Taakbalk in Windows 7

30-12-2011 18:07 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hierover dus een vraag. Tot vandaag had ik bijv. als ik naar Outlook wilde, en ik wees deze aan met de muis op de werkbalk, dan zag ik in het klein mijn postvak In, en een mailtje dat open stond. Dat vond ik erg handig,want dan kon ik zien welke ik moest hebben. Vanaf vandaag is de weergeave anders (en ik weet niet wat ik heb gedaan). Nu zie ik als ik het outlook-icoontje aanwijs met mijn muis, wel twee regels die aangeven welke vensters er open zijn en kan ik er één aanklikken met de muis,maar ik vind het niet zo handig als het eerst was. Hoe verander ik het terug???
Home is where your wifi connects automatically.
Al in de instellingen van de Taakbalk gekeken? Of in de instellingen van Outlook?

Het lijkt me logisch dat je dat ergens in kan stellen en dat zoiets niet willekeurig wordt getoond. En dan zal dat of in de Taakbalk of in de Outlook instellingen in te stellen zijn.
Ik heb het ondertussen gevonden. Het heet Aeropeek, en dat heb ik per ongeluk uitgezet. Even gegoogled, en weer aangezet. Maar toch bedankt!
Home is where your wifi connects automatically.
quote:Welpie schreef op 02 januari 2012 @ 17:17:

Ik heb het ondertussen gevonden. Het heet Aeropeek, en dat heb ik per ongeluk uitgezet. Even gegoogled, en weer aangezet. Maar toch bedankt!Wellicht handig om te vermelden waar je dat kan aan / uitzetten.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven