BadSchuim

03-01-2012 20:49 41 berichten
Met kerst heb ik een paar flessen badschuim en bruisballen van mijn stiefkinderen gekregen. Lekker! Ik ben gek op badderen. Het liefst met Heel Veel Lekker Ruikend Schuim.

Maar tot mijn teleurstelling schuimde het voor geen meter. De bruisbal leek meer op een asprientje in een glas water, bruisen Bruisbal was groene appel, maar ook hier helaas, geen appel te ruiken. Ook het badschuim rook niet.

Wie heeft er tips over wat ik kan kopen wat én heel lekker sterk ruikt en wat een flinke laag schuim geeft? Het liefst van dat schuim wat je in films ziet, dik en Veel! Wat niet na 5 minuten al verdwenen is.
quote:miepje1971 schreef op 03 januari 2012 @ 22:25:

Echt niet? Oh wat zonde! Ik heb even voor je gegoogled. En voilá! Fenjal voor Miepje!
Alle reacties Link kopieren
ben mobiel dus kan niet kopieren maar fenjal bestaat nog. Mijn moeder is er ook fan van en koop het nog geregekd bij... Ja je raad het nooit maar action, ze hebben het niet altijd maar zeker nog regelmatig:)
Zwitsal badschuim schuimt als een tierelier
Bad goed schoonmaken met ontvetter en antikalk.

Vervolgens je haar eerst goed wassen en jezelf goed afspoelen/wassen zodat het eventuele vet het schuim niet gelijk dood laat slaan, dan heel veel zeep badschuim in het bad kieperen en de sproeier erop zetten. Geen gewone blokjes zeep in je bad gebruiken want dan slaat het schuim ook weer dood.
Badschuim van de Aldi grote flessen, alleen mijn huid droogt heel sterk uit van schuim ( krijg ik een jeukende huid) , dus voor mij schuimende badolie van Kruidvatmerk Nature Roos / Lavendel.

Alleen daar loopt het schuim niet de badkamer van uit, dat dan weer niet!
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Oh gordijn en ratteke, bedankt! Ik ga morgen even naar de action en is het daar niet dan koop ik het op de website!
quote:007parfum schreef op 03 januari 2012 @ 22:55:

Badschuim van de Aldi grote flessen, alleen mijn huid droogt heel sterk uit van schuim ( krijg ik een jeukende huid) , dus voor mij schuimende badolie van Kruidvatmerk Nature Roos / Lavendel.

Alleen daar loopt het schuim niet de badkamer van uit, dat dan weer niet!

Als ik in een goed schuimend bad heb gelegen en ik droog me dan af ga ik ook jeuken. Daarom douche ik altijd na een goed schuimbad. Alle zeepresten er van af spoelen.

Wat een heerlijke tips zijn er voorbij gekomen zeg, geweldig!
Hoe ik een schuimbad maak: eerst alleen de hete kraan aan en bad halfvol laten lopen. Dan schuim erin, en dan de koude kraan aan. Voila: schuim en het bad op de juiste temperatuur.
In de winter gebruik ik altijd badschuim van Kneipp voor mijn droge huid, schuimt goed. En in de zomer van Palmolive, geeft ook veel schuim. Helaas heb ik zelf geen bad, dus zo vaak gebruik ik het allemaal niet.
Fa en badschuim van Kruidvat. Om de huid niet zo uit te laten drogen, kun je badolie toevoegen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:pinks schreef op 04 januari 2012 @ 09:12:

Hoe ik een schuimbad maak: eerst alleen de hete kraan aan en bad halfvol laten lopen. Dan schuim erin, en dan de koude kraan aan. Voila: schuim en het bad op de juiste temperatuur.die ga ik eens uitproberen dan. Ik doe het schuim er al vrij snel in en pak dan de douchekop om die erop te richten. En soms "wapper" ik met mijn handen door het water om het op te laten schuimen. Niet heel ideaal
quote:miepje1971 schreef op 03 januari 2012 @ 22:25:

Echt niet? Oh wat zonde! Action heeft nog wel eens de badolie. Ik heb nog een voorraad gescoord. Alleen het schoonmaken van de badkuip erna. Aaargh!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dreft!

En je doet er ook zo lekker lang mee, dat je het bijna nooit hoeft te kopen...
Ja en?
Flink badschuim in bad, douchekop erop en gelijk flink kloppen met een garde.

Mijn kinderen wilden ooit veel sop in een buitenzwembadje. Ik heb toen de 2 gardes bij mijn moeder uit de keuken gehaald en we hebben samen zitten kloppen. Dikke laag schuim en net zulke dikke pret.
quote:snoopylynn schreef op 06 januari 2012 @ 21:54:

Dreft!

En je doet er ook zo lekker lang mee, dat je het bijna nooit hoeft te kopen...

Ik heb net even op de sites gekeken die genoemd zijn. Maar ik denk dat ik morgen maar even naar Zuidplein ga, daar zit een Sabon. Lush weet ik ook te vinden in Rotterdam. Een heel klein winkeltje. Ooit een keer lekkere handzeep gekocht.
Badschuim van sabon! Werkt prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven