Wat is je eerste aankoop van 2012?

01-01-2012 08:28 57 berichten
Voor mij wordt het de BBC documentaire Amazing Earth Yellowstone

http://www.bol.com/nl/p/d ... 02004010601159/index.html

Zat gisteren bij m'n ouders Frozen Planet te kijken en bedacht me dat ik ooit één deel van zo'n mooie BBC docu over Yellowstone gezien had. Dus nu ging ik even kijken op bol en jawel, ze hebben 'm! Extra leuk om te zien nu ik er zelf geweest ben

Wat is of wordt jullie eerste aankoop van het nieuwe jaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een pakje sigaretten en een tank benzine..
Van mij ook pakje sigaretten
Appels, ben een appeltaart aan het bakken op dit moment.
Haha! Geen goeie voornemens om te stoppen dus?
quote:elninjoo schreef op 01 januari 2012 @ 08:44:

Haha! Geen goeie voornemens om te stoppen dus? Nee ik doe niet aan goede voornemens die mislukken bij mij toch altijd..
Nog niks, maar dat duurt vast niet lang. Mij kennende.

Dat wordt morgenochtend waarschijnlijk traktatie voor mijn werk ivm mijn verjaardag. Al heb ik nog geen inspiratie wat....
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Oh, dat lijkt me 'n ondankbare dag om te moeten trakteren. Iedereen nog volgevreten van de afgelopen dagen en/of aan de goede voornemens om te gaan lijnen....
Nien, hou op. Ik ben net van bed. Ik heb nog niks kunnen kopen!
Morgen moet ik brood halen. Vandaag blijven we thuis, dus niets kopen.
een nieuwe wasmachine. De ander is er net mee gestopt...
quote:Juniper_ schreef op 01 januari 2012 @ 09:09:

Dat wordt morgenochtend waarschijnlijk traktatie voor mijn werk ivm mijn verjaardag. Al heb ik nog geen inspiratie wat....

Alvast gefeliciteerd!!!!!

Ik ga helemaal niets kopen. Probeer zo min mogelijk geld uit te geven
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Juniper_ schreef op 01 januari 2012 @ 09:09:

Dat wordt morgenochtend waarschijnlijk traktatie voor mijn werk ivm mijn verjaardag. Al heb ik nog geen inspiratie wat....Maak een grote beker van dat dieetshake spul aan en deel uit. Een slanke milkshake.
Mijn 1e aankoop is een boek voor een goede vriendin ) Bol doet gelijk weer goede zaken)

Haar 1e aankoop is een ticket naar Bonaire hmmm dat had mijn 1e aankoop ook wel mogen zijn.
Ik had een paar dagen geleden een dvd besteld bij Bol.com, en is gisteren binnengekomen. Heb ik vanmorgen betaald :-)
Een nieuwe weegschaal, om te zien of ik me aan mijn goede voornemen kan houden
Brood, want dat ben ik (nu ik het even niet eet) glad vergeten...
Ik wil iets leuks, maar ik weet niet wat. Ik ga dus morgen even de stad in om te kijken of ze iets voor me hebben waar ik blij van word.

Eten hoef ik voorlopig niet te kopen, want ik kom om in die zooi, kan nog dagen vooruit.
Denk dat het hamsterennn gaat worden, het worden weer hamsterweken, vele winkels hebben 1+ 1 gratis.
Ik ga een boek kopen om vanuit bed te lezen. ( weet nog niet welke ) dat wordt mijn eerste aankoop.
..popcorn?
Heb ook nog 'n reisgidsje over IJsland meebesteld bij bol. Heerlijk dat online shoppen
Nu nog niks. Maar morgenvroeg mag ik naar de winkel voor een taart, koffie en ander lekkers. En natuurlijk mijn verjaardagscadeautje
Kopen, ja das een goed idee.

Zit met hier beetje te vervelen/irriteren, vriend ligt nog te slapen, de honden zijn opstandig.

Maar nu weet ik wat ik ga doen ff lekker online shoppen!

Thanks!
Amber Alberda proof boodschappen, vermoed ik. Eerste echte interessante aankoop: een nieuwe laptop! Schijnt nu flink in de prijzen gaan dalen, juist het goede moment om mijn gestolen laptop te gaan vervangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven