ruziemaak-topic

04-01-2012 01:12 137 berichten
PMS, ruzie met het vriendje, gekwetste ego's? Laat het de fijne topics op dit fraaie forum niet verzieken voor iedereen.

Wellicht in strijd met de forum regels (dames?) open ik hier het ruzie-maak topic, waarin fitties uit andere topics voortgezet kunnen worden, zodat terwille van de bedoelingen van de TO van de andere topics die topics een beetje 'schoon' gehouden kunnen worden.

Er wordt tevens een gratis voetreis naar Rome verloot onder de inzenders van het correcte aantal keren dat het woord 'topic' voorkomt in dit topic.
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 01:49:

Hebben we nu nog ruzie?

Straks hebben we een praatgroepje......Huh? Zie ik dat goed? Ben je aangekomen?
Gedoe? Over sigaretten en nicotinekauwgoms? Er worden toch geen merken genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Idd niet zo gezellig doen hoor
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 01:50:

[...]

Huh? Zie ik dat goed? Ben je aangekomen?Ja, dat zie je heel goed.
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 01:52:

[...]

Ja, dat zie je heel goed.Dat moet echt anders hoor, anders doe ik het nooit meer met je.
MAG IK MEEDOEN....

IK BEN REUZE IN VORM!!!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Nooit meer??

Ik kan me de eerste keer niet eens herinneren.....
Amand,

Mag ik je feliciteren met dit briljante topic?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:gaia9 schreef op 04 januari 2012 @ 01:51:

Idd niet zo gezellig doen hoor

Sinds wanneer is 'ik moet de enige dinsdagavond dat we niets hebben naar m'n moeder' iets om GEEN ruzie over te zoeken?

Hier om de hoek zitten ze te soppen op een gearriveerde gesteriliseerde veertiger, hoor.
*gaat met duim in de mond en rode oortjes mee liggen lezen*
quote:palanja schreef op 04 januari 2012 @ 01:55:

MAG IK MEEDOEN....

IK BEN REUZE IN VORM!!!

Flikker op, klojo!
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 01:55:

Nooit meer??

Ik kan me de eerste keer niet eens herinneren.....Misschien moet je iets minder drinken, hè. Dit komt de kinderen ook ten goede.
quote:palanja schreef op 04 januari 2012 @ 01:55:

MAG IK MEEDOEN....

IK BEN REUZE IN VORM!!!

Natuurlijk mag je meedoen!
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 01:57:

[...]

Flikker op, klojo!

Ik vind klojo kwetsend....

Daar heb ik geen weerwoord tegen....

Iets anders misschien?
deze TOPIC vind ik echt de meest waardeloze TOPIC allertijden. Dat zegt veel over de TOPIC opstarter, dat hij met zo´n TOPIC aan komt TOPICCEN (dit woord wordt het Van Dale woord van 2012;))

Uhm...het raden van het aantal keren dat het woord `topic´ voorkomt, is dat inclusief of exclusief de topic zelf? maw ben ik nog in de race voor de reis met de benenwagen naar Rome? In dat geval gok ik op 16;)
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 01:58:

[...]

Misschien moet je iets minder drinken, hè. Dat komt de kinderen ook ten goede.Jaja, die kinderen groeien toch op voor galg en rad. Daar is niks meer aan te doen.
Is dit topic echt nodig?

Nog zo'n domme vraag:

wie heeft er zin in shoarma?
Wat wie waar?

Snap er de ballen van hier!
quote:ciambella schreef op 04 januari 2012 @ 02:00:

deze TOPIC vind ik echt de meest waardeloze TOPIC allertijden. Dat zegt veel over de TOPIC opstarter, dat hij met zo´n TOPIC aan komt TOPICCEN (dit woord wordt het Van Dale woord van 2012;))

Uhm...het raden van het aantal keren dat het woord `topic´ voorkomt, is dat inclusief of exclusief de topic zelf? maw ben ik nog in de race voor de reis met de benenwagen naar Rome? In dat geval gok ik op 16;)Zoek je ruzie?
Nee ik wil gewoon matten. Geen ruzie voor nodig.
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:01:

[...]

Jaja, die kinderen groeien toch op voor galg en rad. Daar is niks meer aan te doen.En aan wie ligt dat? Of heb je geen tijd om daar over na te denken, omdat je na de melkboer ook de man van de leesportefeuille moet doen? Zelfs nadat de lichtelijk verbaasde knaap van Carglass voor de 7e keer dit kwartaal de voorruit heeft vervangen nadat hij oraal 'bijgepraat' is over de staat van de auto?
.
quote:ciambella schreef op 04 januari 2012 @ 02:00:

Uhm...het raden van het aantal keren dat het woord `topic´ voorkomt, is dat inclusief of exclusief de topic zelf? maw ben ik nog in de race voor de reis met de benenwagen naar Rome? In dat geval gok ik op 16;)Sorry, dit is alleen voor mensen met een IQ van boven de 70. Excuus, ik had het in de OP moeten vermelden.
Die man van Carglass vind ik niet zo sympathiek eigenlijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven