Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, juul is lekker gaan slapen met zijn Haasje. Dat dat zo je hart kan breken zeg, om zo,n stomme knuffel.
500 kilo sjokdoc he? Nou nee dank u.
Aha, en nu snap ik dat van die goeie tip ook (zijn jullie mijn smiley al zat? Is de enige die ik uit mijn hoofd weet, en ik vergeet nog steeds dat andere ding te openen, erg he? Ha ha ha)
Meiden, ik ga bankhangen.

Alvast welterusten.
en de rest ook helemaal into Herman? Skatje, ik gaat slapen. Trusten allemaal!

x Suus
Bam, zal ik morgen ff een bakkie komen doen?

Juud, eigenlijk kijk ik niet Lief wel. Ik kijk nu ook niet, want ik ben toch meer bezig met het fotoboek. Gaat niet echt samen blijkt
Oh, hier wordt ook enthousiast op gereageerd... :-)
Hmm, ga naar bed. ciao
Morgen!

Zo, lekker weertje! Mooi zonde dat ik op mijn werk zit...

Amaal, je mag vrijdag bij mij een bakkie komen doen hoor...
Oh ja, nog even wat anders: mijn kind vindt de smurfen van AH tof. Als iemand er nog een over heeft hou ik me aanbevolen.

Amaal, deze week 8 smurfen bij iedere bestelling op Albert!
Hallo allemaal!

We hebben net Jonathan naar KDV gebracht en gaan zometeen tekenen en de overdracht van het huis doen, spannend!
Stressed is just desserts spelled backwards
Haaai goedemorgen, wat hebben jullie gezellig gekletst gisteren.... Mmmm, moet weg. Niet echt nuttige bijdrage.... Laterzzz
Mal, veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!

(gaan jullie erna nog even saampjes lunchen ofzo? Lekker romantische picknick op de kale vloer van het nwe paleis ?).

Leuk, leuk leuk!
Hee,

Zo wat een leeswerk, ouwe kletskouzen.

Fijn Bam, van het haasje!!! Zul je altijd zien, op zo'n plek.

Mal gefeliciteerd!!! Ging het officieel er aan toe? Sterkte voor Malman. Neem aan dat hij thuis is?

Gaat goed he, met medicijnen van J. Succes wederom voor de komende week.

Suze, ik zal hem aanvliegen als ik 'm tegenkom.

Leuk dat jullie het zo met mij eens zijn.

Sterkte met je laatste zware loodjes daar!

Hoe heb je vent zo ver gekregen om er weer voor te gaan? Hij had beetje koudwatervrees toch? Ik duim voor je!!

Jinny, een pedagoog hier heeft het opvoedcafe opgestart.

Leuk speelgoed, heerlijke koffie en soms een thema over grenzen stellen b.v.

En gisteren was er peuterochtend. Dus hetzelfde effect als de speelgroep.

De moeders kunnen dus heerlijk kletsen, hoef ik je niet uit te leggen. :-)

CD, goed dat Twan zo gegroeid was! Vooral doorgaan dus.

Star, is ze nog erg koortsig? Hangerig ook? Heerste het eigenlijk?

Het is idd dat pontje, wat leuk dat je dat weet. Waarom ging je daarmee over dan?

Lekker Amalia, vakantie rond. Scheelt weer wat stress.

Geen pool nog hier.. Vriend is er nog niet klaar voor.

Bridges, ik weet het nog van de nachten bij ons. Dat is zo irri he. Ik weet wel dat je het zo simpel mogelijk moet houden, geen gespeel e.d. Maar dat weet je ook wel denk ik. Ze valt in het donker niet tegen je aan in slaap? Dan overleggen?

We hebben gekeken bij Kenn. poort. Klassikaal onderwijs. Doet jouw school dat ook? Gaan binnenkort kijken bij school met ontw. onderwijs (zeg ik het goed) en de Vrije School. Alles nog orienterend hoor.

Vrijdag controle van CG's oogjes bij optometrist. In maart naar de geneticus, eind maart pas naar het cburo (daar had ik nou naar uitgekeken, ben wel benieuwd naar groei, o.a. omtrek hoofdje) en april naar de revalidatiearts. Alles is weer op de rit.

Bij de geneticus hoop ik toch nog eens op wat meer onderzoek. Ik vind dat ze het er zo makkelijk van af maken als ik naar andere patientjes kijk.
Bam, was gezellig de koffie! Lachen dat Laurens niet meer weg wilde. Goed teken! Volgende keer maar een echte stofzuiger in zijn handen geven, dan hoef je dat zelf niet meer te doen

Cg, kan je niet aandringen op wat meer onderzoek? Beetje lastig doen helpt soms wel.

Suze, die smurfen (ik kreeg er 7) heb ik net geweigerd bij de Appie. Lief boos, want er zijn ook gouden smurfen.. volgende keer neem ik ze toch maar en als ik geen gouden heb mag je ze wat mij betreft hebben. Ik vind ze wel lachen hoor, maar wat moet je ermee?

Nou, even laurens een duw op de schommel geven, en dan maar wat pannenkoeken bakken aangezien het brood op is en Berend in bed ligt en ik dus geen brood kan halen. Goh, wat vervelend
Hier ook fan van de smurfen, dus als Julia er genoeg heeft wil Juul ze wel.

En dubbele mogen van mij hier ook door. We krijgen nu steeds dubbele, dus zal wel lastig worden om de serie compleet te krijgen

Juul speelt ermee, Amalia

Amalia: was gezellig ja. hahaha ja dat is een goeie. Ze hebben zich goed vermaakt die mannen.

Mal: En hoe is het om de sleutel van je nieuwe huis te hebben?

Star: Hoe is het met ceetje?
Volgens mij is Juul moe, hij gaat zowaar slapen zo te horen
Gezellig hadden jullie het! Ik lag te slapen....

Compu, een weektaak heb je met al die bezoeken. Gelukkig dus ook af en toe wat leuks en ontspannends er tussen.

Suze, oei spannend! Duimen draaien hier!
ik heb voetbalsurf dubbel Bam! Hebbie die al?

Ts, lekker dan Amalia... Smurfen weigeren dies gek. Ik vind ze leuk!

Pomptiedom.... Ik ga maar eens lunchen, ben alweer druk zat geweest hier...

Smakelijk allemaal
kreeg van m'n zus ook al op m'n kop van die smurfen.

Tsss Bam, de notaris belt de afspraak af!!! Met mn vent, dus ik bel ze zo even terug om te zeggen dat dat niet kan. Wordt vervolgd...
ja heb ik ook dubbel.

ik heb volgens mij moppersmurf (die met die 2 emmertjes) dubbel
Dames, dames, dit moet in de oproepjes hoor, niet hier
jaloers Jinny?

Ik wil je ook wel wat smurfen sturen hoor
Hebben die mannen lekker geregeld Amalia, handig.
Zijn die smurfen een actie van de ah of zo? Ik ken alleen die vader A. met zjn smurfen en dat is niet echt heel hip of zo dacht ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven