** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
Goedemorgen allemaal!

Ik ben weer terug van vakantie! Een weekje zon in Egypte heeft me goed gedaan. Voel me een stuk uitgeruster en ben lekker gekleurd.

Ik heb gelukkig geen zwangerschapsmasker gekregen, waar in veel boekjes voor wordt gewaarschuwd. Veel gezien, nog bij vrienden geweest, en lekker veel gelezen en gelukkig niet ziek geworden. Het eten was super goed!

Nut, ik ben ook zelfstandig onderneemster en als het goed is, komt die uitkering al per 1 juli. Elke zelfstandige krijgt dan die uitkering, met een maximum van iets van 1100 of 1300 euro per maand (minimumloon) als je 30 weken zwanger bent. Je kan hem nog niet aanvragen, maar ik hou de site van het UWV steeds in de gaten middels het zoekwoord ZEZ-regeling.

Rits, wat een vervelend dat de ingreep zo rot is verlopen. Het is natuurlijk al zo K*T dat het zo moet lopen, maar dan ook nog zo'n ingreep. Ik weet niet hoe het voelt, maar je kan je alleen maar heel veel sterkte wensen!

Die namen... rgrgrg, om gek van te worden. Ik heb al 19 jaar een meisjesnaam, maar een leuke jongensnaam kan ik gewoon niet bedenken.

Die meisjesnaam is spontaan ontstaan. Toen ik 19 jaar geleden mijn allereerste boeking op het reisbureau mocht gaan maken, moest ik een touroperator bellen en toen kreeg ik een vrouwtje aan de lijn met die naam en omdat ze me zo geweldig heeft geholpen, was toen bloednerveus, is die naam altijd blijven hangen en eigenlijk best een moderne naam gebleven, dus dat wordt de meisjesnaam Ik krijg 13 maart mijn 20 weken echo, ik hoop dat ze dan kunnen zien wat het gaat worden, en als het toch een jongetje is, ga ik wel zo'n boekje kopen.

Ik heb ook weer wat. Ik heb mijn beide ouders meegevraagd naar de 20 weken echo, gewoon omdat het een speciaal moment is die ik graag wil delen met 2 mensen die belangrijk voor me zijn. (mijn ouders zijn gescheiden wat op een hele nare manier is gegaan). Mijn vader vindt het super leuk en voelt zich vereerd dat hij mee mag ongeacht of mijn moeder wel of niet mee gaat, maar mijn moeder wil alleen mee, als mijn vader niet mee gaat. Pffff...... Moet ik nu kiezen tussen mijn ouders? Geloof dat ik ze dan beide maar niet mee neem? Wat zouden jullie doen?

Ga nu naar het ziekenhuis, moet weer bloed laten prikken voor die schildklierperikelen.... bleehhh, ben nog steeds geen held. Vrijdag krijg ik hier weer uitslag van. En omdat ik voor mijn vakantie steeds zo'n hoge bloeddruk heb (160 om 90) ga ik ook even vragen of ze die willen meten, hopelijk is die nu een stuk lager nu ik terug ben van vakantie. Wordt vervolgd.

Beterschap voor iedereen die in de lappenmand ligt!
@rits: alsof die miskraam niet erg genoeg is, wat een ellende zeg. Ik hoop dat er nu eindelijk wat rust komt voor jullie om het allemaal een plek te gaan geven.

@nut: fijn dat alles weer goed was bij de VK. Wel makkelijk als de keuze voor het ziekenhuis al voor je is gemaakt.

@ericaatje: wat klinkt die vakantie heerlijk zeg. Ik wil oooooooook. Wat een gedoe met die echo zeg. Ik zou ze gewoon allebei uitnodigen en het dan aan hunzelf overlaten of ze het belangrijk genoeg vinden om te komen ook al is de ander erbij. Misschien dat je moeder zich nog bedenkt en anders heb je in ieder geval je vader erbij, het is wel fijn om er iemand bij te hebben.

@lucycat: wat leuk dat shirtje, zo lief als mensen daaraan denken.

@bloempje: wat leuk, een meisje!! En natuurlijk nog veel belangrijker dat alles goed was.

Hier gaat alles goed. Nog steeds wel moe maar langzaam aan wordt dat volgens mij al wat beter.
Goedemorgen,

Kom net bij de huisarts vandaan, heb een flinke bijholteontsteking en het begin van een longontsteking. Ik hoef dan ook niet uit te leggen dat ik me belabbert voel ! Heb een kuurtje gekregen voor een week, hoop dat hij aanslaat !

Ericaatje, wat een toestand met je ouders.. Ik zal ze zelf laten beslissen of ze meegaan, maar wel onder voorwaarden dat ze het gezellig houden.

Ik ga op de bank hangen, hoop dat de kinderen zich rustig houden vandaag !
kimmutje, wat vervelend zeg. Dan voel je je echt niet goed zeg! Veel beterschap!

Ericaatje, je hebt ze beide gevraagd en als de een niet mee wil om de ander, dan zou ik inderdaad ook de keuze bij hun laten. Als je moeder dat niet wil, dan niet.. Wel jammer, maar dat is dan haar keuze.

Ben dinsdag met mn moeder naar de echo geweest. Blijft leuk he, die bevestiging! Vind het zo raar dat er een kindje in je zit, druk te bewegen, duim in de mond. Maar eigenlijk merk je er zelf weinig van! Voel me nog niet topfit, maar wordt wat beter. Paar dagen ziek geweest, was nog niet lekker op mn vrijgezellenfeest, dus niet meer mee uit geweest. Maar was wel heel leuk! Morgen gaan we trouwen!

Voor de tabel: 18-3 vk 7-4 20 wkn echo
Zaza, heel veel plezier morgen. Lekker slapen vanavond en dan ben je morgen de stralende bruid. Spannend hoor!

Kimmutje, wat rot zeg. Zit ook al een week thuis met harde buiken en een virus daarboven op. Kom niet van dat virus af, voel me zieker dan aan het begin van de week maar wil niet weer bij de dokter gaan lopen zeuren..

Pebbles, gaan jullie uitvinden of het een meisje of jongetje is? Nog steeds aan de borstvoeding? Hier laat hij de morgen voeding maar niet gaan dus heb me er nu maar bij neergelegd. Hopelijk wordt de productie snel wat meer (volgens LLL mevrouw zodra meisje levensvatbaarheid gaat de melkproductie weer omhoog!)
Hey Meiden,

Kimmutje en Bloempje beterschap. Ziek en zwanger is geen combi :(

Zaza hele fijne dag morgen!!! BLijft leuk die echo's idd!
Jeetje wat een zieken allemaal. Hier zijn we gelukkig allemaal weer op de been. Nog wel hoesten, maar dat zal wel moeten slijten.

@ Rits, wat onzettend naar dat het met de curretage zo gelopen is. Het zit je allemaal niet mee. Weet niet of je nog meeleest, maar gaat het nu al weer wat beter?

@ Ericaatje, super van je vakantie. Kun je er weer helemaal tegenaan.

Heb je de uitslag van je bloed al? Vervelend de situatie met je ouders, kan me voorstellen dat je het juist graag nu met ze wil delen. Is er al een oplossing?

@ Zaza, morgen de bruid. Gefeliciteerd en wens je een hele leuke dag toe.

Pas je nog in je jurk?

@ Bloempje, wat leuk dat jullie nu een meisje gaan krijgen. Kun je alvast gaan shoppen.

Hier vanochtend weer eens lekker de stad ingeweest en heb mezelf verwent met een leuk shirt van mamalicious. In een vrolijk rood/oranje kleurtje, laat het voorjaar maar komen.

Verder zijn we begonnen met het klussen aan het nieuwe kamertje van mijn zoontje. Hebben voor hem nieuwe meubeltjes besteld die ongeveer half april gaan komen. Hebben op zich nog wel even, maar nu kunnen we rustig aandoen. Als zoonlief dan over is naar zijn nieuwe kamer, gaan we beginnen aan de babykamer. Hebben jullie al plannen voor de babykamer?

Ow, ik heb steeds geen tijd om helemaal bij te lezen en op iedereen te reageren, sorry! Wel leuk voor mij, want m'n sociale leven komt hier eindelijk op gang . Heb bijholteontsteking gehad, toen een week naar NL, deze week veel afspraken, nu het huis logeerklaar maken voor m'n schoonzusje, gezellig. Ze blijft t/m maandag, misschien gaat ze wel mee naar m'n scan. Daarna zal ik wat meer tijd maken om hier weer even goed bij te lezen!

@ zaza;gefeliciteerd, getrouwde vrouw! Fijne dag vandaag, geniet ervan!

@bloempje;wat leuk, ook een meisje! Ben benieuwd wat de "score" hier gaat worden...jongetjes vs. meisjes

@ericaatje;wat heerlijk zo'n vakantie! Is het bloedprikken meegevallen? Wat vervelend dat je nu zo tussen je ouders in zit...ik weet naturlijk niet wat er tussen hen gebeurd is, maar eigenlijk vind ik dat je moeder haar gevoelens even opzij moet zetten. Het gaat nu om jou en je kindje, niet om haar en haar ex.

Ik was zelf van plan om een videocamera mee te nemen naar de scan, omdat ik niet weet of ze het hier kunnen opnemen. Misschien is dat een alternatief voor haar?

@iedereen die voor een urban-jungle wl gaan;kunnen jullie dat niet gezamenlijk doen en dan een flinke korting vragen

@alle zieken;beterschap! Hebben jullie ook het idee dat ziek zijn langer duurt nu je zwanger bent? Ik ben er nu vanaf, maar het duurde zo lang!

@minny;we hebben 4 slaapkamers, dus de logeerkamer wordt ook babykamer, als we logees hebben, komt de baby wel bij ons (de eerste maanden slaapt ze waarschijnlijk toch al bij ons ivm nachtvoedingen). Omdat we huren kan ik niet zoveel aan de kamer doen, ik ben van plan om haar naam heel groot te printen, de letters uit karton snijden en dan met leuk behang beplakken, die kan ik dan op de muur plakken met spul wat de muur niet beschadigt.

M'n buik is de afgelopen week trouwens ontploft! Toen we in NL waren had ik nog amper buik, nu is het al echt een zwanger buikje, m'n broeken passen niet meer, jeeeh! Ik heb nog geen zin/tijd gehad om te shoppen, dus ik draag m'n spijkerbroeken nu met de bovenste knoop open en een riem erover , dit weekend naar een Outletcentre in Bicester, maar ik geloof niet dat ze daar maternity-shops hebben, anders volgende week naar Windsor. Als ik daar niet kan slagen ga ik een veel te dure broek kopen in Harrods, ik ga mezelf lekker verwennen deze zwangerschap

Groetjes!
Hey meiden,

Sinds een dag of 5 voel ik soms op een rustig moment af en toe een 'tikje' in mijn buik. Soms herhaalt het zich na een minuut ofzo tot 3- 4 keer. Dan is het weer een tijd weg. Vergelijk alsof je met je tong heel effies snel en licht je wang aantikt...en dan aan de buitenkant met je hand voelt aan je wang. Voelt echt anders dan darmen. Denk dat het mijn kindje is, maar weet het niet zeker omdat het mijn eerste is...wat denken jullie? Vandaag precies 17 weken...

Doeiiii Lucycat
Rits jeetje ik voel helemaal met je mee,

ik was ook een augustusmama geweest als het afgelopen januari niet mis was gegaan. Ik schrijf bij ander tipic mee over een miskraam.

Ik heb daar veel steun aan, en ik zat ook met veel vragen.

Ik heb 23 januari curretage gehad en ik krabbel er nu weer een beetje boven op. Onderschatten moet niemand dit ik wens je heel veel sterkte.

De rest van de dames nog fijne zwangerschap gewenst, heel af en toe kijk ik hoe het met jullie gaat. Aangezien je dat datum toch blijft herinneren aan de zwangerschap.

Veertje
@ Zaza, gefeliciteerd met je trouwdag. Heb je een leuke dag gehad? niet weggewaaid tijdens de storm? Hebben jullie wel mooie foto's kunnen maken?

@Bloempje, leuk een meisje! Je had toch al een zoon? Dan is het toch de koningswens?

@Caporice, wat een superidee van die videocamera. Ik heb er ook nog wel ergens een liggen. Ik ga van het weekend meteen kijken of die het nog doet.

Dan kan ik het toch aan mijn ouders laten zien.

@Minny, ik heb alles in koloniaal houten meubels. Op de muur krijg ik een afbeelding van Nijntje, omdat ik zelf helemaal gek ben van konijnen. Een konijnenkamer dus. Ga er het weekend van pasen aan beginnen.

@ Lucycat, ik voelde bij 18 weken precies hetzelfde, en dan met name als ik heel ontspannen op de bank lag. Volgens mijn vk is het cruciaal, maar helemaal uitsluiten deed ze het niet. De tijd moet nu wel gaan komen.

Gisteren bij VK geweest. Uitslagen van mijn bloed waren nog niet binnen, maar mijn bloeddruk was weer goed en ik heb het hartje weer gehoord. Verder heeft ze even aan mijn buik gevoeld, en de kleine ligt ongeveer 2 cm onder mijn navel. Bij 20 weken moet dat ter hoogte van je navel liggen, dus de kleine groeit volgens schema.

Wat de perikelen wat betreft mijn ouders. Mijn vader kan die dag helaas niet mee, hij moet namelijk op mijn reisbureau passen :-) omdat ik die dag geen personeel heb. Dat vindt hij ook geweldig. En ik heb besloten niet aan de grillen van mijn moeder mee te doen, meteen de kop indrukken, want anders krijg je dat gezeik straks ook bij de bevalling en het bezoek erna dat ik hele bezoekschema's moet gaan maken en daar moet ik ff niet aan denken. Ik heb nu een goede vriendin meegevraagd en die kan hopelijk alles mooi filmen, kunnen ze het toch nog zien (als ie het doet).

Nou meiden, ik moet vandaag werken... ga eens wat doen. Fijn weekend allemaal!

Voor het schema, ik moet nu 7 april naar de lactatieverpleegkundige en 22 april weer naar de vk, 13 maart is de 20 weken echo.
@kimmutje: dat klinkt heftig zeg, geen gewoon virusje dat met een beetje rust weer overgaat. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

@zaza: ik hoop dat je een hele mooie dag hebt gehad gisteren. Het was in ieder geval een stormachtige huwelijksnacht. Leuk dat je weer even van de uk hebt kunnen genieten op de echo.

@bloempje: ik ben er nog niet helemaal uit of we willen weten of het een jongen of een meisje wordt. De borstvoeding is hier nu sinds een week of 3 helemaal over. Mijn productie liep flink achteruit en ze wilde op eens niet meer. Daarna nog 1 keer als troost maar nu is het echt over. Op zich wel fijn dat het zo natuurlijk is gegaan want ik wilde wel graag een paar maanden rust tussendoor hebben. Ze is nu wel echt babietje af, dat is wel jammer.

@lucycat: kan heel goed hoor dat je de kleine al voelt. Bij de vorige zwangerschap voelde ik het ook ergens tussen week 17 en week 18. Ik ben vandaag 15 weken dus ik hoop binnenkort ook weer wat te gaan voelen.

Ik vond het vorige keer heel leuk dat gefriemel in je buik, ik heb dat heel lang gemist terwijl ik die buik echt niet miste.

@minny: voor je zoontje denk ik ook wel fijn dat hij al een tijdje op zijn nieuwe kamertje slaapt als de baby komt, dan voelt het ook wat minder alsof zijn plek wordt ingepikt. Voor de babykamer heb ik eigenlijk nog geen plannen. Ik heb wel de laatste tijd veel retro babyspul gezien en dat vind ik wel erg leuk. De meubeltjes krijgt ze waarschijnlijk doorgeschoven van mijn dochtertje dus voor haar moeten we wat nieuwe dingen uitzoeken.

@caporice: haha, een ontplofte buik, dat klinkt grappig. Vaak gebeurd dat als je vakantie hebt ofzo, rust schijnt goed te zijn voor de groei.

Die namen waar jij het over hebt, Harrods enzo, ken ik alleen maar uit films en series enzo. Voor mij is dat haast niet voor te stellen dat je daar gewoon even heen kunt gaan zonder er eerst een reis voor te maken.

