gratis apps sony ericsson vivaz

28-12-2011 23:37 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen,want niemand die dit weet..Kan ik whats app ergens gratis downloaden voor de sony ericsson vivaz? Kan het downloaden tot op zekere hoogte, maar op einde toch altijd weer een foutmelding..En dit geldt ook voor andere apps, ik denk dat het komt dat deze phone eigen besturingssysteem heeft ofzo. Hopelijk weet iemand hoe het zit, bedankt alvast!!
happys84 ik heb de vivaz pro en daar heb ik wel whatsapp op zitten (je moet zorgen dat iemand anders jou een whatsapp uitnodiging stuurt, dan gaat de installatie heel makkelijk!) Wat betreft gratis apps, die zijn er inderdaad heel weinig, even googelen en je vindt er wel een paar. Het besturingssysteem is Symbian van Nokia, inderdaad verouderd en de apps van nokia werken niet op de vivaz helaas. Verder wel een fijne telefoon vindt ik, de pro versie dan, met toetsenbord Succes!
Als je de gewone vivaz hebt kun je geen Whats app erop zetten. De Pro versie werkt op Android, de gewone op Symbian. Voor de laatste is bij mijn weten nog geen Whats app.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven