Hema Regenjas

05-01-2012 00:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen.

Mijn 2 zonen zijn enorme fans van het leger,

daarom gaan ze in de voorjaarsvakantie gaan allebei op een "legercamp".

Dat is een camp voor kinderen dat alles te maken heeft met het leger.

Omdat het misschien een natte en vieze boel word daar wil ik graag voor ze allebei een regenjas kopen. Omdat bij ons het winkelcentrum wordt verbouwd zijn alle winkels gesloten.

Binnenkort gaat als eerste de zeeman open, dus ik wil voor hun beide daar een goedkope regenjas kopen.

Het liefst voor ze allebei dezelfde jas om te voorkomen dat de een de andere regenjas leuker vind, dus dacht ik: "dan krijgen ze allebei gewoon de zelfde"

Alleen weet ik niet of de zeeman wel leuke regenjassen hebben in de maten 158 en L (large).

Weet misschien één van jullie of zeeman leuke regenjassen in die maat hebben?
Zeeman heeft zelfs regenkleding in legercamouflage print, is wel alleen in kindermatem. Grote maten zwart, groen en blauw.
Je houdt ons voor de gek, toch?

Legerkamp? Brrrrr!

En tweezonen met die maten die dezelfde regenjas moeten ivm kinnesinne? Ik hoop zo dat je dit verzint?
Maar ... maar .....

Een HEMA- jas bij de Zeeman?

Ik ga de OP nog een keer lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Huh? De Hema is niet hetzelfde als de Zeeman hoor.
Gelezen.

Er staat écht een HEMA-jas die je bij de Zeeman wilt kopen.

Ja bij de Zeeman kan je in alle maten regenjassen krijgen.

Maar waarom heb je het dan over een HEMA-jas?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
met die maten (158 en L) mag ik toch hopen dat ze te oud zijn om jaloers te zijn op de jas van een ander?

Maar goed, om dan toch maar serieus op de OP in te gaan: ik zie nooit regenjassen bij de zeeman. Ja een keer, voor kleine kinderen (met disneyprint). Kan aan mij liggen, want ik zoek er ook nooit naar.

Ik zou dus even een stad verderop gaan winkelen.

En, totaal overbodig, maar ik moet even zeiken, zeeman verkoopt geen Hemaspullen.
Ik dacht ook even dat ik nog niet helemaal wakker was...

Maarreh, gek idee hoor, als je ze nu eens zelf een regenjas laat uitzoeken? Als ze dan dezelfde kiezen, prima, kiezen ze allebei een andere, ook goed.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Als ze maat 158 en L hebben kunnen ze misschien eens zelf naar de stad om een regenjas te kopen?
Op bootcamp met een flodderjasje van de Zeeman ? Dat ding zal snel stuk zijn.......
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik denk dat TO (158) dezelfde jas wil hebben als haar man (L).

Maar dat niet durft te schrijven. En dat ze twijfelt tussen de twee winkels.
quote:daydream schreef op 05 januari 2012 @ 12:22:

Ik denk dat TO (158) dezelfde jas wil hebben als haar man (L).

Maar dat niet durft te schrijven. En dat ze twijfelt tussen de twee winkels. Dat kan ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven