Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik hoop dat het goed gaat met Poll....

Annika had 2e-pogingen toch weer in de ijskast gezet?
In de ijskast gezet idd.

Ga nu slapen, ben moe, maar wilde graag 'terug naar de kust' zien
Hier geen goede voornemens. Die houden toch nooit stand.

Vanavond gewerkt tot 23:00. Zo ook maar mn bed opzoeken. Trusten
Ebp

wat vond je van de film maya ?

Heb die in de bios gezien vond het toen een teleurstelling
Goedemorgen, ben al weer bijna op kantoor. Werkze voor iedereen die vandaag weer aan de bak moet.
Gdvr heb mezelf buiten gesloten met auto in garage ben net al te voet naar go geweest nu kijken voor bus naar werk of lopen

goed begin
Oh jee GW, is vent al weg? En hoe kom je vanmiddag weer binnen?
Collega heeft sleutel dus ga met haar mee woont om de hoek
Zit al in tram ga het met beetje geluk nog op tijd redden ook
Meld! (neem tenminste aan dat ik onderhand meldplicht heb gekregen )

Redelijke nacht gehad, wel paar keer onderbroken, maar geloof in totaal toch nog 6uur geslapen! Jaja, het wordt nog wel weer wat..

GW: wat balen dat je jezelf hebt buitengesloten! Werk ze vandaag!

Becky: jij ook werk ze voor vandaag!

En alle anderen die ook moeten werken: werk ze!
idd justdeb, meldplicht!

kath, hoeveel weken ben jij inmiddels?! volgens mij vliegt dat ook al voorbij!

GW, niet handig.

Sjaak was 1e op kdv vandaag, hij kroop wel bij me weg, maar geen traan gelaten, gelukkig. Ik ben eerste op de afdeling, even emails weglezen...
27 jan naar cb
Zo, ik was nog op tijd vanochtend!!

Collega heeft natuurlijk vrij vandaag maar heb d'r kunnen bereiken en ga er na mijn werk langs

maar goed auto kan de deur wel uit, redt het ook met de benenwagen
Is dat dan bij deze je goede voornemen GW?
Heeft een van jullie al eens draaipoging gehad? (geheugen is zeef). En viel het mee of tegen? Vriendin moet vandaag voor draaipoging... Erg spannend!
WTF, op een ander forum is een user die zichzelf en het overlijden van haar kindjes, haar nichtje, een vriend van de familie en nog een andere zwanger helemaal verzonnen heeft! Te ziek voor woorden.

Draaipoging niet gehad en ik heb ooit gehoord dat het geen fijn gevoel is.
Maya heeft er een gehad

Lopen hoop weerdo's rond he becky
Meen je niet Becky! Dat is echt te gek voor woorden!!
Sommige mensen beck...

ik heb draaipoging gehad. viel mij erg mee qua pijn. alleen jammer dat j2 al te ver waddes ingedaald en dezelfde dag nog geboren werd. Bij een evt volgende zou ik t wel weer proberen
Hmm, ja, misschien is een kind in 2012 niet zo'n heel realistisch plan. Maar we gaan wel serieus proberen. Ik ben momenteel zo blij met berendje. Zit heel goed in z'n vel, is altijd vrolijk. Hij slaapt geweldig goed op 't moment (vanmorgen weer tot 8.45!!). Dat maakt het beeld van een nieuwe baby weer redelijk rooskleurig (ik weet het, zodra berend weer in een moeilijkere fase komt, moet ik wsch even niet denken aan een baby, maargoed). Het komt ook een beetje omdat z'n eerste verjaardag dichterbij komt. Toch wel heel bijzonder hoor en een beetje emo om weer terug te denken aan vorig jaar. Er is zó veel gebeurd in die tijd!

Beck, ik vind een fles wijn per dag best veel (ik wil je niet beledigen hiermee hoor). Dat zijn toch 2-3 glazen pp per dag. Goed dat je dat wilt minderen!

Goeie actie, GW... Gelukkig kun je straks wel naar binnen.

Ben nog steeds zo verschrikkelijk verkouden. Voel me verre van fit. Vanavond ga ik naar de sauna met een vriendin. Ik wou het eerst afzeggen, maar misschien is het juist wel heel lekker (en goed) om wel te gaan.
Zo, ik ben al goed bezig met mijn voornemens! Beide kindjes slapen, dus net 3 kwartier op de wii fit gestaan en al lekker aan het water drinken (vind ik zo vies, maar voor het goede doel, wel eens goed voor me) Vanavond nog maar weer even op de wii fit.

Zag trouwens dat je bij het ad gratis gezond en fit krijgt de komende weken, wil ik eens gaan proberen. Zal me er vanavond eens in gaan verdiepen..

Is iemand trouwens wel eens op de limburgse peel van center p@rks geweest? Leek me wel leuk, en niet zo gek duur. We hebbendit jaar niet zoveel geld over voor vakantie door verbouwing.

Speec, lekker dat K het zo goed doet! Kan me voorstellen dat je wat emo word, je mannetje word maar 1 keer 1!

Buurvrouw word ws vandaag ingeleid/ keizersnede. IS dik 38 weken zwanger, en gister heeft man ze naar het zh gebracht. Ze heeft hartritme stoornissen en et wou niet echt weg gaan. Had ze een hartritme van 196! Dus gelijk opgenomen, en vandaag word ws het kindje gehaald.Wij hebben een poos op hun zoontje gepast gister, zo leuk. Hij is even oud als D en ze waren zo leuk samen aan het spelen!
Ik dacht ook veel terug Speec, rond haar verjaardag. Zo'n jaar gaat zo snel en er gebeurt zo ontzettend veel!

En ik denk zeker dat sauna je goed zal doen! Lekker alles vrijstomen!

Hier nog geen oproep voor cb gehad. Ik wacht maar af. Ben wel benieuwd naar lengte/gewicht.

Goed bezig duuv!! Volhouden he! En spannend met buuv.

Vanmorgen op werk geweest om nieuwe sleutel te halen. S mee genomen. Zo leuk om te zien hoe snel ze over haar verlegenheid heen is en gaat spelen! Af en toe kwam ze even een knuffel halen en dan speelde ze weer verder, echt op ontdekking daar.

Ik ga deze week eerst halve dagen werken, want meteen beginnen met een dag van 10 uur leek me wat heftig.
Volgens mij is het heel normaal dat je rond de eerste verjaardag van je kind heel erg terug gaat denken etc. Heb ik ook gedaan. Met haar 2e verjaardag werd het al minder.

Becks, ik ben benieuwd hoe diegene op het forum haar kindjes noemde... ik zat ook ooit op een forum waar een meid heel de boel dus zat te faken... zet het eens op hyves als je wil? ben benieuwd of het dezelfde is....
Stress hier,

ik heb een tandartsrekening gekregen van 2,5 jaar geleden!

Van, schrik niet, 8000 euro! Echt ik viel achterover en heb nu de hele dag al buikpijn....

MIjn tandartsverzekering vergoed geloof ik maar tot 3000 per jaar....

Maar er klopt ook gewoon niets van, ik weet echt niet meer wat er allemaal gedaan is, maar ik was toen zwanger en er is iedere afspraak een röntgenfoto afgerekend. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik me heb laten röntgen toen....

Een keer is er afgerekend voor een dag dat ik 24 uurs dienst had, dat kan dus ook niet kloppen, voel me kortom zwaar genaaid, tandartsassistente belt natuurlijk ook niet terug.

Heerlijk, vrees dat ik slecht ga slapen... ik kan echt slecht over financieel gezeik/onzekerheid en als mijn halve spaargeld straks weg is....
Baby van vriendin 2 keer geprobeerd te draaien, maar kleine zo eigenwijs om weer terug te draaien. Volgende week weer een poging en direct vliezen breken zodat kleine direct kan indalen. Erg spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven