hamsterrrrrbingo!
zondag 1 januari 2012 om 20:05
Hoewel het eigenlijk te kinderachtig voor woorden is, zat is zojuist toch klaar voor de buis met mijn bingokaarten.
Helaas zat er voor mij niets bij deze week, zelfs van mijn beste kaart moest ik nog 3 cijfers.
Die nieuwe keuken heb ik eigenlijk niet eens nodig, maar een doos kaasstengels of een cadeaubonnetje had mij best geinig geleken.
Wie keek er nog meer? En wie heeft er wat gewonnen.
Ik vind het wel weer een slimme actie van de Ah.
Helaas zat er voor mij niets bij deze week, zelfs van mijn beste kaart moest ik nog 3 cijfers.
Die nieuwe keuken heb ik eigenlijk niet eens nodig, maar een doos kaasstengels of een cadeaubonnetje had mij best geinig geleken.
Wie keek er nog meer? En wie heeft er wat gewonnen.
Ik vind het wel weer een slimme actie van de Ah.
donderdag 5 januari 2012 om 22:39
quote:Francisca21 schreef op 02 januari 2012 @ 15:35:
ik denk dat onze folderjongen/meisje met dit soort acties de folders lekker zelf houdt. Ik heb niets in de bus gezien en heb ook niets ontvangen in de winkel zelf....
Zelfde hier. Als er iets te winnen/ verdienen valt krijgen we geen folders. Anders krijgen we 2 paketten, ondanks de nee/nee sticker. Ik ahd toch nog 3 kaarten voor de 01/01 trekking, maar geen prijs.
Ik heb voor de trekking van 07/01 8 kaarten! Ik zit overmorgen klaar om te winnen (en ik wil helemaal geen nieuwe keuken )
ik denk dat onze folderjongen/meisje met dit soort acties de folders lekker zelf houdt. Ik heb niets in de bus gezien en heb ook niets ontvangen in de winkel zelf....
Zelfde hier. Als er iets te winnen/ verdienen valt krijgen we geen folders. Anders krijgen we 2 paketten, ondanks de nee/nee sticker. Ik ahd toch nog 3 kaarten voor de 01/01 trekking, maar geen prijs.
Ik heb voor de trekking van 07/01 8 kaarten! Ik zit overmorgen klaar om te winnen (en ik wil helemaal geen nieuwe keuken )
vrijdag 6 januari 2012 om 15:11
quote:hgjb schreef op 02 januari 2012 @ 15:33:
Ze hebben wel een mega leuke super hamsterknuffel te koop.
Zoon ontdekte ze gisteren ook in de AH, hij werd helemaal blij toen hij "poes" zag en heeft er een tijdje mee rond gesjouwd.
Vorige ronde hamsteren hadden ze ook hamsterchocolaatjes, door zoon "beertjes" genoemd.
Jullie merken het al; wij zijn fans van de Hamsters
Ze hebben wel een mega leuke super hamsterknuffel te koop.
Zoon ontdekte ze gisteren ook in de AH, hij werd helemaal blij toen hij "poes" zag en heeft er een tijdje mee rond gesjouwd.
Vorige ronde hamsteren hadden ze ook hamsterchocolaatjes, door zoon "beertjes" genoemd.
Jullie merken het al; wij zijn fans van de Hamsters