Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Ben je niet een beetje resistent geworden door al die AB Bo?

Wat rot dat sommige plekken erger zijn geworden, terwijl je na het infuus toch verbetering zag. Komt het door het virusje wat je vorige week had dat het erger is geworden?

Kan me voorstellen dat je lichaam nu even op een andere plek heeft moeten vechten om de koorts te laten zakken.

Ik heb geen spierpijn. Toch raar eigenlijk want ik voelde gisteren wel mijn heupen, dus ik had het wel verwacht.

Ja de Easy Walker is echt een koopje. Was er ook weer net op tijd bij want er hadden natuurlijk meer mensen voor gebeld. Niet gek voor die prijs.

Ik ben ook niet iemand die gauw bang is. En mijn mensenkennis is wat dat betreft wel behoorlijk groot.

Wat een weer trouwens. Het waait en regent behoorlijk hier. Een heel verschil met gisteren. Bah bah. Ook raar hè Bo dat er bij jullie nog geen cm sneeuw ligt.
Goedemorgen

Bo, zou je lijf inderdaad niet resistent kunnen worden als je het zolang krijgt?

Zoeb, respect dat je geen spierpijn hebt. Het is inderdaad een heerlijke route maar ik had bij de bieb toch mooi de bus gepakt

Ing, fijn he zo een man die zich daarmee bezig houdt. Heeft itsman ook gedaan en dat scheelde mij een boel stress. Wij hebben een tweedehands kinderwagen aangeschaft en een oude retro kinderwagen gekregen, we vonden ze nieuwe veel te duur. En pommeltje zal er weinig van merken dat alle grote aankopen niet nieuw zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik denk inderdaad dat die bacterie zo langzamerhand wel resistent is ja, maar het alternatief is helemaal geen AB meer en dan ben ik bang dat die infectie zich nog verder uitbreidt.

En het is hier echt raar weer; geen sneeuw te zien, en tussen de vijf en de tien graden!

Het toerisme in de streek zal er niet blij mee zijn, maar ik vind het niet zo heel erg
Goedemorgen, wat heb ik geslapen zeg! ik lag eindelijk weer eens lekker vanmorgen en werd om 10 uur pas wakker, het donkere weer zeker?

Succes bij de cardioloog Bo, is dit een routine onderzoek om te kijken of je hart onder de behandeling te lijden heeft?

Die stafylokokken kunnen resistent worden, niet je lijf ;) klein detail Its maar net zo ernstig...

Mooi prijsje voor de kinderwagen Zoeb, staat de handleiding niet op internet? volgens mij staat alles wel ergens.

Ing dat doe ik ook hoor, uitzoeken welk merk als beste is beoordeeld voor ik een grote aankoop doe. Nu staat er al een jaar een vriezer bovenaan ons lijstje, het tafelmodel dat ik graag wil is 443 euro en aan de prijs verandert niks, als we van vakantie terugkomen bestel ik hem, eentje die je nooit hoeft te ontdooien!
Ik had je laatste post niet gezien Bo, ja als je stopt loopt het waarschijnlijk helemaal uit de hand, het is zoeken naar een manier om het net binnen de perken te houden. Met die AB voor mijn blaas heb ik ook dat probleem al een paar keer gehad (afkloppen)

Daarom vroeg ik laatst of je echinaforce slikte, ik heb het idee dat het helpt bij mij.
Bo je bent al weg, ik hoop dat bij de cardioloog alles goed is. Dat mag wel een keer.

Ben aan het werk en ik kan elke keer vijf woorden typen voor ik weer een klant aan de lijn krijg. Zo doe ik wel erg lang over een post zeg.
Zoeb heerlijk de koopjes op MP zeker als het ook nog in goede staat is nu nog de geruiksaanwijzing vinden. Maar ik denk dat je zonder gebruiksaanwijzing er ook wel uit komt.

Bo sterkte bij de cardioloog. Ik neem aan dat je de uitslag van de echo gelijk te horen krijgt. Balen dat de AB niet helemaal zijn werk doet.

Ik ben vanochtend bij de kaakchirirg geweest. En er wordt morgenmiddag al een wortelpunt behandeling gedaan. Ik hoef nu geen extra AB shot te nemen vanwege mijn lekkende hartklep, omdat ik morgen stop met de kuur die ik had gekregen. Ik neem er vandaag 2 ipv 3 zodat ik er morgen ook nog 2 heb.

Nog even lekker wezen zwemmen met mijn kleinzoon en dochter.
Ha Bo, hoe is het gegaan hij de cardioloog? Krijg je meteen de uitslag? Ik hoop dat er nu eindelijk iets gevonden wordt waar die pokkestaph het loodje van legt. Hij heeft je nu wel lang genoeg geplaagd hoor

En wat bizar hè, het weer momenteel. Dit noemen ze nou de horrorwinter... Ja, het stormt, maar 10(!) graden in januari. Bij ons in de tuin staat de kerriejaponica (geen idee of je dat zo schrijft) te bloeien, toch echt een maand of 2 te vroeg.

Meep, morgen al de wortelpuntbehandeling. Dat is gelukkig snel. En ik heb niet het idee dat je je erg laat tegenhouden in je dagelijkse programma, ist niet? Sterks morgen!

Wat een avontuur Zoeb, de weg kwijt in M, en dan met een bohemien een stuk aan de wandel. Zo blijkt, zwervers zijn ook net mensen...

Ik lig al de hele dag onder mn dekbed op de bank. Het verkoudheidsvirus heeft nu echt toegeslagen: dikke keel hoesten en vooral veel slaap. Zat denk ik nog wat van de afgelopen tijd dat eruit moest... Ik geef er maar even aan toe. Tv als behangetje aan op de achtergrond, eurosport doet het altijd heel goed om bij in slaap te vallen. Zo'n dag als vandaag, ik kan er ergens ook best van genieten. Lekker cocoonen, en de keelpijn gaat vanzelf wel over, na een heleboel kopjes thee. Met honing. Overigens, gelukkeling, geen kans op besmetting, want ik heb geen ipod Nee, gekheid... blijf jij ajb gezond zo vlak voor je vakantie. Wanneer ga je? Hier zijn we ook aan het aftellen, nog 9 weken!
Ro en ik zijn er weer, ik heb een vreselijk lange dag gehad bij de cardioloog, maar mijn hart is goed.

Nu even uitrusten, later lees ik bij!
Ro en ik zijn er weer, ik heb een vreselijk lange dag gehad bij de cardioloog, maar mijn hart is goed.

Nu even uitrusten, later lees ik bij!
Mooi Bo, rust maar lekker uit. Schoot het allemaal niet op of hadden jullie meerdere afspaken?

Zoebie ik heb niet de easywalker maar een bugaboo. Vriendin heeft hem dus als je ergens niet uitkomt kan ik het haar vragen. 10¤ is echt geen geld!

Sjur beterschap, rust maar goed uit.

Its vreselijk dat bed zo hoog! Heb ik nooit gedaan, ik had mijn kraambed beneden op de bank omdat ik niet boven wilde liggen. Het was tenslotte augustus.
Jeetje Bo, zeker een lange dag als je net pas thuis bent.

Maar gelukkig is alles goed met je hart.

Phoehee ik heb de Easy Walker vanmorgen gehaald en het is heel simpel. Ik ben er al helemaal uit. Nog beter dan de mevrouw waar ik hem van kocht want die zei dat hij alleen maar plat opgevouwen kon worden, Dus het was een lang eind. Maar ik ben er al achter dat hij ook nog dubbel kan, dus wel in de Clio past. Wat wel fijn is.

Ik heb op de kerstboom na alle kerstversiering al opgeruimd. Toch ook wel weer fijn.
Sjur beterschap. Ik heb inderdaad nu weinig last/pijn. Maar de bult (= ontsteking die is doorgebroken uit de kaak) drukt wel en dat is gevoelig. Ben echt blij dat het zo snel al kan.

Bo weer een lange ziekenhuisdag. Maar wel fijn dat je hart goed is. Want chemo kan ook hartproblemen geven.
http://www.easywalker.nl/global-EN/manuals/manuals.html

er staan meerdere linken op het nt Zoebie

Bo rust lekker uit, fijn dat dat tenminste goed is

Sjur we gaan de 12e! ik neem je uitnodiging later aan, ik ben vast spullen aan het verzamelen voor de koffers, ik hou ervan om tijdig te beginnen, iig met medicijnen aanvragen enz.
Geen haast hoor gelukkeling, dat spelen komt wel als je op de rand van het zwembad een cocktail drinkt... De 12e, das al bijna!
Sjur lekker met een dekentje op de bank en alle films enzo kijken die je nog niet hebt gezien en de boel de boel laten.

Heerlijk voor een dag.

Bo ik vind het ook niet erg dat er nog geen sneeuw ligt. Maar die regen en storm is te gek voor woorden eigenlijk. Het lijkt meer herfst af en toe, maar zoals gisteren was het dan weer net lente met het zonnetje.

Maar de twaalfde is donderdag over een week al. Wat snel Gelukkeling. Ben nog steeds blij met de boeken. Heerlijk om uit te zoeken wat ik wil lezen.

Bo vond jij 1963 van King ook zo langdradig? Dit is het eerste boek dat ik lees van King, maar hij valt een beetje tegen. Al denk ik wel dat de spanning nog moet komen. Ik moet nog een heel eind. Ben inmiddels in een ander boek begonnen. Soms pak ik Stephen King er wel weer bij, dus ik lees het wel uit. Ik kan gemakkelijk drie boeken tegelijk lezen, dat is wel fijn.

Moeten we weer feuden als Geluk op vakantie is?
Oh en ik vind het wel een mop. De mevrouw van de buggy zei dat hij niet dubbelgevouwen kon worden. Alleen wel plat, maar dan was het nogal een lang ding. Thuisgekomen natuurlijk uittesten hoe het in elkaar moest met de drager voor de maxi cosi en ik ben er achter dat hij wel dubbel gevouwen kan worden. Zou die vrouw dat nu nooit geweten hebben?

Dus Gelukkeling, ik heb die gebruiksaanwijzing wel gelezen, maar ik dacht dat het over een andere buggy ging. Nu blijkt dat het gewoon de Sky is die ik heb. Dank je wel voor het zoeken.
Zoeb, nee, ik vond 1963 niet langdradig, maar ik hou sowieso erg van de boeken van Stephen King (tenminste, de niet-horrorboeken).

Dus zijn stijl bevalt me wel :-)

Meepie, precies, ik heb al zo lang en zoveel verschillende chemo's gehad dat ik standaard twee keer per jaar naar de cardioloog moet.

Sterkte met je kiespijn, het klinkt weer naar!

Gelukkeling, wat goed dat je de manual gevonden hebt :-) En al over 7 dagen vakantie, wat een fijn vooruitzicht.

Phoehee, ik had één afspraak met de cardio, maar het bleek in een andere kliniek te zijn vanwege werkzaamheden, ik moest de halve stad door; toen was ik te laat en moest ik wachten, Ro kwam me dus ook op de verkeerde plek halen want ik was vergeten te bellen... kortom, het was me het dagje wel :-)

Sjur, goed uitzieken hoor!

En ik moet ook zo lachen om de voorspelde horrorwinter; maar ja, wat niet is kàn nog komen natuurlijk *klopt direct af*

Ik ga lekker slapen, morgenochtend bloedprikken en dan verder een dagje rust.
Dus om het spannend te houden, moet ik Stephen King doorlezen Bo. Dat zal ik dan maar eens doen. Straks in bed en morgen in de trein. Tijd genoeg. Als je nog leuke boekentips hebt, hoor ik ze graag.

Jeetje en dan laten ze niet weten dat er een verbouwing is?? Ook dom. En Ro jou dus zoeken en die moest dan ook nog eens de halve stad door. Geen wonder dat het een lange dag was. Misschien toch een Mobieltje Bo??

Ik hoop dat ze morgen heel goed en vooral dat ze de eerste keer raak prikken Bo. Duim duim. (rare zin eigenlijk).
Slaap lekker Bo.
Fijn dat je hart goed is Bo (wisten we al maar toch fijn als een dokter het bevestigt ).

Slaap lekker!
Ga in therapie!
Zoebie heb je Corinne Hofmann al gelezen? dat lees je in een ruk uit, te beginnen bij de blanke Masai, dan zijn alle boeken van Camilla Lackberg goed, in goede volgorde lezen, ze kunnen ook afzonderlijk, maar voor de levensloop van de personages is het op volgorde lezen leuker.

Dan de hongerspelen van Suzanne Collins, drie boeken ook op volgorde te lezen, zo kun je weer even vooruit!
Ik ben zelf net begonnen in het negerboek van Lawrence Hill, uit de slaventijd, moet ook een mooi boek zijn.
Zo, bloed is geprikt. Nu lekker uitrusten, met die storm vannacht heb ik ook niet zo best geslapen, het leek alsof het dak eraf waaide zeg!

Zoeb, veel mensen vinden Stephen King te langdradig hoor, dus je bent niet de enige! Lekker een ander boek pakken als dit boek je niet kan boeien.

De kliniek zei gisteren dat ze me over de telefoon hadden verteld dat ze verbouwing zouden hebben, maar ik schrijf altijd alle informatie op en er stond niks van op mijn schrijfblok.

Dus ik denk zelf dat ze het vergeten zijn me mede te delen :-) Geeft niks, alles is goed gekomen.

Iedereen alvast een goede dag gewenst! Gelukkeling, jij moet werken toch?
Bo is het prikken gelukt of zijn ze vandaag niet zo vroeg?

Of moet je naar het lab?

Goeie tips van de boeken Geluk. Wanneer krijg je vakantie?

Ik ga de kerstboom opruimen. Het zal wel kaal zijn.

Ik hoef om één uur pas weg. Om half vier fysio en dan meteen de spalk aanmeten. Die is gelukkig alleen voor 's nachts.

Als ik die 's nachts omdoe blijft in ieder geval mijn hand open en hoef ik die 's morgens niet met veel pijn open te maken.

Ik merk nu wel dat de krampen toenemen zonder die specifieke medicijnen. Nog een week en dan kan ik de andere opbouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven