Entertainment alle pijlers

hamsterrrrrbingo!

01-01-2012 20:05 115 berichten
Hoewel het eigenlijk te kinderachtig voor woorden is, zat is zojuist toch klaar voor de buis met mijn bingokaarten.



Helaas zat er voor mij niets bij deze week, zelfs van mijn beste kaart moest ik nog 3 cijfers.

Die nieuwe keuken heb ik eigenlijk niet eens nodig, maar een doos kaasstengels of een cadeaubonnetje had mij best geinig geleken.

Wie keek er nog meer? En wie heeft er wat gewonnen.

Ik vind het wel weer een slimme actie van de Ah.
Op de ah kan je trekkinguitslag lezen en de spelregels.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook niks gewonnen, we misten nog 4 getallen :P
niks gewonnen.

Niet dat ik een keuken nodig heb, maar een waardebon voor boodschappen is ook erg welkom.
Ze hebben wel een mega leuke super hamsterknuffel te koop.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat onze folderjongen/meisje met dit soort acties de folders lekker zelf houdt. Ik heb niets in de bus gezien en heb ook niets ontvangen in de winkel zelf....
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag nog een heel stapeltje gehad, ze moest er zeker vanaf. Helaas geen prijs, maar vandaag al wel weer een kaart voor deze week gekregen
quote:hgjb schreef op 02 januari 2012 @ 15:33:

Ze hebben wel een mega leuke super hamsterknuffel te koop.



Euh, die heb ik al.

Vorig jaar heeft dochter de kleurwedstrijd gewonnen van de ah.
Alle reacties Link kopieren
quote:Francisca21 schreef op 02 januari 2012 @ 15:35:

ik denk dat onze folderjongen/meisje met dit soort acties de folders lekker zelf houdt. Ik heb niets in de bus gezien en heb ook niets ontvangen in de winkel zelf....



Zelfde hier. Als er iets te winnen/ verdienen valt krijgen we geen folders. Anders krijgen we 2 paketten, ondanks de nee/nee sticker. Ik ahd toch nog 3 kaarten voor de 01/01 trekking, maar geen prijs.



Ik heb voor de trekking van 07/01 8 kaarten! Ik zit overmorgen klaar om te winnen (en ik wil helemaal geen nieuwe keuken )
Alle reacties Link kopieren
Uw prijs is: een bak vol met hamsters!
quote:bubbelwijn schreef op 02 januari 2012 @ 20:31:

[...]





Euh, die heb ik al.

Vorig jaar heeft dochter de kleurwedstrijd gewonnen van de ah.Leuk man, ik kon hem niet laten staan, ze zaten mij zo lief aan te kijken, er woont er hier nu eentje op de bank.
Heb 12 hamsterbingokaarten, we deden gisteren de boodschappen voor onze 80 plussers, die hadden zo iets, neem mee die zooi. De jongen achter de kassa had geen zin om ze allemaal uit te tellen.
quote:hgjb schreef op 02 januari 2012 @ 15:33:

Ze hebben wel een mega leuke super hamsterknuffel te koop.

Zoon ontdekte ze gisteren ook in de AH, hij werd helemaal blij toen hij "poes" zag en heeft er een tijdje mee rond gesjouwd.

Vorige ronde hamsteren hadden ze ook hamsterchocolaatjes, door zoon "beertjes" genoemd.



Jullie merken het al; wij zijn fans van de Hamsters
Vorige keer hadden ze ook taarten. Heb je die ook gezien? Zo leuk, maar er was niemand jarig bij ons en vond het niet zo goed idee voor de lijn om dat zomaar te kopen.
zitten jullie klaar?
Alle reacties Link kopieren
Uh, het was gisteravond al!,
Alle reacties Link kopieren
Is gisteren al geweest
Is het al geweest?
Serieus?
Alle reacties Link kopieren
Yep even de site van d ah checken staan de nummers op
Alle reacties Link kopieren
Ja! Op je kaart staat ook 7 januari
En had iemand al bingo?
Alle reacties Link kopieren
Nee.



Al zou ik de kaart vol hebben, dan win ik vast hooguit een doosje thee.
Vorige keer was toch op zondag?
Ik had ook helemaal niks, had toch zo'n 15 kaarten

maar niet eens een pakje thee gewonnen
Alle reacties Link kopieren
Hier 10 kaarten en helemaal noppes, nada, niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven