POWERVROUWEN!

14-10-2011 20:35 491 berichten
Een topic voor en door vrouwen die vanuit een diep dal naar een hoge berg zijn geklommen vanuit hun eigen kracht! :-)

Iedere vrouw die zich aangesproken voelt, die zich herkent in de topictitel en een POSITIEVE bijdrage wil leveren, voor haarzelf en/of voor anderen, is welkom.

'Powerwoman' staat voor een vrouw die de moed en de kracht heeft om uit een dal te komen, ongeacht de diepte van het dal en het soort dal, met wiens hulp dan ook. Een vrouw die weet waar haar kracht ligt en die niet schroomt om die kracht in te zetten, ook al maakt ze een moeilijke tijd door. De kracht dus die getoond is ten tijde van moeilijke, pittige of eenzame tijden, maar zeker ook tijdens mooie, liefdevolle of zelf-overstijgende momenten.

Veel lieve dames hebben een powervrouw in hun leven (gehad); prachtig om te lezen. Maar wat hebben jullie zelf aan lessen eruit gehaald, wat heeft het jullie gebracht, hoe ga jij om met een moeilijke situatie, met verdriet, boosheid, etc.?

Welke associaties hebben de powervrouwen hier bij dat woord, voel jij je een powervrouw, of in hoeverre ben je zelf in je proces een powervrouw te worden? Ervaringen zijn welkom, wijsheden daarop gebaseerd ook. Steun, reacties vanuit je hart zijn welkom. Oprechtheid, vanuit je eigen beleving, de leuke en minder leuke dingen des levens, maar..... wel positief bedoelend richting anderen en het topic an sich. Deel het met ons, deel je kracht!

Dat het maar een enorm positief topic mag worden, met inspirerende teksten en mooie verhalen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meeschrijvende powervrouwen: een powerful 2012!!!

We hebben het verdiend! (want we doen het zelf!)
Lieve dames, een mooi 2012 gewenst!

Boomschors, hoe was je avond? Heb je nog een ritueel kunnen doen?
Ik kan nog niet slapen.

Ik heb een slok champagne gehad vanavond. Het is niks, dat weet ik.... maar ik voelde me er raar bij.

Had voor ik het wist champagne in mijn hand om 12 uur en toen heb ik na het proosten een slok genomen.

Het is gewoon raar om weer spul in je mond te hebben wat je altijd gedronken hebt als t superkut ging. (meestal geen champagne, wel vaak witte wijn)

Die smaak... ik had het 1,5 jaar niet geproefd. En ik word er nu heel emotioneel van.

Voel me weer dat meisje dat niet weet waar ze t zoeken moet en dus maar een paar goede glazen volschenkt.

Raar dat dat een mens zo emotioneel kan maken.
Ik wens alle powervrouwen hier, inclusief mezelf, happy 2012!

Voel je goed met jezelf, dichtbij jezelf, en de mensen om je heen.

Liefs, EV
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Jeetje Moonlight, het is bij een slok gebleven toch? Ik kan me zó goed voorstellen dat al die gevoelens weer bij je terugkwamen. Net als bij muziek en zo raakt smaak direct aan je herinneringen. En als jij, net zoals ik, alcohol gebruikte om de wereld te laten verdwijnen is het logisch dat dat weer bij je terugkwam. Maar dat was anderhalf jaar geleden en nu ben je een stuk sterker. Volgens mij ben je nu geen meisje meer dat niet weet waar ze het moet zoeken. En emoties zijn niet raar, toen ik in de detox zat hadden ze het zelfs over een rouwproces dat je doormaakt als je stopt met drinken. Ik hoop in ieder geval dat je er vandaag geen last meer van hebt en dat het een superjaar voor je wordt!

Ik heb een hele fijne avond gehad. lekkere hapjes, het was mijn eerste alcoholvrije oudejaarsavond dus ik had sprankelend vlierbloesemsap uit de natuurwinkel in een champagneglas, het was erg lekker moet ik zeggen. Mijn ritueel voorbereid: een lijst gemaakt met mooie herinneringen aan het afgelopen jaar zodat ik me niet alleen met de negatieve dingen zou bezighouden, toen heb ik plaatjes en woorden uitgeprint van dingen waar ik nooit meer mee te maken wil hebben, en die heb ik om 12 uur een voor een en heel bewust op mijn balkon verbrand. Daarna heb ik d.m.v. mijn bellenblaas ontelbare goeie wensen de wereld in gestuurd, ook voor de vrouwen in dit topic trouwens. En ik voel me echt positief over dit jaar!
Wat een mooi ritueel, Boomschors. Hoop dat je dat ook op je lijst aan herinneringen over het afgelopen jaar hebt toegevoegd, en dat die lijst vindbaar voor je is als je je rotter voelt.

Moonlight, Oud en Nieuw is hoe dan ook een emotionele tijd. Neem aan dat je de champagne gewoon van je afgezet hebt en fris het nieuwe jaar in gaat.

Ik heb de 'luxe' dat alcohol me al snel koppijn oplevert en dan zie ik er wel vanaf. Misschien op het kerstconcert van de kinderen weer eens een glaasje. Mijn zoon heeft me nu al voor het tweede jaar wijn gegeven, zo'n klein flesje, en voelt zich persoonlijk afgewezen als ik die wijn niet (snel) drink. Maar dat is dan erg jammer voor hem, ik ben niet tegen alcohol, maar ik drink het per se alleen als ik zelf wil. Voor mij staat alcohol nog steeds synoniem aan ellende, ook al heb ik er zelf dus bijna nooit iets van gedronken.

Afgezien van dit berichtje voel ik me puik, alsof ik weer aan het opbloeien ben. Weet niet of dit komt omdat er nu volledige rust in huis is (vakantie) of omdat de dagen weer langer worden, maar ben er wel blij mee.

Wij hebben met zijn allen vuurwerk af staan steken gedurende de dag. De kinderen natuurlijk meer dan ik. 's Nachts nog een hoop opgeruimd van dat afval en dat voelt goed, net zoals het zachte weer dat deed, en die paar buren die wel normaal gelukwensen.

Fijn nieuwjaar meiden, voel liefde, wees liefde, ook voor jezelf.
Schors, wat ben ik blij dat je het begrijpt. Ik had het eerst al elders op het forum getypt en weer gewist, bang voor lompe opmerkingen.

Mamz ook bedankt

Bij mij is het nooit een rouwproces geweest. Het was klaar en het was ook meteen helemaal klaar.

En gisteren had ik een gevoel alsof ik het rouwproces 'vergeten' ben.

Net alsof je met een geliefde breekt en meteen weer verder gaat met je leven. En pas als je m weer ziet na een jaar... nog instort.

Ik heb idd maar één slok gehad en later in de nacht -ondanks dat ik niet kon slapen - ook niet de neiging gehad alsnog een glas te nemen.

Maar ik vond het raar dat ik er zo verdrietig van werd. Natuurlijk ook in combinatie met al het andere van het 12-uur moment.

Schors, wat een mooi ritueel. En wat goed dat je alleen (?) oud en nieuw hebt durven vieren en er zo te zien van genoten hebt.

Dat sap dat jij noemt ken ik nog niet.

Om 12 uur had ik ook wel t gevoel dat ik even alleen had willen zijn. Had zin om te huilen over alles maar niet met mijn ouders erbij. Die kunnen niet zoveel met huilen. Of gaan vragen wat er dan allemaal is, en er de volgende dag op terugkomen, en daarna nog een keer 'want we zien dat het niet goed met je gaat'.

Dus ik heb t maar niet gedaan

Mamz, fijn dat je je zo opgeruimd voelt, ik hoop dat 2012 je heel veel mooie dingen brengt. Ik gun het je echt!
Mamzelle, bij deze heb ik mijn oudejaarsavondritueel aan mijn lijstje toegevoegd, bedankt voor de tip, daar had ik nog niet aan gedacht. Lijstje is opgeslagen in mijn computer dus ik kan het bekijken wanneer ik wil en er ook nog dingen aan toevoegen.

En wat fijn om te horen dat je aan het opbloeien bent!! Hou dat vast! En het is inderdaad een fijn idee dat we nu richting de lente gaan.

Moonlight, wat goed dat je het bij 1 slok hebt gehouden. Bij ons in de groep zouden ze dat een uitglijder noemen, maar ik zou het niet eens zo noemen. Ik vind het niet zo raar dat het allerlei herinneringen bij je triggerde. Oudejaarsavond is sowieso al een melancholiek gebeuren, en als jij zo radicaal afscheid van alcohol hebt genomen zonder dat te verwerken (jij had het toch in je uppie gedaan? In een groep wordt daar aandacht aan besteed, er wordt veel over gepraat en je hoort andermans verhalen) is het niet zo gek dat je door de smaak van die slok terug in de tijd werd geworpen. Ik ben echt heel blij dat je het bij die ene slok hebt kunnen houden!

Dat sap heet trouwens Amé en het was ontzettend lekker, gekocht bij de natuurvoedingswinkel maar de Appie schijnt het ook te verkopen, hoorde ik. Ik was inderdaad alleen op oudejaarsavond en ik vond het heerlijk. Ik had echt het gevoel dat ik dat nodig had om 2011 op een goeie manier af te sluiten en dit jaar te beginnen. Heb wel de avond ervoor een soort pre-oudejaarsavondfeestje met vriendinnen gehouden, dat was ontzettend gezellig.

Wat je schrijft herken ik wel. Vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde, maar ook later, als ik het met vrienden vierde of toen ik een relatie had wilde ik eigenlijk ook altijd even alleen zijn rond 12 uur omdat ik dan ook vaak de behoefte voelde om een potje te huilen, maar dat kon eigenlijk nooit. En nu ik wel alleen was had ik helemaal geen behoefte om te huilen, ik voelde me juist blij en positief. Ik denk omdat ik nu weer baas over mijn eigen leven ben. Hopelijk heb jij de volgende jaarwisseling ook tijd voor jezelf!
Heerlijk zeg, zo'n jank-oudejaarsavond

Ik heb het inderdaad alleen gedaan. Mijn drankprobleem heeft ook eigenlijk nooit een naam gehad. Ik had er alleen last van tijdens depressies en dan was het stempel 'depressie'.

Ik zag wel dat er heel recent een topic geopend is over ex-alcoholisten hier op psyche. Misschien heb ik er iets aan als ik daar (alsnog) ga schrijven.

Zaterdag wist ik wel dat ik geen champagne wilde, alleen ging alles zo snel dat ik zomaar met dat glas stond.

Zulke situaties zullen nog wel vaker voorkomen. Ik moet daar dus wel wat handiger mee worden.

De tip van het sap, daar ben ik blij mee

De nacht na nieuwjaarsnacht is mijn toestand een beetje omgeslagen. Ik was de hele tijd een beetje hyper. Sliep weinig, ook doordat ik veel hoestte.

Die nacht kon ik weer niet slapen. Ik dacht nog ergens tegen de ochtend: Ik kan er ook straks uit gaan, deze nacht niet slapen en dan 'schiet' ik hopelijk weer in mijn ritme.

Maar toen kreeg ik buikpijn, diarree, duizeligheid... Vanaf toen heb ik veel geslapen maar voelde me ook echt belabberd.

Ik overweeg morgen even naar de HA te gaan want ik heb ook wat pijn in mijn longen. Dacht eerst dat het beetje spierpijn was door het hoesten maar ik heb liever dat ze even luisteren. Voor ik het weet is het weer weekend.

Vandaag heb ik wel wat nuttige dingen gedaan van mijn to-do-list, dat voelde heel goed.

Maar ik weet niet zo goed of ik met deze klachten mezelf moet pushen om dingen te doen, of even rust houden.
Ha Moonlight, ik hoop dat je inmiddels bent opgeknapt, en wat rust hebt gehouden. Ben je nog naar de huisarts gegaan, en zo ja, wat was het nou, met je longen?

Ik vind het erg knap dat je alleen gestopt bent met drinken. Ik heb dat verschillende malen geprobeerd en het is me nooit gelukt, ben dus erg blij dat het nu via de detox wel is gelukt. Het einde van de behandeling is in zicht, en dat vind ik wel erg eng. Mijn omgeving ziet het als een positieve mijlpaal, ik zelf ben er wat minder positief over. Dat topic van ex-alcoholisten, heb je daar een linkje van voor mij? Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden. Misschien is dat ook wel wat voor mij, als de behandeling is afgelopen.

