Jubelei!! #25
woensdag 7 december 2011 om 16:11
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
dinsdag 3 januari 2012 om 10:27
Zo, er is storm op komst zeker, al die onrustige nachten bij iedereen..
Ik ben nu alweer zo moe, dat ik al haast zit te slapen.. Kan niet, want T loopt hier ook nog rond... Maar even proberen te slapen als zij ook slaapt vanmiddag.
Ik hoop heel erg dat ik na de bevalling beter slaap als nu, ondanks de gebroken nachten die dan komen..
De regen valt hier al de hele morgen met bakken uit de hemel... bah...
Ik ben nu alweer zo moe, dat ik al haast zit te slapen.. Kan niet, want T loopt hier ook nog rond... Maar even proberen te slapen als zij ook slaapt vanmiddag.
Ik hoop heel erg dat ik na de bevalling beter slaap als nu, ondanks de gebroken nachten die dan komen..
De regen valt hier al de hele morgen met bakken uit de hemel... bah...
dinsdag 3 januari 2012 om 20:04
Spannend Char! (zou t met je naam te maken hebben?)
Pff, ik ben wel blij dat ik alweer vrij ben morgen..
Hier gaat t ook nog steeds bagger met slapen.. Mag nu wel weer een keer ophouden, t duurt al zo'n 3 weken.. En nog geen teken dat het beter gaat helaas..
Oeh, onweer hier.. Dat hoor je niet zo vaak in deze tijd van het jaar, toch?
Pff, ik ben wel blij dat ik alweer vrij ben morgen..
Hier gaat t ook nog steeds bagger met slapen.. Mag nu wel weer een keer ophouden, t duurt al zo'n 3 weken.. En nog geen teken dat het beter gaat helaas..
Oeh, onweer hier.. Dat hoor je niet zo vaak in deze tijd van het jaar, toch?
dinsdag 3 januari 2012 om 20:04
dinsdag 3 januari 2012 om 20:35
Leuk he Annika? Berend is ook al gek op boekjes lezen. Dikke smile elke keer als ik er een tevoorschijn haal (vooral boekjes met dieren). Voor z'n verjaardag heb ik er ook weer 2 gekocht ("mama kwijt", over een uiltje dat uit het nest valt en "ik ben de beste")
Wat ontzettend vervelend kath. Geen idee hoe je dit moet oplossen. Over het algemeen zou ik zeggen: accepteren, erin meegaan en hopen dat de fase snel voorbij is. Maar dit is wel even iets meer dan "gewoon vervelend".
Sjeee GW, wat een rekening! Tandartsen verdienen veel, maar dit móet een fout zijn. Kan me voorstellen dat je hier enigszins gestresst van raakt. Heb je er vandaag weer achteraan gebeld?
Berend was vandaag op de creche en man en ik hebben de zolder opgeruimd, de vriezer en koelkast ontdooid en schoongemaakt, etc. Voelt wel goed om die stomme klusjes eindelijk eens gedaan te hebben.
Wat ontzettend vervelend kath. Geen idee hoe je dit moet oplossen. Over het algemeen zou ik zeggen: accepteren, erin meegaan en hopen dat de fase snel voorbij is. Maar dit is wel even iets meer dan "gewoon vervelend".
Sjeee GW, wat een rekening! Tandartsen verdienen veel, maar dit móet een fout zijn. Kan me voorstellen dat je hier enigszins gestresst van raakt. Heb je er vandaag weer achteraan gebeld?
Berend was vandaag op de creche en man en ik hebben de zolder opgeruimd, de vriezer en koelkast ontdooid en schoongemaakt, etc. Voelt wel goed om die stomme klusjes eindelijk eens gedaan te hebben.
dinsdag 3 januari 2012 om 20:54
Speec: wat lekker actief bezig geweest ja!
Kath: vervelend die slaapproblemen, heb helaas geen tips voor je!
Hier net ook even onweer, en heel veel hagel! T schrok enorm van die plotselinge hagelbui, en begon keihard te huilen/krijsen. Heb haar er even voor 10 minuten uit gehaald. Waren net beneden, ineens een enorme lichtflits en meteen een dikke knal erachter aan.. Schrok me wezenloos.. Had het ook niet verwacht zo in januari...
Nu ligt T weer lekker in dr bed, ze is weer helemaal rustig, en hopelijk valt ze ook gauw weer in slaap.
Annika: wat leuk dat S zo graag mag lezen! T had dat helemaal niet, dat begint nu een beetje te komen bij haar...
Kath: vervelend die slaapproblemen, heb helaas geen tips voor je!
Hier net ook even onweer, en heel veel hagel! T schrok enorm van die plotselinge hagelbui, en begon keihard te huilen/krijsen. Heb haar er even voor 10 minuten uit gehaald. Waren net beneden, ineens een enorme lichtflits en meteen een dikke knal erachter aan.. Schrok me wezenloos.. Had het ook niet verwacht zo in januari...
Nu ligt T weer lekker in dr bed, ze is weer helemaal rustig, en hopelijk valt ze ook gauw weer in slaap.
Annika: wat leuk dat S zo graag mag lezen! T had dat helemaal niet, dat begint nu een beetje te komen bij haar...
dinsdag 3 januari 2012 om 21:15
Jeej Kath, 15,5 week alweer! Gaat inderdaad snel!! Weet je al wanneer je de 20 weken echo hebt??
Zo, het is hier weer helemaal droog buiten, en volgens b.uien.radar blijft het ook droog voorlopig! Nu mag van mij de wind nog wel een beetje afzwakken, dan kan ik straks ook gaan slapen.. (wind staat pal op onze slaapkamer en ik kan dan totaaaaal niet slapen...)
Morgenmiddag weer naar de vk trouwens, ben weer benieuwd hoe het zal zijn..
Zo, het is hier weer helemaal droog buiten, en volgens b.uien.radar blijft het ook droog voorlopig! Nu mag van mij de wind nog wel een beetje afzwakken, dan kan ik straks ook gaan slapen.. (wind staat pal op onze slaapkamer en ik kan dan totaaaaal niet slapen...)
Morgenmiddag weer naar de vk trouwens, ben weer benieuwd hoe het zal zijn..
dinsdag 3 januari 2012 om 21:36
Oh Kath: wat gaat dat snel idd! En sorry: ik heb ook echt geen tips. Wat dat betreft makkelijk meisje hier (afkloppen). Sterkte! Het is vast een fase en ik hoop dat het snel overgaat!
En GW: wat een bizarre rekening. wij zouden dat hier op geen enkele manier kunnen betalen. dat kan niet kloppen. Stennis gaan schoppen hoor, ze proberen je er gewoon in te luizen!
En GW: wat een bizarre rekening. wij zouden dat hier op geen enkele manier kunnen betalen. dat kan niet kloppen. Stennis gaan schoppen hoor, ze proberen je er gewoon in te luizen!
dinsdag 3 januari 2012 om 21:57
Sjaak had vanavond heel erg interesse in ons glas trouwens. Heb dus de oefenbeker maar weer te voorschijn gehaald. Hij pakte hem op zich heel netjes met 2 handjes vast... alleen zette hij die uitsparing ónder zijn kin. Volgende keer maar proberen met een slab om maar goed, daarna kleine beetjes ging best aardig, alleen bleef hij dus die uitsparing onder zijn kin doen, en helpen dan was het niet meer interessant. misschien toch maar een gewone beker proberen.
dinsdag 3 januari 2012 om 22:12
Fan, heb nog even gereageerd op je vraag op hyves.
N. drinkt hier ook uit een gewone beker als we het willen. Maar dan drinkt ze veel te weinig denk ik. Maar we gaan vanaf volgnede week het alleen nog maar geven overdag. 's ochtends en s avonds d'r melkie nog in een fles.
Bizar GW, dat kan toch niet, nu ff een rekening sturen vanuit 2009 van 8.000 euro!
N. drinkt hier ook uit een gewone beker als we het willen. Maar dan drinkt ze veel te weinig denk ik. Maar we gaan vanaf volgnede week het alleen nog maar geven overdag. 's ochtends en s avonds d'r melkie nog in een fles.
Bizar GW, dat kan toch niet, nu ff een rekening sturen vanuit 2009 van 8.000 euro!
dinsdag 3 januari 2012 om 22:16
We laten s altijd in bad oefenen met een gewone beker. Ging goed, dus vanavond haar bij het eten ook een gewone beker gegeven. Ging heel goed,dus gaan we nu regelmatig doen. Alleen het recht houden van de beker is nog erg lastig, dus we moeten er echt naast staan. Nog beetje oefenen dus, maar ben al heel trots!