@veertje: Fijn dat je veel steun hebt op dat topic over miskramen. Leuk dat je hier af en toe nog even komt kijken, ik kan me voorstellen dat dat best een beetje confronterend is. Wil je al weer zwanger worden of laat je het eerst even tot rust komen?

@ericaatje: fijn dat alles goed was bij de VK. Die oplossing voor de echo lijkt me heel goed. Ik hoop dat ze tegen de tijd dat de baby er is ze weer wat beter met elkaar door 1 deur kunnen.

Waarom moet je naar de lactatieverpleegkundige trouwens?

Volgens mij ben ik de laatste maar voor het schema: 14 april 20 weken echo.

Pebbles, op dit moment even nog rust moet ik zeggen. Ik ben heel erg ziek geweest na de miskraam. Blaasontsteking en toen kuur, daarna vocht in de longen en bronchitus weer een kuur. Maar de kuren beiden kon ik niet zo goed verdragen veel diarree en toen prednison. Nu gaat het wat beter met me en van de week bij gyn geweest voor nacontrole. Ik ben inmiddels alweer op dag 27e dag ongesteld geworden. En de gyn zag 2 eitjes gezien mijn leeftijd verhoogde kans op tweeling. En deze maand hadden we nog besloten nog niets te doen. Wel apart dat je in de eierstokken de eitjes alweer kon zien. Mijn lichaam is wat dat betreft weer helemaal in orde.

Geestelijk gaat het nu ook wat beter moet ik zeggen.

Groetjes Veertje
Hallo allemaal,

Weer terug van vakantie! Was heerlijk! Wel gek, normaal gaan we altijd 's avonds uit eten enzo en nu zaten we in ons huisje met dochter om 18 uur aan tafel. We hebben het maar goed gemaakt door veel buiten de deur te gaan lunchen. Onze dochter kon na 2 dagen ook "ciao" zeggen, dus werd regelmatig aangehaald door Italiaanse omaatjes.

Rits, weet niet of je dit nog leest, maar wat een toestand met de curettage zeg. Echt rot voor je. Hoop dat je lichamelijk en geestelijk rustig kan herstellen. Zorg goed voor jezelf en laat je verwennen!!

Over babykamer: voor ons makkelijk: die hebben we niet! De baby gaat in een hoek in onze (grote) slaapkamer. En daarna bij onze dochter. Het hoekje ga ik wel leuk inrichten; de baby komt in mijn eigen wieg van vroeger en gaat op mijn eigen commode. Toen onze dochter geboren werd, woonden we met zn 3-en op 42 vierkante meter. Toen ze 4 maanden was zijn we verhuisd en nu hebben we 85m2, dus voor ons een paleis!!!

Groetjes!
@ Pebbles, ik heb geen idee waarom ik daar naar toe moet. Ik moest bij het eerste gesprek aangeven of ik borstvoeding wilde (proberen te) geven. Ja, dus, en kennelijk valt dit onder het standaardgebeuren of zo bij deze praktijk??? Ik heb echt geen idee, ben ook voor de eerste keer zwanger. Ik kan het je 7 april vertellen. Heeft niemand anders dat dan?

@ Veertje, je hebt geen gemakkelijke weg gegaan, maar wel prettig dat je lichaam weer op orde is en dat je toch even die rust neemt om het allemaal te laten bezinken. Zitten er veel tweelingen in je familie? Ik hoop snel te mogen horen dat het weer gelukt is. Heel veel sterkte en geluk voor jouw gezinnetje!

@Belly, wat leuk dat de kleine in jouw wieg komt te liggen. Ik vind dat toch wel heel erg speciaal. Als het goed is, komt in juni mijn wieg ook mijn kant op...

Nou meiden, doe vandaag even rustig aan. Vrijdagavond al meidenavond gehad met uiteten, gisterenavond naar de try-out geweest van de musical Dirty Dancing incl. eten, dus nu maar even rust. Heerlijk.

Fijne zondag allemaal.
Hoi meiden,

Nou, ik ben aan de beurt, ik word ziek. Voelde me de afgelopen dagen al niet fit, maar nu smaakt eten me niet meer en als dat zo is... dan is er iets aan de hand. Ik ga zo dus ook in mijn bedje liggen, maar ik wilde jullie even laten weten dat de aanpassingen in de tabel even op zich laten wachten.

Tot later,

Tori
Nee komt niet voor in onze familie tweelingen. Totaal geen enkele en mijn moeder komt uit een nest van 11 kids dus daaris ook echt totaal niets.

Gezien mijn leeftijd meer kans op tweelingen in mei word ik 38 jaar iekssss.
Hallo allemaal!

Tori, beterschap, hoop dat je snel weer op de been bent, deze week toch je 20 weken echo, laat je die wel door gaan als je ziek bent?

Ericaatje; hoe was Dirty Dancing? Was vroeger verslaafd aan de film, elk weekend met mn nichtje was het of Grease of Dirty Dancing,

Nee lactatieverpleegkundige ken ik niet en hoef ik dus ook niet heen. Ga sowieso geen borstvoeding geven, ivm medicijnen.

Lucycat; wat leuk dat je de baby al hebt gevoeld! Lijkt me heel bijzonder, zeker de 1ste keer.

Ooh de babykamer, na de vakantie gaan we er eens mee beginnen. Hou niet zo van klussen, vriendlief en ik zijn er allebij niet zo handig in, dus dat wordt nog wat. Ga maar eens lief naar een bevriende schilder kijken.

Gaan jullie ook nog op een of andere cursus. Ik ga bij ons via het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat het zal zijn.

Voor het schema: 25 maart vk en 8 april 20 weken echo
hooi

Hier weer even een kleine up-date van mijn kant.

Alles gaat hier goed.

Ik heb alleen weinig nieuws eigenlijk.

Ik voel de kleine inmiddels ook en dat is natuurlijk super!

Over 2,5 weken heb ik de 20-weken echo en ben ik dus alweer op de helft!

Ik wil niet weten wat het word hoor, dat hou ik lekker als een verassing.

Namen hebben we ook nog niet echt vast staan.

En met de babykamer zijn we ook nog niet begonnen.

Onze zoon krijgt eerste een mooie peuterkamer en dan verschuiven zijn meubeltjes naar de babykamer.

ik moet nog wel wat kleine dingetjes nog aanschaffen, oa nog hydrofiel doeken, daar kun je nooit te veel van hebben, want die gebruik ik voor zoon nog steeds ontzettend vaak!!

verder groei ik ook prima, alleen ben ditmaal echt rondom 'gevuld' hihi

De eerste keer droeg ik echt voor met een mooie puntbuik, maar nu zit het dus overal.

cursussen ga ik niet volgen.

Al twijfel ik wel, ik wil misschien wel een BV cursus volgen, maar daar denk ik nog even over na.

Hoe gaat het verder met de rest?

Is er al iemand bezig met de babykamer?

Oh voor het schema: 21 maart heb ik de 20-weken echo!!

Liefs MarEsol
HoiHoi,

Hier ben ik ook weer, ben al redelijk opgeknapt, ben nog bezig met mijn kuurtje, die slaat gelukkig goed aan !

Zaza, gefeliciteerd met je trouwen. Heb je een leuke dag gehad?

Tori, beterschap ! Rust goed uit .

Nut, welke cursus ga je volgen dan ? Ik wil eigenlijk ook wel een cursus doen, maar geen idee welke..

Groetjes Kim
Hoi hoi, ook hier weer terug van vakantie! heb nog niet alles bijgelezen maar dat doe ik nog. caporice zag dat je naar Bicester village ging, leuk! lijkt op Maasmechelen village toch, ben wel ns in bicester village geweest maar da's lang geleden. ik heb in italie 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij benneton! Normaal pas ik de kleren daar niet (ik heb maat 44) maar nu dus wel! helemaal gaaf + nog 2 mooie shirtjes, helemaal leuk! ik ben wel wat gegroeid en nog steeds heel moe. Afgelopen week iedere avond om 20.00 in bed en veel hoofdpijn!

Ericaatje wat naar van je ouders, je zou zeggen met leeftijd worden mensen verstandig maar helaas gaat dat niet altijd op...

Zaza hoe was de bruiloft? Ben erg benieuwd!

Hier ook nog niet aan de babykamer begonnen, we weten wel wat we willen (gewoon Ikea spul) en in t paasweekend gaan we denk ik buggy's testen. We hebben n beetje strijd over Buggaboo (mijn keus) of Stokke (vriends keus..)...

Volgende week echo en hopelijk kunnen we dan zien wat t wordt... kan niet wachten!
ook maar eens een berichtje van mij...

tis alweer lang geleden maar ik had echt even niet de zin en de puf. De computer gaat gem. nog maar 1 keer in de week aan om mail te checken.

Ook ik ben n.l. geveld door lage weerstand, alle virussen oppakken die er rond zweven en dan nog een dochter (die bijna 2 wordt en nu graag nee zegt en doet)

Ook ik begin af en toe de kleine te voelen, al had ik dit wel wat eerder verwacht i.v.m. tweede zwangerschap en geen placenta aan de voorzijde.

Maar alles verder oke hier. Ik had bij de laatste controle een stagaire en die wilde het hartje beluisteren wat niet lukte en de VK ook al niet dus heb ik weer een echo gekregen waarop helemaal niets aan de hand was. De kleine was flink druk bezig waardoor ze waarschijnlijk het hartje niet goed konden horen. maar alles goed gelukkig.

Sorry dat ik zo weinig reageer dus maar ik heb er de puf niet voor. Ik zal af en toe wat van me laten horen.
Hai allemaal!

Nou, 't bezoek is weg, was heel gezellig maar ben nu echt kapot! Daarom even een ego-verhaal.

Zaterdag wezen shoppen in Bicester, helaas geen maternity-wear, maar wel leuke pumaatjes voor m'n jongste en een Paul Smith-shirtje voor onze kleine meid. Ik was samen met m'n schoonzusje en haar vriend. Toen ik thuiskwam had onze jongste een enorm dikke blauwe neus, net een bokser! Hij was uit bed gevallen, vriendlief was z'n slaapzak vergeten aan te doen, tja, dan gaat hij klimmen...

Zondag een heel eind in 't park gewandeld en lekker gelunched. Het was hier ook Mother's-day en m'n oudste had op school een portret van mij gemaakt en bloemen geknutseld, zo lief! Vandaag de 20-week-scan, alles was goed, mocht helaas niet filmen . Ze maken hier trouwens wel 30 foto's! Van elk shot maken ze een print(je mag ze niet allemaal meenemen, maar voor in je dossier). Wel een paar leuke meegekregen. Daarna noor Windsor om te shoppen, ik heb nu echt spullen nodig...Bij Zara hadden ze bijna niets, maar bij de H&M ben ik wel geslaagd, een gewone jeans, eentje met wijde pijpen en een paar shirtjes, heel basic.

Tot snel...
Nouk, heb je een leuke vakantie gehad?

Caporice, wat lief die zelfgeknutselde bloemen en een portret.. zijn altijd de leukste kadootjes ! Jammer dat je niet mocht filmen tijdens de 20 week-scan. Fijn dat alles goed was met de baby.

Tori, is het misschien een idee om een aantal mensen uit de lijst te halen ? Ik heb het even terug gekeken tot begin februari en er zijn 11 mensen die niet meer gereageert hebben ! Ze kunnen natuurlijk later altijd terug geplaatst worden als ze dat willen.

Liefs Kimmutje
Thanks Kimmutje ja ik heb n fijne vakantie gehad, lekker geskied.

Even n algemene vraag... misschien raar hoor maar wou toch ff vragen of jullie dat ook hebben. Ik heb zo'n pijn aan het lijkt wel mijn baarmoeder mond ofzo. echt van binnen. gewoon n zeurderig gevoel. kan niet van het vrijen komen denk ik want dat is al n paar dagen geleden.. heeft een van jullie hier wel ns van gehoord? ook mijn borsten doen zoooo zeer (sorry ladies ff klagen, maar na 16 wk ben ik zo klaar met al die pijntjes en klachten, ik had gehoopt dat het over zou zijn!) ik heb volgende week n afspraak bij de gyn dus dan zal ik het wel ns navragen maar misschien weten jullie ondertussen meer, liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven