vtech storio

03-01-2012 14:15 8 berichten
Hoi,

Onze jongens hebben een Vtech storio en zijn daar helemaal blij mee. Bij aankoop krijg je 3 explorer punten waarmee je via de vtech site gratis nieuwe verhalen kan downloaden. Dat heb ik een tijd geleden gedaan en ik heb nu net weer een paar nieuwe verhalen gedownload. Elk verhaal kost 1 punt of 2,99 euro. Ik heb geen punten, dus heb gewoon betaald. Maar weet iemand of je uberhaupt aan extra punten kan komen? Of is dat gewoon eenmalig bij aankoop?

Op de vtech site kan ik het niet vinden namelijk.
Google is your friend.

http://www.freegamez.be/spelletje/vtech+punten.html
Graag gedaan.
? Dit heeft toch niks met de Storio te maken?
Alle reacties Link kopieren
Zijn die punten niet gewoon een manier om een game kado te doen bij aankoop? Misschien even de klantenservice van Vtech contacten?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Volgens google wel. Als ik vtech storio punten google dan krijg ik wat ik je heb aangeboden.

Anders moet je zelf de moeite maar even nemen.
Cateautje, dat heb ik natuurlijk allemaal al geprobeerd via google voor ik een topic open. Ik vind niks, dus daarom open ik dit topic

Ik zal de klantenservice wel bellen, maar had gedacht hier wel ervaringsdeskundigen te treffen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen hebben een mobigo van VTech en daar kun je bij het doen van spelletjes punten krijgen voor een download. Heb me daar nooit verder in verdiept, maar is het misschien zoiets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven