quote:flip123456789 schreef op 04 januari 2012 @ 22:31:
Net of het takkewijf echt gaat veranderen, ik geloof er geen ruk van.Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 04 januari 2012 @ 22:32:
Zet maar maar lekker in de spotlight. Helemaal alleen op het podium en dan de zware spotlight op het loeder laten neerkomen. Word het loeder zo plat als een dubbeltje en is ze eindelijk slank.
Ik begrijp niet dat die moeder nooit heeft gedacht "hé wat fijn voor Nora, en misschien kan ik zelf ook wat afvallen".Ja, dat is toch een van de principes van opvoeden. Niet alleen zeggen, maar vooral voorleven hoe het hoort.
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2012 @ 22:33:
Haal die moeder bij haar weg. Is ze in één keer 120 kilo kwijt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou mensen, dat was me wel weer een aflevering! Zullen we een Nora fanclub oprichten mag ze elke 2 dagen bij een van ons logeren!Jaaaaaaah
Weet iemand hoe lang het over het algemeen duurt voordat uitzendingen op rtl gemist komen? Ben net thuis maar ben nu heel nieuwsgierig geworden ;)Ik denk morgen wel hoor.