Hoe is het verder met iedereen? Hier een hoofd vol snot, niesbuien en een beetje grieperig, maar verder gaat alles goed!
Daar ben ik weer even. Ik wil even ZEUREN, desnoods tegen een computerscherm. Ik ben nog steeds een beetje grieperig, het zet niet door maar gaat ook niet weg. Ik voel me gammel, en nu doen mijn spieren zeer. Omdat ik een rugziekte heb zijn de spieren van mijn rug daar extra gevoelig voor en doen dus verrot zeer. De high tea die ik vandaag met een vriendin zou gaan doen gaat dus niet door, kan mijn armen nauwelijks bewegen. Ik heb een HEKEL aan de hele dag binnen zijn. Buiten op straat is het al de hele week een pestherrie vanwege gevelreiniging. Mijn vervolggroep is afgelopen, en toen ik vanmorgen wakker werd droomde ik net dat mijn moeder me aan het wurgen was.

Ik kom ook even zeuren. Ik heb hetzelfde, min of meer. Ook al een tijd grieperig, niet echt ziek maar ook niet fit.

Ook iets afgezegd vandaag. Had er best over getwijfeld maar gisteravond toch afgezegd omdat ik vreesde dat ik anders weer een stap terug zou moeten doen qua gezondheid.

Toch een beetje vervelend dat er dan nog een mailtje achteraan komt van iemand, of ik toch niet wil proberen te komen want als hij ziek is en hij gaat toch dan voelt hij zich altijd beter bla bla.

Zelf had hij eerst afgezegd en na een paar mails ging hij toch weer twijfelen... maar bij mij als ik stellig afgezegd heb dan moet je daar eigenlijk niet over doorgaan.

(het was een groepsbijeenkomst voor iets)

Verder gaat het slapen niet zo goed. En dan voel ik me op zo'n niksige januaridag eigenlijk niet zo happy...
Precies, een niksige grijze januaridag zonder energie... bleh.

Moonlight, ik vind het goed van je dat je die groep hebt afgezegd. En het is balen dat er dan zo'n mailtje komt maar jij hebt nou eenmaal jouw grenzen en een ander heeft andere grenzen, helaas hebben mensen vaak de neiging om hun grenzen als de beste te zien en die aan de ander te willen opleggen. Ik hoop dat je door een dagje binnen blijven je morgen weer beter voelt! En misschien kan je nog wel een beetje slapen ook. Komt dat nog steeds door het hoesten of door de drukte in je hoofd?

Misschien vrolijkt dit een beetje op (mij wel )

Pöpcørn
Dank je. Ja ik ben zelf ook blij dat ik nu niet bij die groep zit. Het was de bedoeling om een intensief psychologisch ding te gaan doen. Vorige keer konden anderen naar mijn idee moeilijk hun eigen zaken beknopt houden..... sommigen haalden er zoveel bijzaken bij.

Ik kan dat nu gewoon ff niet hebben.

Ik snap die ene man gewoon niet zo. Vorige bijeenkomst al niet, en nu niet met zijn zelf afzeggen en dan mij mailen dat ik vooral moet gaan.

Nouja...

Mijn slaapmedicatie was op. En ergens is het mooi dat ik nog redelijk heb geslapen. Aan de andere kant had ik eigenlijk even een hele goede nacht nodig en niet één met eerst uren wakker liggen.

Mijn ritme is ook een stukje verschoven, helaas.

Nee het hoesten is een stuk minder en houdt me nu niet meer wakker.

Ik moet zo wel even naar de apotheek en de supermarkt.

Verder had ik net mail van de SPV-er of ik volgende week langs kan komen. Hij gaat vertellen over de nieuwe indeling waarbij ik andere behandelaars krijg.

Hoewel ik de laatste keer niet zo happy met hem was, vind ik het toch wel vreemd dat straks de mogelijkheid niet meer bestaat om hem te spreken. Hij was soms wat overenthousiast maar dat had ook goede kanten.
Haha leuk die muppets
Moonlight, ik heb al geprobeerd je elders een hart onder de riem te steken

Boomschors, als je zelfs je handen niet meer op kunt tillen voor een minigebakje heb je meer dan genoeg reden om te zeuren en flink te balen. Wat een heftige droom. Maar dat betekent dan wel dat je één en ander aan het verwerken bent en dat is dan weer goed.

Zorg goed voor jezelf, op dit moment ligt de verantwoordelijkheid hiervoor weer bij jou, als die ooit al weg was. Je mag dus crisis bellen als je hoog zit en je mag je therapeut vragen of je haar wat vaker kunt zien om je broodnodige stoom af te blazen. Zorg dat je niet alleen bent terwijl je zo hard aan het verwerken bent, hiermee bedoel ik niet dat je dag en nacht iemand om je heen moet hebben, maar wekelijks of als het moet tweewekelijks een gesprek over je dromen, angsten en gevoelens zou geen luxe zijn.

Ik ben een project begonnen en daar gaat veel tijd in zitten, ook drukte in mijn hoofd dus. Een flinterdun maar o zo gaaf project. Totaal nutteloos in eerste instantie. Het kost me moeite om andere, nuttiger zaken, hiervoor op de achtergrond te schuiven en het is onmogelijk om het goed te combineren met andere, nuttiger zaken. Moet daar nog een weg in zien te vinden in de aankomende periode. Okee, zwart op wit. Ik wil een boek schrijven in dit jaar. Ik zou dat het liefste ooit ook (laten) uitgeven, maar het begint met noeste arbeid en dat angstige moment waarop ik hetgeen ik geschreven heb aan een eerste lezer moet voorleggen.

Daarnaast moet ik natuurlijk ook gewoon voor mijn gezin en huishouden zorgen, wil ik de propedeuse wel in de eerste helft van dit jaar afhebben en zal ik aan den arbeid moeten in het komende jaar, naar verwachting.

Kortom, genoeg om mijn hoofd druk mee te houden.
Moonlight, je hoeft die man niet te snappen. Die heeft zijn eigen issues en zijn eigen manier om goed voor zichzelf te zorgen, maar dat is niet jouw manier. Als jij het niet trekt om vandaag naar die groep te gaan dan is dat goed. Ik hoop dat je zo weer nieuwe slaapmedicatie krijgt en vannacht lekker kunt slapen, ook al is dat op een pilletje, dat doe ik ook al maanden, maar uitgerust zijn scheelt een boel!

En ik snap dat je het eng vindt dat de SPV-situatie gaat veranderen, ik vind veranderingen ook altijd eng, maar een verandering hoeft niet per sé slecht te zijn. En als je aangeeft dat je het toch wel fijn vindt om met hem te praten kan hij misschien wel een van je behandelaars blijven?

Ha Mamzelle! Momenteel kan ik mijn armen bijna niet eens optillen met niks erin, heb anderhalf uur over een klein afwasje gedaan, maar ook dit gaat weer over. Ik ga zo mijn kersenpittenkussen in de magnetron gooien en er dan op liggen, hopelijk scheelt dat iets.

Wat een goed idee om een boek te gaan schrijven!!! Fictie? Autobiografisch? (Hoef je niet op te antwoorden als je dat niet wilt). Als het autobiografisch wordt, of met elementen daarvan, lijkt me dat ook heel goed voor je verwerkingsproces. Je kan tegenwoordig boeken in eigen beheer uitgeven, google maar eens op Free Musketeers en Boekscout. Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt en dat het veel tijd in beslag gaat nemen maar het lijkt me een goed project. Ik zou het niet flinterdun en nutteloos willen noemen.

Ik zorg nog steeds goed voor mezelf. Mijn therapeute is gelukkig terug dus heb ik weer elke week een gesprek, en hoewel de vervolggroep is afgelopen gaan we met een klein groepje zelfstandig door met afspreken en elkaar steunen. Daar ben ik erg blij mee. En misschien, als de bedrijfsarts het er mee eens is ga ik deze maand weer op therapeutische basis een paar uur per week werken. Eng, maar aan de andere kant ook weer een positieve stap!
Zo wat is hier veel geschreven

Ik heb eigenlijk nog een heel goede middag gehad. Naar de apotheek geweest en -omdat ik er toch was- even gaan winkelen. Veel dingen waren afgeprijsd, ik heb oa een agenda gekocht en een sjaaltje. Verder wat nuttige dingen als schuursponsjes e.d.

Het is raar, als ik weinig geslapen heb ben ik veel minder gevoelig voor prikkels. Heb heerlijk gewinkeld bij Zeeman en Kruidvat, terwijl ik daar normaal bijna gillend de winkel uit loop.

Even geen energie om te reageren maar wilde wel even laten weten dat het een stukje beter gaat.
Dat is goed om te horen Moonlight. Misschien ook wel logisch dat je als je slecht hebt geslapen je minder alert bent dus minder last hebt van je omgeving. Soort van slaap-bubbel om je heen. Wel uitkijken in het verkeer dan. En misschien ben je nou moe genoeg om vannacht wel goed te slapen.

Ik zelf merk dat zo'n dag als vandaag, waarop ik niet veel kan, toch wel trek opwekt. Maar daar ga ik niet aan toegeven.
Ja moeilijk lijkt me dat Boomschors, als je weinig kunt doen. Een saaie dag is met verdoving toch iets makkelijker.

Heb je iets te doen, nu je grieperig bent? Iets lezen of tv kijken?

Slaap-bubbel, mooi woord.

Ik ben wel voorzichtig in het verkeer, meestal. (ik fiets overigens, rijd geen auto) Maar er zijn altijd van die punten waar het wat onduidelijk is wat iedereen precies van plan is. Ik stap dan vaak af tot er een juist moment is om over te steken. Niet de snelste manier maar om ff snel tussen twee auto's door de slingeren vind ik ook niks.

Ik heb de laatste week een aantal mensen op tv gezien die mij inspireerden. Of eigenlijk, die bezig waren met dingen waarvan ik denk: dat zou ik ook kunnen, waarom kunnen zij daar mee naar buiten komen en echt iets mee doen, en blijft het bij mij beperkt? (voornamelijk teksten schrijven en iets mee doen)

Niet dat ik nou ineens cabaretier wil worden, maar je kunt klein beginnen bij één of andere club, als hobby.

Ik kom trouwens later nog terug op wat jullie vanmiddag schreven.
Moonlight, het lijkt me altijd een goed idee om iets met je talenten te doen. Leuk dat je, net als Mamzelle, iets met schrijven wil gaan doen. Goed geslapen trouwens?

Mijn rug voelt ietsje beter vandaag, maar kan nog steeds niet mijn armen ver genoeg optillen om bijvoorbeeld mijn haren te wassen, en een bh dragen gaat ook niet momenteel. Ik heb wel een stapel dvd's om te kijken maar ik merk toch dat ik hier somber van word, van dat op de bank liggen en niks doen. Ik baal dus. Ik ben bang dat ik terug glijd in mijn depressie hierdoor. Waarschijnlijk komt er vanmiddag een vriendin langs, ik weet zeker dat dat helpt.
Ik kan me je angst goed voorstellen schors.

Ik hoop dat het leuk was met je vriendin. Heb je meer mensen die je kunt uitnodigen, voor de tijd dat je ziek bent?

Als dat je iedere dag net over dat dode punt heen helpt.

En bedenk, als dit goed gaat (ziek, januari, saai) zonder terugval of depressie dan kun je wel zeggen dat het echt goed gaat.
Mijn vriendin kon niet langs komen, dus het is best wel weer een moeilijke dag. Ik heb wel gebeld met een aantal vriendinnen, in contact blijven met mensen sleept me er doorheen.

Je laatste zin vind ik een hele mooie, dat gaat mijn mantra worden voor de komende dagen! En daarnaast moet ik niet vergeten dat iedereen wel eens een mindere dag heeft (of dagen), dat hoeft niet meteen te betekenen dat ik terug glijd in mijn depressie. Een terugval verwacht ik ook niet, wat dat betreft voel ik me nog steeds sterk. Als een boom.

Bedankt, Moonlight. Ik hoop dat jij een goeie dag hebt!
Haha een mantra. Ik had vorig jaar januari de griep. Woonde toen nog niet zo lang in dit huis, had nog geen internet, dagenlang geen mens gezien. (Wetende dat ik altijd mijn familie kon bellen om daar uit te zieken, maar ik wilde rust)

Toen ik dat zonder depressie overleefd had, was ik daar best trots op.

Hoe het gaat - tja, ik ben vandaag juist weer heel rustig en moe. De balans is echt zoek.

Vanavond een bijeenkomst waar ik niet heen ga. Bang dat ik vanuit mijn rustige toestand weer in de klaarwakker-en-hyper-modus schiet (het is een vergadering met veel praten)

En nog steeds aan het hoesten. Ben dus niet helemaal happy met hoe het gaat.
Dus jij hebt ook een beetje een blegh-dag. Rustig is wel goed, denk ik, dus goed idee om vanavond niet naar die vergadering te gaan. Ik hoop dat je je snel wat gezonder en meer in balans voelt!

Ik móét er even uit, heb ik besloten, dus ik sleep me vanavond even naar de kringloopwinkel (3 minuten lopen dus dat valt mee). Je weet maar nooit wat voor iets vreselijks leuks daar voor 50 cent op me ligt te wachten, en zo niet, dan ben ik in ieder geval even naar buiten en onder de mensen geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven