BadSchuim
dinsdag 3 januari 2012 om 20:49
Met kerst heb ik een paar flessen badschuim en bruisballen van mijn stiefkinderen gekregen. Lekker! Ik ben gek op badderen. Het liefst met Heel Veel Lekker Ruikend Schuim.
Maar tot mijn teleurstelling schuimde het voor geen meter. De bruisbal leek meer op een asprientje in een glas water, bruisen Bruisbal was groene appel, maar ook hier helaas, geen appel te ruiken. Ook het badschuim rook niet.
Wie heeft er tips over wat ik kan kopen wat én heel lekker sterk ruikt en wat een flinke laag schuim geeft? Het liefst van dat schuim wat je in films ziet, dik en Veel! Wat niet na 5 minuten al verdwenen is.
Maar tot mijn teleurstelling schuimde het voor geen meter. De bruisbal leek meer op een asprientje in een glas water, bruisen Bruisbal was groene appel, maar ook hier helaas, geen appel te ruiken. Ook het badschuim rook niet.
Wie heeft er tips over wat ik kan kopen wat én heel lekker sterk ruikt en wat een flinke laag schuim geeft? Het liefst van dat schuim wat je in films ziet, dik en Veel! Wat niet na 5 minuten al verdwenen is.
dinsdag 3 januari 2012 om 20:59
Zwitsalschuimbad schuimt, maar dan moet je wel zin hebben om naar baby te ruiken.
Verder schuimt alles wat je in een bubbelbad gooit.
Lekker ruiken, maar geen schuim: Kneipp badzout en de badballen van L'occitane. En ultieme luxe: schuim van je parfum. Ik heb Chanel 5 en dat is zo fijn. Maar schuimt niet, jammer genoeg.
Verder schuimt alles wat je in een bubbelbad gooit.
Lekker ruiken, maar geen schuim: Kneipp badzout en de badballen van L'occitane. En ultieme luxe: schuim van je parfum. Ik heb Chanel 5 en dat is zo fijn. Maar schuimt niet, jammer genoeg.
dinsdag 3 januari 2012 om 21:34
Zo te lezen kan ik de komende jaren lekker in bad, ik ga zeker wat van deze tips uitproberen. Badschuim van mijn parfum sowieso.
Rituals, Kneipp, Lush (winkel zit toch in Den Haag?) Sabon en Melkmeisje. Van Lush en Sabon ga ik maar eens op de sites kijken.
Iemand nog goede tips over welk geurtje lekker is van de laatste 2? Sabon ken ik een beetje en van Lush ken ik helemaal niks.
Rituals, Kneipp, Lush (winkel zit toch in Den Haag?) Sabon en Melkmeisje. Van Lush en Sabon ga ik maar eens op de sites kijken.
Iemand nog goede tips over welk geurtje lekker is van de laatste 2? Sabon ken ik een beetje en van Lush ken ik helemaal niks.
dinsdag 3 januari 2012 om 21:42
quote:Ratteke schreef op 03 januari 2012 @ 21:34:
Zo te lezen kan ik de komende jaren lekker in bad, ik ga zeker wat van deze tips uitproberen. Badschuim van mijn parfum sowieso.
Rituals, Kneipp, Lush (winkel zit toch in Den Haag?) Sabon en Melkmeisje. Van Lush en Sabon ga ik maar eens op de sites kijken.
Iemand nog goede tips over welk geurtje lekker is van de laatste 2? Sabon ken ik een beetje en van Lush ken ik helemaal niks.Lush kun je het beste vanuit Engeland bestellen. Dat is ongeveer 50% goedkoper.
Zo te lezen kan ik de komende jaren lekker in bad, ik ga zeker wat van deze tips uitproberen. Badschuim van mijn parfum sowieso.
Rituals, Kneipp, Lush (winkel zit toch in Den Haag?) Sabon en Melkmeisje. Van Lush en Sabon ga ik maar eens op de sites kijken.
Iemand nog goede tips over welk geurtje lekker is van de laatste 2? Sabon ken ik een beetje en van Lush ken ik helemaal niks.Lush kun je het beste vanuit Engeland bestellen. Dat is ongeveer 50% goedkoper.
Ah know`t, tha shunt
dinsdag 3 januari 2012 om 22:18