boomschors schreef op 31 december 2011 @ 18:44:

Ja, stoer he!

Misschien moet ik het even toelichten. Als onderdeel van mijn ritueel om het afgelopen jaar en alle shit die daarbij hoorde af te sluiten ga ik papiertjes met daarop symbolen van dingen die ik nooooit meer hoef te doen / in mijn leven toe te laten verbranden (op het balkon) en vervolgens ga ik goeie wensen voor mezelf en iedereen waar ik van hou in bellen weg blazen.

Een van mijn wensen is dat ik daarbij geen vuurpijl in mijn oog krijg.[/quote]

Hhaaha
Cum non tum age
Mefs, leuk voor de pasen.
Cum non tum age
quote:Boomschors schreef op 31 december 2011 @ 18:44:

Ja, stoer he!

Misschien moet ik het even toelichten. Als onderdeel van mijn ritueel om het afgelopen jaar en alle shit die daarbij hoorde af te sluiten ga ik papiertjes met daarop symbolen van dingen die ik nooooit meer hoef te doen / in mijn leven toe te laten verbranden (op het balkon) en vervolgens ga ik goeie wensen voor mezelf en iedereen waar ik van hou in bellen weg blazen.

Een van mijn wensen is dat ik daarbij geen vuurpijl in mijn oog krijg.Wat mooi zeg, hoop dat je goeie wensen uit mogen komen!
quote:Boomschors schreef op 31 december 2011 @ 18:44:

Ja, stoer he!

Een van mijn wensen is dat ik daarbij geen vuurpijl in mijn oog krijg.

Bijzonder. Heb je dat zelf bedacht dat ritueel?

Ik heb eigenlijk geen ritueel, misschien moet ik er een bedenken. Ik ga i.i.g. niets verbranden.

Anderen van de joggingbroekers nog aparte rituele of gebruiken?
quote:MEFS schreef op 31 december 2011 @ 18:47:

[afbeelding]En dan natuurlijk het belangrijkste... Smaken ze?
quote:Summerdance schreef op 31 december 2011 @ 18:47:

[...]

euhh....tjsaa...euhmmm...misschien is ie heel lekker?

ik vind het knap! Ik doe het je niet na! Niemand denk ik hahah
quote:Summerdance schreef op 31 december 2011 @ 18:43:

Ladies, deze moet ik even met jullie delen!

[afbeelding] Nou snap ik waarom sommige kleding een beetje krap zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

quote:MEFS schreef op 31 december 2011 @ 18:45:

[afbeelding]uhum
Niet slecht Mefs, voor een eerste keer.
quote:Summerdance schreef op 31 december 2011 @ 18:43:

Ladies, deze moet ik even met jullie delen!

[afbeelding]

Het ligt niet aan de oliebollen, appelflappen/beignets, alcohol, kaasjes etc.!
Mmm, gewone broek aanhouden of joggingbroek aandoen? Normaal hang ik 's avonds al in joggingbroek op de bank, misschien voelt het wat gezelliger met een normale broek. Dilemma's, dilemma's...
ja tentekampje heel gezellig haha...

hmm dat ziet er wel lekker uit die oliebollen appelflappen haha
quote:starminded schreef op 31 december 2011 @ 18:51:

Mmm, gewone broek aanhouden of joggingbroek aandoen? Normaal hang ik 's avonds al in joggingbroek op de bank, misschien voelt het wat gezelliger met een normale broek. Dilemma's, dilemma's...Hier zijn we reuzegezellig in joggingbroek.
Mefs, heb jij je diepste verlangen in die bollen gedaan? Apart zijn ze wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:bankje schreef op 31 december 2011 @ 18:47:

Iemand die ook de show van Sjaak Bral gaat kijken?Wie?
Nog even wat dingen die ik bedacht op de valreep: ik wil mn ex niet terug, ik moet zorgen dat ik het minder druk heb, er zijn veel mensen die van me houden en dat snap ik ook wel.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 31 december 2011 @ 18:49:

Mefs, leuk voor de pasen.Leuk idee. Knap wie deze oliebollen kan nadoen
quote:Summerdance schreef op 31 december 2011 @ 18:46:

[...]

Wat ontzettend mooi!

2012 kan alleen maar een topjaar worden voor je

Dankjewel!

Als het aan mij ligt (en dat ligt het als nooit tevoren zonder al die negatieve invloeden) dan wordt 2012 inderdaad mijn jaar!

TV-tip: Op BBC1 is Comic Relief bezig (erg lollig en af en toe serieus) en om half 9 komt daar Pirates of the Caribean: at Worlds End (yummm).
Die bollen zien er prima ui MEFSt. Ik heb mij zojuist ook een joggingpak avond beloofd. Hij is grijs met een rood shirt en een blauwe sweater. Ik ga geen buren zoenen vanavond en ik heb mijn eerste wijntje al achter de kiezen. Gourmetten in je eentje is wel lekker want ik heb niets hoeven delen.

Vooral het idee dat je niet naar buiten hoeft voor het verplichte zoenrondje is wel heel erg opbeurend zo op de eenzame avond. Nu nog bekijken wat er op tv komt vanavond.
Ha, gezellig hierzo... Iemand een glaasje champagne?

Hallo ladies,

Mag ik ook meedoen vanavond? Ik ben al een jaar of 5 een stiekeme meelezerT en heb het nu eindelijk eens aangedurfd om een nick te maken. Vooral omdat ik weet dat het O&N-topic vorig jaar errug gezellig was (gluurde toen ook mee haha) en ik nu ook heerlijk relaxed in m'n uppie op de bank zit!
Winter is coming...
Kom ik met mijn design oliebollen in de woonkamer en beginnen ze te lachen: dit is een koe, dit is een haan... In het beste restaurant krijg je geen design oliebollen
Ze worden wel steeds beter mefs!

Dit ia mijn 3e O&N alleen. De eerste keer wilde ik rust, drie weken na het overlijden van mijn oma en een echo in het ziekenhuis om te kijken of ik niet zwanger was van ex. Maar eigenlijk beviel het me zo goed dat ik er een traditie vam heb gemaakt.

Ik zeg ook tegen iedereen dat ik het niet vier, maar eigenlijk vier ik het uitgebreid in mijn eentje.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven