Bleeeeehhhhhhh

01-01-2012 08:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voel me kut, alleen bah
Met andere woorden..hoe kom ik uit deze depri bui?
Vandaag iets leuks gaan doen. Evt. met een vriendin of alleen naar een leuke film of iets anders wat je leuk vindt.

Of loop een nieuwjaarsreceptie binnen en doe alsof je erbij hoort.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is een goeie!

maar ik vind het zo jammer dat ik me zo alleen moet voelen terwijl ik een man heb
Ik zal het anders uitleggen:

als je partner verdrietig is en huilt zou je dan naar bed kunnen gaan en lekker slapen?
Zet je lievelingsmuziek op. Maak een lekkere kop koffie voor jezelf.
Ik niet, maar mijn vriend zou dat wel kunnen ja.

Wat is er voorgevallen dan?
quote:chili1971, 46 seconden geleden

Ik zal het anders uitleggen:

als je partner verdrietig is en huilt zou je dan naar bed kunnen gaan en lekker slapen?Dat ligt eraan of ik erg moe ben, en of ik denk dat mijn partner er iets aan heeft als ik wakker blijf.
ik zie mijn dochters al 10 jaar niet, lang verhaal, ik mis ze, vooral nu.

Aantal keren aangegeven dat ik het moeilijk heb, partner gaat vanmiddag naar bed, ik alleen..

vanavond idem,,'
En heb wel de hele avond gezellig gedaan, en vanmiddag taart gemaakt, maar mijn verdriet kan geen kant op
Is er totaal geen mogelijkheid dat je in 2012 wel weer contact krijgt met je dochters?

Maar je mag toch gewoon verdrietig zijn? Waarom de schijn ophouden?
Heb je tegen hem gezegd dat je graag wilt dat hij bij je blijft?
Je verdriet gaat hoe dan ook een kant op Chilli. Laat het niet naar binnen gaan.

Ik lees dat je gezellig hebt gedaan, maar niet dat je het gezellig hebt gehad. Wat klinkt het allemaal eenzaam. Kan het je helpen om eens op een strand te gaan staan en enorm te schreeuwen of zo? Je dochters.... wat erg!

Sterkte.
Wat afschuwelijk voor je dat je je dochters moet missen. Hoe komt dat, als ik het vragen mag? Zijn het niet de dochters van je partner?

Denk je dat zo'n verdriet uit te leggen valt? Heb je het geprobeerd?
Ga in therapie!
Wat een eenzaam gevoel , ik herken het , heb iets dergelijks met mijn zoon gehad, gelukkig is die periode voorbij en zien we elkaar weer heel regelmatig.

Wel mis ik regelmatig mijn overleden moeder, ook soms mijn vader die hertrouwd is en besloten heeft geen contact meer te willen , dat doet pijn en verdriet, en ja daar kan mijn vriend ook vaak niets mee.

Veel strekte

Helaas snap ik precies wat je bedoeld. Verdriet om je kind(eren) is lastig te begrijpen voor een partner die niet op dezelfde oneindige manier van dat kind(/die kinderen) houdt. Ik de wel gezellig mee, maar pak af en toe een moment alleen. Ik heb geaccepteerd dt ik alleen sta in mijn liefde en in mijn gemis voor mijn kind, maar als ik dan toch eenzaam daarin sta dan ook graag echt alleen. Eenzaam naast iemand vind ik nog pijnlijker.

Mijn man kan dat trouwens ook gewoon naar bed gaan of uberhaupt gewoon slapen als ik verdrietig ben, misschien is het verschil dat ik niet huil dat kan ik niet, vooral niet als er anderen bij zijn. Ik bedenk me dan maar dat het zijn verdriet niet is.

Ik vind het ook moeilijk, maar meer dan het accepteren en jezelf de tijd en ruimte geven die jij nodig hebt kun je niet denk ik.
Ik kan eindelijk weer inloggen hier, raar was dat.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik herken het ook, voel me erg alleen (vriend is hier ook gewoon), en een raar leeg kut gevoel.. Maar dat heb ik elk jaar als ik naar t vuurwerk aan kijken ben. Ik voel me dan ontzettend emotioneel, en geen idee waar dat toch door komt..
Schrijf ze een brief. Doe die op de post naar ze, als dat kan. Of bewaar tot in de toekomst tot je ze weer ziet.

Is de situatie met je dochters er een waar je wat aan kunt veranderen?
Dank jullie wel, het is een lang verhaal en heb het ooit eerder verteld op dit forum, maar ik zou het liefst onder een deken kruipen, maar vandaag moet ik werken, dus huppakkee weer verder met het leven.

Ik ben gisteren weggegaan, kon niet thuisblijven, ben gisteravond thuis gekomen, heb ik ff gepraat met hem, en gehuild, maar hij zegt dan weinig, en inderdaad het is mijn verdriet.

Meestal ga ik er goed mee om, maar soms vliegt het me naar de keel...

bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven