Good Luck!
woensdag 27 februari 2008 om 11:20
Hee,
Zo wat een leeswerk, ouwe kletskouzen.
Fijn Bam, van het haasje!!! Zul je altijd zien, op zo'n plek.
Mal gefeliciteerd!!! Ging het officieel er aan toe? Sterkte voor Malman. Neem aan dat hij thuis is?
Gaat goed he, met medicijnen van J. Succes wederom voor de komende week.
Suze, ik zal hem aanvliegen als ik 'm tegenkom.
Leuk dat jullie het zo met mij eens zijn.
Sterkte met je laatste zware loodjes daar!
Hoe heb je vent zo ver gekregen om er weer voor te gaan? Hij had beetje koudwatervrees toch? Ik duim voor je!!
Jinny, een pedagoog hier heeft het opvoedcafe opgestart.
Leuk speelgoed, heerlijke koffie en soms een thema over grenzen stellen b.v.
En gisteren was er peuterochtend. Dus hetzelfde effect als de speelgroep.
De moeders kunnen dus heerlijk kletsen, hoef ik je niet uit te leggen.
CD, goed dat Twan zo gegroeid was! Vooral doorgaan dus.
Star, is ze nog erg koortsig? Hangerig ook? Heerste het eigenlijk?
Het is idd dat pontje, wat leuk dat je dat weet. Waarom ging je daarmee over dan?
Lekker Amalia, vakantie rond. Scheelt weer wat stress.
Geen pool nog hier.. Vriend is er nog niet klaar voor.
Bridges, ik weet het nog van de nachten bij ons. Dat is zo irri he. Ik weet wel dat je het zo simpel mogelijk moet houden, geen gespeel e.d. Maar dat weet je ook wel denk ik. Ze valt in het donker niet tegen je aan in slaap? Dan overleggen?
We hebben gekeken bij Kenn. poort. Klassikaal onderwijs. Doet jouw school dat ook? Gaan binnenkort kijken bij school met ontw. onderwijs (zeg ik het goed) en de Vrije School. Alles nog orienterend hoor.
Vrijdag controle van CG's oogjes bij optometrist. In maart naar de geneticus, eind maart pas naar het cburo (daar had ik nou naar uitgekeken, ben wel benieuwd naar groei, o.a. omtrek hoofdje) en april naar de revalidatiearts. Alles is weer op de rit.
Bij de geneticus hoop ik toch nog eens op wat meer onderzoek. Ik vind dat ze het er zo makkelijk van af maken als ik naar andere patientjes kijk.
Zo wat een leeswerk, ouwe kletskouzen.
Fijn Bam, van het haasje!!! Zul je altijd zien, op zo'n plek.
Mal gefeliciteerd!!! Ging het officieel er aan toe? Sterkte voor Malman. Neem aan dat hij thuis is?
Gaat goed he, met medicijnen van J. Succes wederom voor de komende week.
Suze, ik zal hem aanvliegen als ik 'm tegenkom.
Leuk dat jullie het zo met mij eens zijn.
Sterkte met je laatste zware loodjes daar!
Hoe heb je vent zo ver gekregen om er weer voor te gaan? Hij had beetje koudwatervrees toch? Ik duim voor je!!
Jinny, een pedagoog hier heeft het opvoedcafe opgestart.
Leuk speelgoed, heerlijke koffie en soms een thema over grenzen stellen b.v.
En gisteren was er peuterochtend. Dus hetzelfde effect als de speelgroep.
De moeders kunnen dus heerlijk kletsen, hoef ik je niet uit te leggen.
CD, goed dat Twan zo gegroeid was! Vooral doorgaan dus.
Star, is ze nog erg koortsig? Hangerig ook? Heerste het eigenlijk?
Het is idd dat pontje, wat leuk dat je dat weet. Waarom ging je daarmee over dan?
Lekker Amalia, vakantie rond. Scheelt weer wat stress.
Geen pool nog hier.. Vriend is er nog niet klaar voor.
Bridges, ik weet het nog van de nachten bij ons. Dat is zo irri he. Ik weet wel dat je het zo simpel mogelijk moet houden, geen gespeel e.d. Maar dat weet je ook wel denk ik. Ze valt in het donker niet tegen je aan in slaap? Dan overleggen?
We hebben gekeken bij Kenn. poort. Klassikaal onderwijs. Doet jouw school dat ook? Gaan binnenkort kijken bij school met ontw. onderwijs (zeg ik het goed) en de Vrije School. Alles nog orienterend hoor.
Vrijdag controle van CG's oogjes bij optometrist. In maart naar de geneticus, eind maart pas naar het cburo (daar had ik nou naar uitgekeken, ben wel benieuwd naar groei, o.a. omtrek hoofdje) en april naar de revalidatiearts. Alles is weer op de rit.
Bij de geneticus hoop ik toch nog eens op wat meer onderzoek. Ik vind dat ze het er zo makkelijk van af maken als ik naar andere patientjes kijk.
woensdag 27 februari 2008 om 12:05
Bam, was gezellig de koffie! Lachen dat Laurens niet meer weg wilde. Goed teken! Volgende keer maar een echte stofzuiger in zijn handen geven, dan hoef je dat zelf niet meer te doen
Cg, kan je niet aandringen op wat meer onderzoek? Beetje lastig doen helpt soms wel.
Suze, die smurfen (ik kreeg er 7) heb ik net geweigerd bij de Appie. Lief boos, want er zijn ook gouden smurfen.. volgende keer neem ik ze toch maar en als ik geen gouden heb mag je ze wat mij betreft hebben. Ik vind ze wel lachen hoor, maar wat moet je ermee?
Nou, even laurens een duw op de schommel geven, en dan maar wat pannenkoeken bakken aangezien het brood op is en Berend in bed ligt en ik dus geen brood kan halen. Goh, wat vervelend
Cg, kan je niet aandringen op wat meer onderzoek? Beetje lastig doen helpt soms wel.
Suze, die smurfen (ik kreeg er 7) heb ik net geweigerd bij de Appie. Lief boos, want er zijn ook gouden smurfen.. volgende keer neem ik ze toch maar en als ik geen gouden heb mag je ze wat mij betreft hebben. Ik vind ze wel lachen hoor, maar wat moet je ermee?
Nou, even laurens een duw op de schommel geven, en dan maar wat pannenkoeken bakken aangezien het brood op is en Berend in bed ligt en ik dus geen brood kan halen. Goh, wat vervelend
woensdag 27 februari 2008 om 12:14
Hier ook fan van de smurfen, dus als Julia er genoeg heeft wil Juul ze wel.
En dubbele mogen van mij hier ook door. We krijgen nu steeds dubbele, dus zal wel lastig worden om de serie compleet te krijgen
Juul speelt ermee, Amalia
Amalia: was gezellig ja. hahaha ja dat is een goeie. Ze hebben zich goed vermaakt die mannen.
Mal: En hoe is het om de sleutel van je nieuwe huis te hebben?
Star: Hoe is het met ceetje?
En dubbele mogen van mij hier ook door. We krijgen nu steeds dubbele, dus zal wel lastig worden om de serie compleet te krijgen
Juul speelt ermee, Amalia
Amalia: was gezellig ja. hahaha ja dat is een goeie. Ze hebben zich goed vermaakt die mannen.
Mal: En hoe is het om de sleutel van je nieuwe huis te hebben?
Star: Hoe is het met ceetje?