Spannende smsjes
vrijdag 30 december 2011 om 20:28
Help!
Sinds een tijdje ben ik aan het smsen met een mogelijke SV. Van zijn kant komt er een leuke mix van luchtige vragen, kleine plaagstootjes en geile opmerkingen. Ik daarintegen heb heel veel moeite om boven de alledaagse huishoudelijke mededelingen (bij wijze van) uit te komen. Kortom, hoe word ik wat creatiever in het sturen van spannende smsjes?
Sinds een tijdje ben ik aan het smsen met een mogelijke SV. Van zijn kant komt er een leuke mix van luchtige vragen, kleine plaagstootjes en geile opmerkingen. Ik daarintegen heb heel veel moeite om boven de alledaagse huishoudelijke mededelingen (bij wijze van) uit te komen. Kortom, hoe word ik wat creatiever in het sturen van spannende smsjes?
vrijdag 30 december 2011 om 23:45
Sms hem eens terug... n.a.v. een smsje van hem :
- Wat vindt je geil om van me te horen, dan denk ik er eens
over na wat ik ermee doe....
- Ik bepaal wie, wat, waar en wanneer....! Take it or leave it!
- Laat me vanavond maar eens zien of het alleen bij je smsjes blijft
- Neem jij de regie vanavond, of zal ik dit doen?
- Etc....
Hou smsjes spannend en laat het e.e.a. over aan de fantasie..
Maak het niet te voorspelbaar, maar speel het een beetje at the dark side .. kortom het kan alle kanten op die avond.....
Succes
- Wat vindt je geil om van me te horen, dan denk ik er eens
over na wat ik ermee doe....
- Ik bepaal wie, wat, waar en wanneer....! Take it or leave it!
- Laat me vanavond maar eens zien of het alleen bij je smsjes blijft
- Neem jij de regie vanavond, of zal ik dit doen?
- Etc....
Hou smsjes spannend en laat het e.e.a. over aan de fantasie..
Maak het niet te voorspelbaar, maar speel het een beetje at the dark side .. kortom het kan alle kanten op die avond.....
Succes
vrijdag 30 december 2011 om 23:51
maandag 2 januari 2012 om 10:10
maandag 2 januari 2012 om 10:46
quote:tietanium schreef op 02 januari 2012 @ 10:23:
Helppp!! Ik lig met alleen m'n slipje aan op bed. Ik heb mezelf per ongeluk vastgebonden met handboeien aan m'n bed en de sleutel zit in m'n slipje. Kom je me bevrijden?Sorry ik heb geen tijd ,maar ik stuur de brandweer wel even langs.
Helppp!! Ik lig met alleen m'n slipje aan op bed. Ik heb mezelf per ongeluk vastgebonden met handboeien aan m'n bed en de sleutel zit in m'n slipje. Kom je me bevrijden?Sorry ik heb geen tijd ,maar ik stuur de brandweer wel even langs.
Noem mij maar BOOM