Wat zoek ik nu eigelijk..
zondag 1 januari 2012 om 12:14
Er zit nog wel een nuance tussen hoor! Je kunt ook head over heels flieft worden op een betrouwbare man! Ik denk dat je te veel in uitersten denkt. Je bent de man die bij jou past gewoon nog niet tegengekomen. Ik heb in het verleden ook knappe foute mannen ontmoet die echt spannend waren en veel losmaakten, maar geen haar op mn hoofd die er aan dacht er een relatie mee te beginnen. Je kunt jezelf door de liefde in het ongeluk storten en de vraag is of het je dat waard is voor dat stuk spanning, als er ook zoveel verdriet en pijn bij komt kijken. Al die vrouwen die bijvoorbeeld verliefd worden op mannen die in de bajes zitten, waar ben je dan mee bezig? Kies voor geluk en iemand die goed bij je past en die kom jij echt wel tegen.
zondag 1 januari 2012 om 12:42
Al doende leert men Door te daten/relaties aan te gaan leer je jezelf veel beter kennen en ook wat goed/slecht bij je past qua relaties.
Maar waarom zo nodig een relatie? Zo te lezen ben je te veel bezig met analyseren i.p.v. te genieten van alles om je heen. Sta open voor contacten, maar besef je ook dat je er niet gelijk je hele leven mee hoeft te delen. Geniet!
Maar waarom zo nodig een relatie? Zo te lezen ben je te veel bezig met analyseren i.p.v. te genieten van alles om je heen. Sta open voor contacten, maar besef je ook dat je er niet gelijk je hele leven mee hoeft te delen. Geniet!
zondag 1 januari 2012 om 13:00
quote:sunanda schreef op 01 januari 2012 @ 11:51:
Nu denk ik welleens waar ben ik dan naar op zoek.. Misschien is er wel niet meer. En vind ik die verliefdheid alleen bij een foute man omdat die gene me mee sleurt in een fout avontuur. En alles wat rustig verloopt dan saai is in vergelijking met die ex.
Ja hier nog eentje, die hier altijd mee heeft lopen worstelen.
Ook verliefd geweest op een foute man, veel ellende meegemaakt.
Verder eens met Elninjoo, waarom moet je perse een relatie? Als je gelukkig bent met jezelf, en met vrienden, dan is dat misschien wel veel waardevoller dan een relatie.
Nu denk ik welleens waar ben ik dan naar op zoek.. Misschien is er wel niet meer. En vind ik die verliefdheid alleen bij een foute man omdat die gene me mee sleurt in een fout avontuur. En alles wat rustig verloopt dan saai is in vergelijking met die ex.
Ja hier nog eentje, die hier altijd mee heeft lopen worstelen.
Ook verliefd geweest op een foute man, veel ellende meegemaakt.
Verder eens met Elninjoo, waarom moet je perse een relatie? Als je gelukkig bent met jezelf, en met vrienden, dan is dat misschien wel veel waardevoller dan een relatie.
zondag 1 januari 2012 om 13:10
zondag 1 januari 2012 om 15:22