Geld & Recht alle pijlers

Kinderbijslag

06-01-2012 13:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de kinderbijslag al ontvangen?

Als ik namelijk op de site van de svb inlog staat er laatste betaling oktober 2011 en verwacht april 2012 met het nieuwe verlaagde bedrag.
Yep, gewoon het nieuwe bedrag op 2 januari ontvangen
2 januari ontvangen.
Ik heb het ook al ontvangen.
Hier ook, gewoon op 2 januari
Hier ook ontvangen, voor het laatste kwartaal van 2011.
Mmmm, heel vreemd.... Wij normaal ook de eerste of de tweede van de maand. Vandaar dat het me opviel.

Maar even afwachten en dan er maar 's achteraan gaan maandag. Bedankt voor de reacties.
We hebben het 2 januari ontvangen
ook 2 januari ontvangen
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
Ja, die heb ik ontvangen. Gewoon nog het oude bedrag, en dan komend kwartaal minder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Twee januari was het binnen bij ons.
wij hebben het oude bedrag ontvangen
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
De kinderbijslag gaat 8 euro omlaag ?

Ik baalde al dat ik met de verlaging van de kinderopvangtoeslag niet meer uitkwam met de kinderbijslag om de kinderopvang te betalen, maar dat wordt dus nog weer een paar euro meer.

Al die druppeltjes......................
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Naski schreef op 06 januari 2012 @ 13:39:

Hier ook ontvangen, voor het laatste kwartaal van 2011.O, ik wist niet eens dat je het achteraf kreeg...
Je kan ook inloggen bij de SVB en zien wanneer het geld overgemaakt wordt.
Hier ook 2 jan ontvangen
quote:kaetje schreef op 06 januari 2012 @ 13:55:

Je kan ook inloggen bij de SVB en zien wanneer het geld overgemaakt wordt.Ja heb ik al gedaan, maar hij springt van de betaling van oktober naar verwacht in april. Januari lijkt er helemaal tussenuit te vallen ofzo, vandaar!
Hier ook 2 januari en het oude bedrag. Per april 8 Euro minder, valt mee.
En "ze" vertellen die verlaging niet eens fatsoenlijk, ik lees het nu op hun site.

22-12-2011

Per 1 januari 2012 wordt de kinderbijslag verlaagd. Het kan zijn dat u van ons al een brief heeft gekregen waarin u heeft gelezen dat de kinderbijslag misschien lager wordt. Ook dat u later nog een nieuwe brief van ons krijgt met daarin de nieuwe bedragen. Wij hebben besloten u geen nieuwe brief te sturen. U kunt de nieuwe bedragen vinden op deze bedragenpagina.

U zult voor het eerst merken dat het bedrag is verlaagd na de betaling van het eerste kwartaal 2012. Dat wil zeggen dat u begin januari 2012 nog het bedrag krijgt zoals u dat gewend bent, en dat u begin april 2012 het lagere bedrag ontvangt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ach Snoesje, als ze iedereen een tweede brief hadden gestuurd was het ook niet goed geweest. Dan was dat weer geldverspilling geweest volgense de goegemeente.
Ik heb helemaal geen brief gehad. Het is toch duidelijk in het nieuws geweest?
Hier ook geen brief. Oude bedrag ontvangen, nieuwe bedrag is 14 euro minder.
Ook ontvangen op 2 januari. Nieuw bedrag wordt 6,42 minder. Dat overleven we wel. Kinderbijslag betekent voor ons gelukkig alleen maar extra sparen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven