Cheers!
dinsdag 26 februari 2008 om 11:50
Dt is toch NIET te geloven: ik word hier lek geprikt door een setje fucking MUGGEN (niet dat ze aan het neuken zijn, maar ze prikken mij dus). Muggen! In februari! En het jeukt als de ziekte. Ik heb er al 1 dood gemept, realiseerde me eerst niet wat er gaande was. Dat verwácht je toch niet? Grom.
En nu ga ik écht weer werken...
Kus voor Meave en het komt nog wel. Desnoods kom ik er een keer voor terug, ben niet ver weg, tenslotte . Sterkte voor je jongetje!
En nu ga ik écht weer werken...
Kus voor Meave en het komt nog wel. Desnoods kom ik er een keer voor terug, ben niet ver weg, tenslotte . Sterkte voor je jongetje!
dinsdag 26 februari 2008 om 15:16
dinsdag 26 februari 2008 om 16:14
Bloes:
Of was dat niet de lach die je bedoelde in je mail?
Roze catsuit is hier nog niet gearriveerd. Paarse jurk wordt wel vaak gedragen, evenals de berg rompertjes van Kjong ( I mommy ) waar het moqqeltje als een razende ingegroeid is.
Meave, wat is het geworden bij de dokter? Jouw zin of zijn (m/v) zin?
Of was dat niet de lach die je bedoelde in je mail?
Roze catsuit is hier nog niet gearriveerd. Paarse jurk wordt wel vaak gedragen, evenals de berg rompertjes van Kjong ( I mommy ) waar het moqqeltje als een razende ingegroeid is.
Meave, wat is het geworden bij de dokter? Jouw zin of zijn (m/v) zin?
dinsdag 26 februari 2008 om 17:36
dinsdag 26 februari 2008 om 19:08
Tja. Hij heeft uren en uren geslapen vandaag. En maar piepen van de buikpijn als hij wakker was. Zielig hoor. Het meest gek vind ik wel zijn oogpijn waar hij steeds over klaagt. Vooral op school. De dochter van Pammie (mutsen) had ongeveer dezelfde klachten (moe, oogpijn, hoofdpijn) en zij had pfeiffer. Wil niet zeggen dat Mootje dat heeft natuurlijk, maar het zou me niets verbazen. Hij ziet er erg slecht uit de laatste maand(en) en is erg moe. En dan die oogpijn...
dinsdag 26 februari 2008 om 19:19
dinsdag 26 februari 2008 om 19:24
bah sneu voor mootje....hopelijk knapt hij gauw ècht op. KK kan over 4 weken terecht bij kinderarts: wat mij verheugde was dat ze later op het antwoordapparaat stonden met een afspraak die was uitgevallen , of we misschien zin hadden een week eerder te komen? Nu dus 3 weken,attent!
Goede vrienden van ons hebben een zoon gekregen vandaag (stuit -> sectio)en ik vind de naam echt niks...pfffff, lastig. Gelukkig is ze niet het type wat me zal vragen hoe ik de naam vind, dat scheelt!
Goede vrienden van ons hebben een zoon gekregen vandaag (stuit -> sectio)en ik vind de naam echt niks...pfffff, lastig. Gelukkig is ze niet het type wat me zal vragen hoe ik de naam vind, dat scheelt!
dinsdag 26 februari 2008 om 20:20