HULLUP! PANIEK! BRAAAAND!

05-01-2012 10:26 44 berichten
En das niks overdreven. Ik heb morgen een feestje en wil drie uitvergrote foto's geven, die ik nu alleen nog op USB-stick heb. Weten jullie of het mogelijk is om dat binnen een dag te laten doen, en waar moet ik dan heen? De man van de fotospeciaalzaak in mijn straat zei dat het wel een paar dagen kon duren maar die heb ik helemaal niet...
quote:Murdoch schreef op 05 januari 2012 @ 10:45:

[...]

Maar bij een fotozaak kunnen ze een normaal formaat foto toch wel binnen een dag uitpoepen? Of ook al niet?geen idee
Gewoon naar de Kruidvat gaan. Daar kan je je usb stick in een apparaat stoppen en formaat kiezen. Printen, klaar!

Over hoe je het moet verpakken, geen idee, ik ben ook niet zo'n knutselkont. Gewoon mooi papiertje er om heen met een grote strik?
Alle reacties Link kopieren
De copyshop is een goede tip! Daar kunnen ze zoiets ter plekke printen. En dan op mooi papier laten doen.
Had je eerder moeten beginnen.
Serieus: loop even bij de multicopy binnen. Ik had binnen een

Kwartier 11 fotos op a3 formaat.
Ik zou voor kleine foto's een fotozaak nemen. Ik heb het een keer bij de kruidvat gedaan en dat was heel erg lelijk geworden. Het apparaat werd denk ik te weinig gebruikt.
quote:hellonijntje schreef op 05 januari 2012 @ 10:45:

http://www.copyshopdenbosch.nl/grootformaat.html

deze is in den Bosch, maar in jouw woonplaats of omgeving zal ook wel zoiets zittenThanks, zo te zien wel. Maar (met het risico dom te klinken) is dat dan voor tijdelijk tot de echte foto's er zijn, of in plaats van? Er staat wel 'fotopapier' bij.
Ik heb ze gebeld en dat wordt geen inlijst-kwaliteit.

Ga zo even een rondje fotozaak - Hema - Kruidvat doen.
Bij grotere hema's kan het binnen een uur; ik geloof tot 30x40... Succes!
Je hebt bij de kruitvat apparaten staan waar het direct uitkomt. Maar ik begrijp dus van relisse dat de kwaliteit niet echt goed is. Maar dat kan je proberen. En anders alle foto zaken bellen, lijkt me dat dat wel te doen moet zijn binnen een dag.
Heb je meerdere speciaalzaken in de buurt? Zo ja, gewoon even een andere zaak bellen. Die van mij kan vergrotingen binnen een uur maken.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
PROFOTONET, via internet. Is echt heel goed, veeeeel betere kwaliteit in vergelijking met hema oid.

Ga je nu naar die site, regelen en met ze bellen, dan heb je het morgen in huis. Is bij mij al meerdere keren prima geslaagd.

Succes!
Als je in de buurt van 010 zit: Foka printservice misschien?
quote:anonimiteitisfijn schreef op 05 januari 2012 @ 11:03:

PROFOTONET, via internet. Is echt heel goed, veeeeel betere kwaliteit in vergelijking met hema oid.

Ga je nu naar die site, regelen en met ze bellen, dan heb je het morgen in huis. Is bij mij al meerdere keren prima geslaagd.

Succes!Gebeld, maar dat wordt op zijn minst zaterdag. Ook geen ramp, hou ik als optie. Dank!
En de winnaar is... de fotozaak op de hoek. Wat een aardige mensen! Gaat vandaag nog lukken en ze frotten de foto's ook nog in de lijst met een geinig passe-partoutje. Pfieuw, en: wat nou dingen eerder regelen? Bedankt lieve mensen.
Utrecht bij herinneringen op linnen. Als je belt en de situatie uitlegt kun je ze waarschijnlijk vandaag nog emailen en ophalen.
Oh te laat :p fijn dat het gelukt is!
Als er nu echt brand mocht uitbreken, vergeet dan niet je usb stick te redden.
quote:Murdoch schreef op 05 januari 2012 @ 12:03:

En de winnaar is... de fotozaak op de hoek. Wat een aardige mensen! Gaat vandaag nog lukken en ze frotten de foto's ook nog in de lijst met een geinig passe-partoutje. Pfieuw, en: wat nou dingen eerder regelen? Bedankt lieve mensen.Geen dank. En in het vervolg eerder beginnen he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven