als single 2012 in!!

01-01-2012 18:39 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren als single 2012 in gegaan!

Na een hele moeilijke periode probeer ik nu mijn leven weer op te pakken en leuk te maken.

Helaas ben ik er nog niet helemaal!

Het lijkt mij leuk om hier gezellig te kletsten met andere singles over van alles en nogwat!
quote:koekie1980 schreef op 05 januari 2012 @ 12:05:

[...]

Je kan toch ook bevriend blijven met vrienden van ex? Ik heb van een 3-jarige relatie 10 jr geleden nog steeds vrienden daarvan overgehouden. Misschien wel verstandig dat je ze laat weten dat je graag contact houdt maar niet hoeft te horen wat ex nu allemaal doet, waar hij is geweest enz.

En je zou je "verwaterde" vriendschappen weer op kunnen pakken. Ze gewoon mailen/hyven om eens een bakkie te doen, en zien wat ervan komt. Nee heb je, ja kun je krijgen!

Jazeker, al ligt het vrij genuanceerd. Het hele dorp wil niets meer met hem te maken hebben. Wat hij heeft gedaan is iets dat het hele dorp geschokt heeft. Ik herinner hun daaraan. Laatst op een feestje geweest van gezamenlijke vrienden. Niemand die een gesprek wil hebben met me (op 1 na), ze staan allemaal met een mond vol tanden en zien me het liefst gaan.

Dan ben ik net niet brutaal genoeg om daaroverheen te stappen en een gesprek op gang te houden, dus was wat pijnlijk.

Prima, ik ga niet aan een dood paard trekken. Er zijn er ook niet veel waar ik heel erg graag bevriend mee ben. Begin dus echt een nieuw leven.

Vrienden van vroeger ben ik voorzichtig wat contacten aan het oppakken. Ik merk wel dat ik na al die jaren wat andere interesses heb dan vroegere vrienden. Niet altijd, maar soms heb je elkaar gewoon niet veel te melden.
quote:atorka schreef op 05 januari 2012 @ 13:21:

Sterker nog; wil hem terug.

(....)

Neemt niet weg dat ik nog wel regelmatig de ex zie, en seks.

Weet verder niemand, alleen hij en ik.

Verstandig; Nee.

Rot voor haar; Ja.

Lekker; Ja! ;)

Je wil hem terug maar hij heeft al een ander, en hij mag af en toe bij jou in bed kruipen. Tja ik wil niet vervelend overkomen maar als je sex met em blijft hebben dan blijf je gevoel voor hem houden! En uiteindelijk wil je hem niet want het is een vreemdganger! Hij belazert nu zijn vriendin en dat kan ie bij jou ook als jullie weer een relatie zouden krijgen!

effe tussen haakjes... doe je t het wel veilig want als ie van de een naar de ander hopt....

Wel ontzettend goed van je dat je psych hulp hebt. Ik heb 2 jaar geleden een milde depressie gehad, je vrienden en ouders kunnen je zeker steunen. Maar professionele hulpverlening heb je echt nodig!
quote:inspirea schreef op 05 januari 2012 @ 13:23:

Het hele dorp wil niets meer met hem te maken hebben. Wat hij heeft gedaan is iets dat het hele dorp geschokt heeft. Ik herinner hun daaraan. Laatst op een feestje geweest van gezamenlijke vrienden. Niemand die een gesprek wil hebben met me (op 1 na),

voor jou!

Echt heel erg dat mensen jou straffen voor iets wat jouw ex gedaan heeft (of zie ik het verkeerd, hebben jullie samen iets "slechts gedaan" in t dorp)

Er zullen vast een boel mensen in het dorp overzijn die graag contact met je willen maar ook bang zijn wat de rest van het dorp daar weer van vindt!

AAAAAAHHH

Wat een kutzak..

Eerst zou hij vorige week zijn spullen ophalen, toen kon hij niet. Nu zou hij vandaag komen.

Kan hij weer niet!!!!

Ik wil gewoon van die zooi van hem af.. Ik wil hem uit mijn leven!

Ben zo geneigd t gewoon op straat te donderen.. Afspraak is afspraak.. Zo laks is ie altijd..

Wat kan ik nu t beste doen.......
Wat vervelend!

Kan je het niet bij hem brengen dan? Of afgeven bij zijn buurman of buurvrouw? Of zijn ouders?
:puke:

is het veel / zwaar spul dan zou je het kunnen brengen naar zijn huis (onder een carport zetten) of bij zijn ouders dumpen?

Vragen of ie dan maar een vriend stuurt die wel tijd heeft?
Ja kan ik opzich best doen. maar ben nu nog alleen. Ga liever niet in mijn eentje die richting op.

Aangezien hij nogal heeft lopen dreigen net..
Ja is best veel..

Maar hij zegt geen tijd te hebben, en volgende week wel komt.

Vrienden kunnen niet, ouders kunnen niet..

Jaja, hij zoekt t gewoon niet..
Wat belachelijk zeg! Als hij gedreigd heeft zou ik het zonder pardon op straat zetten.

Als hij niet gedreigd had zou ik hem laten weten wanneer hij het op kan komen halen en zeggen dat als hij er op dat moment niet is je het alsnog op de stoep zet.

Zou er zeker geen moeite voor gaan doen om het bij hem te krijgen. Hij komt de afspraak niet na, dan verzint hij maar een oplossing.
Ja hij heeft gezegt dat hij mijn hoofd zou verbouwen en mij af zou maken..

Ik pleur het van het weekend bij hem op de stoep. Denk ik dan maar.

Ik kan hier zo boos om worden he. Vooral hoe hij dan tegen mij doet.
gedreigd in een sms?

Dan naar politie en gebruiken als bewijs en aangifte doen.

Kun je zelf niet een vriend(in) of een van je ouders/broer/zus meenemen als je die kant op gaat? Ook al gebeurt er niks, gewoon voor je gevoel om rustig te blijven?
quote:koekie1980 schreef op 05 januari 2012 @ 15:01:

[...]

Je wil hem terug maar hij heeft al een ander, en hij mag af en toe bij jou in bed kruipen. Tja ik wil niet vervelend overkomen maar als je sex met em blijft hebben dan blijf je gevoel voor hem houden! En uiteindelijk wil je hem niet want het is een vreemdganger! Hij belazert nu zijn vriendin en dat kan ie bij jou ook als jullie weer een relatie zouden krijgen!

Helemaal mee eens. Als hij nu geen probleem heeft om z'n vriendin met jou te belazeren dan heeft hij waarschijnlijk ook geen probleem om dat bij jou te doen. Kies voor jezelf!

Je bent trouwens niet het enige jonkie, ik ben zelf in de eerste helft van de 20.

Goed dat je hulpverlening hebt!
quote:pataya schreef op 05 januari 2012 @ 15:41:

Ja hij heeft gezegt dat hij mijn hoofd zou verbouwen en mij af zou maken..

Ik pleur het van het weekend bij hem op de stoep. Denk ik dan maar.

Ik kan hier zo boos om worden he. Vooral hoe hij dan tegen mij doet.

Wat een zak! Sorry hoor, maar daar kan ik echt niet over uit. Dat je eerst een relatie met elkaar hebt en vervolgens de ander moet gaan bedreigen.

Zou zijn spullen meteen op straat gooien en hem vertellen dat als hij je nog eens bedreigt je naar de politie stapt. Of heb je een goede band met je schoonouders? Dan zou je hen ook even kunnen bellen.
Ja, ik had zijn schoonouders kunnen bellen. Maar besloten, van t weekend gooi ik het bij hem op de stoep.

Kan hij niet weer afzeggen en ben ik er definitief vanaf.
quote:koekie1980 schreef op 03 januari 2012 @ 13:40:

Anyway mijn vakantieplan.... Ik had vorig jaar al het plan om najaar 2012 naar Peru/Ecuador of Peru/Bolivia te gaan. Alleen backpacken of met een groepsreis. Ik heb al spaanse les en kan me goed redden maar ben toch een beetje bang dat het te gevaarlijk is voor meisje alleen.

Een goede vriend van mijn ex (how weird) heeft hetzelfde plan. Dat wist ik maar ik had nooit bedacht om samen met hem te gaan tot we het laatst in de kroeg erover hadden. Oke, het was een goed idee met een paar biertjes op dus het is even afwachten wat er echt van komt.

oei oei toch een beetje teleurgesteld. die vriend van ex bleek toch genoeg gedronken te hebben die avond, hij zei met vandaag dat ie zich niet meer veel kon herinneren van die avond. mafkees....

met een ex die een alcoholprobleem heeft zorgt weer voor een boel gedachten door mn kop.... wie zuipt er dan ook zo veel dat je gewoon gehele gesprekken/avonden vergeet :S
jeetje ik ben eigenlijk best pissed off... een normaal mens zou denken:achja kan een keer gebeuren. Maar ik denk nu Ja daar hebben we weer zo'n kansloos geval. Heb het dan weer helemaal gehad met die jongen en projecteer wat met mijn ex gebeurd iis op hem. Terwijl dit toch echt een ander persoon is. En alleen een vriendschap, geen relatie. Ik ben nu al bang dat dit een heleboel gezeik gaat geven bij een evt volgende vriend als die een keertje dronken gaat worden
Dan moet je dus een vriend zoeken die niet of nauwelijks drinkt. Ik moet ook geen man hebben die veel drinkt, doet me aan m'n vader denken. Tja, dat weet je dan gewoon. Niet erg toch?
[quote]bloemetje77 schreef op 05 januari 2012 @ 21:00:

Dan moet je dus een vriend zoeken die niet of nauwelijks drinkt. [quote]

ik heb het gevoel dat er dan niet veel overblijft
Dat is misschien wel zo ja.. We leven toch in een drink-cultuur. Maar je merkt toch wel of iemand een verantwoordelijk type is die het bij een paar drankjes op zaterdag kan houden of iemand die alcohol een vast onderdeel vindt van het dagelijks leven.
quote:_2012_ schreef op 01 januari 2012 @ 23:58:

Hoi Maaike! Nou dan zitten de meesten hier dus in hetzelfde schuitje he... Helaas heb ik het de dag voor oud en nieuw verbroken en dan denk je nog wel even wachten misschien?! Want anders zit je hier ook maar zo alleen te wezen, ik kon namelijk helaas niet weg. Maar goed, dan maar liever alleen dan me de hele avond nog ergeren aan een relatie waarin je niet met respect behandeld wordt. De klap zal misschien nog wel komen, voel me nu behoorlijk sterk...

@ Pataya: Gewoon nummer en mailblokkering instellen. Ik heb te vaak geprobeerd in 2,5 jaar tijd te antwoorden op die smeekbedes en dan kom je weer bij elkaar en is het weer hetzelfde. Zo kom je niet verder. Nu met zijn allen op naar een liefdevol 2012!

Hier hetzelfde verhaal. Dag voor oud en nieuw en ook ik kan niet weg. Nu ben ik huilend het nieuwe jaar ingegaan met hem om me heen die niets liever wilde dan dat het goed kwam. Om 2 dagen later daar op terug te komen. En ik voel me nu sterk, maar zie de klap ook al naderen.

Hopen op een andere woonruimte, dan kan ik de draad weer oppakken voor mezelf. Nu ga ik door maar voelt het half half. Alsof er nog een relatie is.
quote:klavier schreef op 05 januari 2012 @ 21:24:

Nu ben ik huilend het nieuwe jaar ingegaan

maar je hebt wel een gruwelijk mooi motto Klavier!!!
quote:koekie1980 schreef op 05 januari 2012 @ 21:30:

[...]

maar je hebt wel een gruwelijk mooi motto Klavier!!!Dankjewel Koekie, vooral voor de knuffel.
Bijna weekend!

Hebben jullie leuke plannen van het weekend? Ik zelf studeer nog naast het werken, Dat doe ik dus op een zaterdagochtend. Dus morgenochtend eerst braaf naar school en dan een dagje/nachtje naar Scheveningen met een vriendin. Het is er niet echt weer voor, maar heb er wel zin in!

Alvast een fijn weekend allemaal!
Jeetje, dagje niet bijgelezen en er gebeurt weer van alles hier.

@Pataya Jij eerst een dikke knuffel van hier!

Heb je aangifte gedaan, of ten minste melding gedaan bij de politie? Denk asjeblieft aan je eigen veiligheid, onderschat een ex niet.

Ik zou een ultimatum stellen, binnen 1 dag spullen weg, anders op straat, zoiets.

Kun je wat hulp organiseren om te sjouwen eventueel?

@Koekie Bedankt, betekent veel voor me. Ik had er gelukkig niets mee te maken, moet er niet aan denken. Ivm met herkenbaarheid wil ik er niet veel over zeggen, maar het was echt heel schokkend. Daardoor ben ik ook bij dat ik in een andere omgeving zit nu.

Vrienden van exen zijn ws net zo waardeloos als ex zelf blijkbaar. Misschien ook even orienteren op een groepsreis?

ik ga denk ik naar de vakantiebeurs toe, even kijken wat er allemaal mogelijk is. Iemand zin om mee te gaan?

@Atork Jij verdient veel beter dan zo'n loser! Voor sex staan ze in de rij, geloof me. Als het alleen daarom is.... Deze wil je echt niet meer terug.

Ga je eerst op jezelf focussen, dan komt de rest vanzelf weer goed. En goed dat je hulp hebt.

Is het een idee om wat eigenaren van vakantiehuisjes te benaderen? Het meeste staat leeg nu, best kans dat je voor weinig iets kan huren. Dan heb je in ieder geval tijdelijk eigen woonruimte.

@Klavier welkom hier. Moeilijke situatie waar je nu in zit. Gooi al je frustraties en verdriet hier neer, helpt.

Het is een periode waar je doorheen moet, op den duur wordt het echt beter.

Voor het weekend heb ik een etentje met goede vriend gepland. En lekker het bos in met de hond.

Verder vooral lief zijn voor mezelf, kan ik iedereen aanraden!
@inspirea: dat is een goed idee met de hond het bos in. Even lekker je hoofd leegmaken. Ik ga ook graag op pad met mijn hond. Heerlijk vind ik dat en mijn hond ook! Wat voor hond heb je?

Voor iedereen hier een dikke knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven