Mode & Beauty alle pijlers

Oe...dat voelt goed!

02-01-2012 12:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan zonder enige moeite mijn oude skinny weer aan en moet er zelfs een riem in. Laarzen waar mijn kuiten geruime tijd niet meer in konden, passen weer, ook met een skinny er nog in!

6 Kilo afgevallen in 10 maanden

Hebben jullie ook dingen in de kast hangen/liggen/staan die je graag weer aan zou kunnen?
goed gedaan zeg!

Ik zou zelf graag weer blousjes kunnen dragen, maar vanwege mijn grote bovenwijdte en normale taille, kan ik geen passende blouse vinden.
Jaaa wat goed!!

Ik ook nu!

Lekker he!

( 7.5 in 10 mnd ongeveer )
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Starshine schreef op 02 januari 2012 @ 12:14:

goed gedaan zeg!

Ik zou zelf graag weer blousjes kunnen dragen, maar vanwege mijn grote bovenwijdte en normale taille, kan ik geen passende blouse vinden.

En als je nou eenn blousje koopt die wel dicht kan, ook boven aan, en die laat innemen door een kleermaker? Is vaak niet eens zo duur. Ik heb laatst 4 broeken korter en smaller laten maken, kostte me nog geen 40 euro.

Maar ik zou zelf ook graag weer mijn oude broeken aan kunnen. En een paar rokken en jurken. En mijn mooie ondergoed. Die liggen nu allemaal te verstoffen achter en onder de bank op de slaapkamer.
quote:Starshine schreef op 02 januari 2012 @ 12:14:

goed gedaan zeg!

Ik zou zelf graag weer blousjes kunnen dragen, maar vanwege mijn grote bovenwijdte en normale taille, kan ik geen passende blouse vinden.Dat probleem ken ik! Heel irritant! Maar misschien dat het me nu wel lukt, al betwijfel ik het. Niemand bij ons in de familie is geschikt voor blousjes, haha.
quote:Ratteke schreef op 02 januari 2012 @ 12:20:

[...]

En als je nou eenn blousje koopt die wel dicht kan, ook boven aan, en die laat innemen door een kleermaker? Is vaak niet eens zo duur. Ik heb laatst 4 broeken korter en smaller laten maken, kostte me nog geen 40 euro.

.ja daar heb ik wel eens aan zitten denken. Misschien gewoon maar eens doen
Jaaaa, gefeliciteerd!! Goed, zeg!

Ik kan zelf weer in mt 44-46, zonder dat het rekbaar hoeft te zijn. Dus geen buikpijn meer in een spijkerbroek

edit: aanvulling: 8 kilo in 12 maanden.
hier 18 kilo in 7 maanden eraf

van maat 46 naar maat 38-40 gegaan. En still counting
Ooh ja! Ik heb volgens mij van maat 42 tot maat 52 in de kast hangen... Van broeken. Bovenom heb ik een ruimere maat omdat ik best wel hele grote borsten heb.

Ik heb een broek, zwart, die, als je hem aan hebt, lijkt op een lange rok. En ik heb een zwart witte broek die ik graag weer eens aan zou willen. En... En... En...

Ik ben al een dik half jaar aan het zwemmen, waarvan de laatste 2maanden zeker 5xper week 1uur. Dus 5uur per week.

Helaas wil mijn gewicht niet omlaag. Maar ik kan alweer in maatje 50 ipv 52. Zucht ja...

Deze maand ga ik beginnen met krachttraining... Ooit eerder al gedaan en ik vind t heeeeerlijk...maar moest eerst conditie wat opbouwen... Voor ik het weet pas ik wéér in n maatje kleiner!

Én heb ik spierballen!

Dussssss....
Leuk topic! Hier 14 kilo in anderhalf jaar en vandaag toevallig alles uit mijn kast weer lopen passen (ja ja, ik heb het er gewoon in laten liggen, wat een zelfkastijding ook) en helemaal blij dat ik een aantal shirtjes en een broek weer mooi pas!

Maar ik ben er nog lang niet. Ik zou graag ooit een bikini aandoen, nog nooit gedaan en wil echt nog wat afvallen voor die tijd. Verder uit mijn klerenkast vooral een aantal broeken die nog zo goed als nieuw zijn en een aantal strakkere shirtjes.

Ik blijf gewoon doorgaan, met dit tempo komt het vanzelf en ik wil graag blijvend afvallen. Ik ben overigens wel ontzettend blij dat ik al die kleding heb bewaard want heb helemaal niet het geld om steeds een andere maat te kopen.
Oeh, inspirerend topic!

Ik heb wel 3 hartstikke mooie, dure broeken in de kast die ik niet meer pas :( 6 kilo eraf en ze passen, ik ga ervoor!
Goed gedaan hoor.

Ik ben eigenlijk niet te dik. Maar door de feestdagen 2 kilo aangekomen. Heb mezelf gelijk op een dieet gezet.

Die twee kilo moet er weer snel af.
Beter te laat dan over tijd.
Dames, bravo! Ik ben zellf te zwaar en ben weer vast van plan er wat aan te doen. Ik word momenteel niet vrolijk van mijn spiegelbeeld. Bovendien slik ik medicijnen tegen hoge bloeddruk en daar wil gewoon vanaf. Ik ga het doen met de Weight Watchers methode. Heb ik vroeger al eens met succes gedaan.
Ik heb zelf echt nog twee spijkerbroeken in de kast liggen die ik dolgraag aan wil kunnen maar ik vrees dat dat een brug te ver is. Dan zou ik maatje 36 moeten krijgen en daar ben ik echt niet voor gemaakt :(

Als ik met goed fatsoen in maatje 38 pas dan ben ik tevreden en daar moet nog het één en ander voor gedaan worden, haha.

Oja...in bikini, zou ook heel erg leuk zijn als ik dat weer durf!

Ennuh, wat is iedereen hier goed bezig!
O ik loop al de hele dag mijn broek op te hijsen.

Ik zou een riem om kunnen doen, maar nu word ik nog een beetje herinnerd dat ik 7.5 kg kwijt ben! En met zo'n riem erom word het niet mooier aan de bovenkant.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven