Na affaire

05-01-2012 15:10 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn verhaal kwijt!

Niet om alle shit over me heen te krijgen van ieder die vind dat het mijn eigen schuld is..

Want dat weet ik zelf maar van ieder die deze situatie herkend...

9 maanden een affaire gehad met gebonden man! Ik zag hem 3a4 keer per week! Elke dag contact.. Bellen, sms'en enz! Ik heb al heel vaak gezegd! Ik stop maar steeds weer terug omdat je hoopt dat hij zijn beloftes na gaat komen en ooit voor je gaat kiezen! Ik wist alles van zijn relatie.... Directe collega dus heb kunnen ervaren hoe tel gesprekken gingen enz!

Hij veraste me met bezoekjes nam zijn jonge kind mee en zo kwam hij ook in contact met mijn familie.. Wat ik al die tijd heb tegen gehouden! Die wiste alleen de versie van uit elkaar en alles hier omtrent regelen! Het werd allemaal 1 grote leugen

Vorige week belde hij op.. Ik ga naar huis om alles te vertellen en daarna kom ik naar jouw om te praten over nu verder! Ik was geschokt dacht dit niet meer zou gebeuren! Er gebeurde ook niks! Hij kwam niet opdagen! Sindsdien krijg ik lange emotionele mails... Over dat ze het zo goed mogelijk proberen voor hun kind maar alles snakt naar mij! Maar wat er is gebeurd dat is niet duidelijk....

Natuurlijk zijn er veel die denken! Jammer meid, eigen schuld... Maar die kennen mij niet als persoon! Ken ik mezelf wel?

Zelfs een duidelijke mail gestuurd! Waar ik 100 % achter sta. Maar de vragen Blijven in mijn hoofd gonzen... Wie herkend dit?
quote:gaia9 schreef op 05 januari 2012 @ 15:59:

Heb je toevallig ook nog een whiplash?
quote:Fame schreef op 05 januari 2012 @ 15:47:

Wat is dit nu weer voor zieks....
tranen hier, ik verbaas mij nog iedere dag wat een rare kostgangers hier rond lopen

maar de reacties zijn kostelijk!!!
quote:enter schreef op 05 januari 2012 @ 16:38:

Er gebeurde ook niks! Hij kwam niet opdagen!

Maar daarvoor had hij haar al wel verast.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat dacht je, bij mijn ex is het ook gelukt om hem los te weken van zijn vriendin dus dat lukt me nog wel een keer?
Helemaal triest als je zelf hebt mogen ervaren hoe het voelt om je partner te betrappen met een ander.

Ik vind wel dat je orginaliteitsprijs wint met je boek. De meeste o-shit-hoe-lul-ik-me-hier-nu-weer-uit smoezen zijn meestal weinig origineel maar jij hebt er echt over nagedacht!
quote:mirabile schreef op 05 januari 2012 @ 16:43:

[...]

Maar daarvoor had hij haar al wel verast.ashes to ashes
quote:enter schreef op 05 januari 2012 @ 17:32:

[...]

ashes to ashes

En de familie was ook nog eens druk bezig geweest met het wissen van de versie.

Dat wordt een heel saai boek.

Enfin, ik ga maar even iets nuttigs doen.
quote:Fame schreef op 05 januari 2012 @ 15:22:

Wat er is gebeurd? Nou hij is niet naar jou toegekomen maar blijft gewoon bij zijn vrouw, en als jij dan neukertje zou kunnen blijven, heel graag!

Wat je zegt!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven